XXL Nutrition

meten en posen

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
hebben jullie wat info over hoe je je spieren moet opmeten ?

en van posen heb ik ook ballen verstand :S

alvast bedankt m8's !

Jay over het posen heb ik laats thread gemaakt stonden wel wat handige tips in moet je maar ff kijken :D

• Topic Starter Topic Starter
ohw sorry, niet gezien :P hehe

ik zal hem effe opzoeken :thumbs:

Ryu zei:
Jay over het posen heb ik laats thread gemaakt stonden wel wat handige tips in moet je maar ff kijken :D

en over dat meten?gewoon zo'n meetlint nemen en dan de omtrek van je spier meten, kan je koud en aangespannen doen..bijvoorbeeld je armomtrek, lintje om je arm heen doen en kijken hoeveel cm het is, bijvoorbeeld 38 cm.
in engels is het inch, en dan is bijvoorbeeld 13 inch de gulden middenweg

Inch? Inch.. wat moeten wij met een archaïsch, achterhaald volkomen oninteressant gegeven als een inch (oftewel duim)? :grumble:

Het blijft me een raadsel waarom we in NL nog zoiets gebruiken 200 jaar na invoering van het superieure metrieke stelsel.

Gewoon centimeters man.. desnoods de millimeters erbij.

En dat poseren.. bedoel je als show, of gewoon voor foto. In geval van foto, kijk dan maar eens goed rond in de fotodraden, met name die van de pro's.

Espi , metriek fundamentaliste (OK, muv kcal en graden Celsius ipv kJ en Kelvin)

Laatst bewerkt:
Lang leven de -273° Clesius :P

Maar ja die bij post je eigen foto´s staan ook nog wat tips ja van belichting verder als je pose voor foto´s maakt.

Ryu , die onder de indruk is over Espi´s obsessie op centimeters :D

Misschien omdat ze in de vs nog in inches en ft meten en zodoende het wel makkelijk vergelijken is...

matthieu zei:
Misschien omdat ze in de vs nog in inches en ft meten en zodoende het wel makkelijk vergelijken is...
Dat dacht ik ook, de vs telt ten slotte toch heel wat burgertjes niet?En het leek me ook dat velen van jullie, ook J, amerikaanse boards bezocht..

Maarja, als espi de amerikanen en hum meetstelsel als boeren beschouwd, laat ik het maar voor wat het is :p

De VS is toevallig wel onder Jimmy Carter in 1973 op het metrieke stelsel overgestapt.
Dat niemand het daar nog weet, is niet mijn zaak.
In Canada trouwens ook , dus ze horen het er gewoon te weten.
Wetenschappers daar werken ook allemaal met het metrieke stelsel.

Als ik in de VS ben, dan wil ik het voor de 'metrically challenged' daar wel vertalen, maar dan hoef ik het hier toch niet nog eens te lezen? :grumble:
Ik word echt gaar van fietsenmakers bijv. die niet eens weten dat er 5 (ja VIJF) verschillende 26 inch/duim banden zijn, die GEEN van allen compatibel met elkaar zijn. Drie ervan zijn courante maten... 559/571/590mm.

Nou ja.. dit is een van die dingen waar je mij mee op de kast krijgt...

Weet je, een van de jongeren hier, die ook aan de wedstrijd mee deed (Tommie?) heeft ook meegedaan aan de NK BB jongeren oid.
Hij heeft een videootje laten maken van zijn optreden. Vond ik zelf heel gaaf om te zien.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3800

en die link is

http://dance.student.utwente.nl/~partydata/personal/melkor_pats.mpg
Hmmm eerst maar naar die draad surfen dan.

Espi, die ooit 20 Deense fietsenzaken heeft moeten bellen voor een 32-559 band en steeds weer moest uitleggen dat dat 1,25 duim en niet 1,5 duim was :grumble:
PS: Amerikanen zijn geen boeren, maar in bepaalde opzichten wel achtergebleven omdat ze aan oude koloniale tradities vasthouden. Ze werken bijv. ook veel met Hoofdletters Omdat Ze Dat Van De Duitsers Hebben Overgenomen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
CQ_Demolisher zei:
en over dat meten?gewoon zo'n meetlint nemen en dan de omtrek van je spier meten, kan je koud en aangespannen doen..bijvoorbeeld je armomtrek, lintje om je arm heen doen en kijken hoeveel cm het is, bijvoorbeeld 38 cm.
in engels is het inch, en dan is bijvoorbeeld 13 inch de gulden middenweg

Ik heb ook met meetlint geprobeerd, maar ik weet niet precies welk
punt je moet meten, want de ene keer is me arm 32 en dan weer 34 cm.
Me benen scheelt ook vaak 6 cm met de vorige meting,
het lukt met niet echt om dezelfde plek te meten :P

Jay Impel zei:
Ik heb ook met meetlint geprobeerd, maar ik weet niet precies welk
punt je moet meten, want de ene keer is me arm 32 en dan weer 34 cm.
Me benen scheelt ook vaak 6 cm met de vorige meting,
het lukt met niet echt om dezelfde plek te meten :P
gewoon de plek nemen waar je benen het grootst zijn :p

Terug
Naar boven