Fitness Seller

methandrostenolon

Bezoekers in dit topic

grimson

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2006
Berichten
124
Waardering
5
hoi ik heb vernomen dat dit erg goed zou werken maar kan het nergens vinden
is er mischien een vervanger voor
en wat is dit spul precies ik weet alleen dat het pillen zijn
en waar is zo iets te koop
 
hoi ik heb vernomen dat dit erg goed zou werken maar kan het nergens vinden
is er mischien een vervanger voor
en wat is dit spul precies ik weet alleen dat het pillen zijn
en waar is zo iets te koop

Dit zijn Russische dianabol!!!
Is er een vervanger voor?:rolleyes:
Waar kan ik dit kopen?:rolleyes:
je kan het nergens vinden... waar ben je wezen zoeken dan?
Edah???
 
Dit zijn Russische dianabol!!!
Is er een vervanger voor?:rolleyes:
Waar kan ik dit kopen?:rolleyes:
je kan het nergens vinden... waar ben je wezen zoeken dan?
Edah???



nou ik heb er van gehoord maar ben niet bekend met het wereldje die er in handelt dus vandaar mijn vraag maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vragen ???
en mischien kan jij mij aan iemand voorstellen die wat heeft liggen en ervan af wilt
 
nou ik heb er van gehoord maar ben niet bekend met het wereldje die er in handelt dus vandaar mijn vraag maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vragen ???
en mischien kan jij mij aan iemand voorstellen die wat heeft liggen en ervan af wilt

Denk dat je de huisregels maar eens moet gaan lezen want we mogen niemand voorstellen aan "dealers" of zelf spullen verkopen...:mad:
we mogen dus geen bronnen noemen!!!
 
nou ik heb er van gehoord maar ben niet bekend met het wereldje die er in handelt dus vandaar mijn vraag maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vragen ???
en mischien kan jij mij aan iemand voorstellen die wat heeft liggen en ervan af wilt

Je hebt nog geen antwoord gekregen op je vragen. Dus ik kan concluderen dat jij dianabol niet kent?
 
aan jou opmerkingen kan ik nu wel uitmaken dat er meerdere vervangangers zijn met de zelfd werking toch????
 
nee ik heb er echt nog nooit van gehoord tot iemand mij vertelde dat ik zo iets maar is moest proberen

Kerel dan ben jij er nog lang niet klaar voor want als je al niet weet wat dianabol is... Het meest bekende anabol van de wereld. Je weet wel Arnie???
Wat weet je van aas. Blijkbaar helemaal niet dus je moet nog heel wat rescource doen. Het zijn geen vitamine pilletjes!!!
Hoe lang train je al? Wat zijn je stats (leeftijd, gewicht etc.)?
 
ik ben 30 jaar heb heel wat jaartjes judo en kickboxen gedaan tot drie jaar terug
nu train ik pas drie en een halve maand elke dag en het bevalt me prima
ik kreeg te horen omdat ik zo fanatiek ben dat ik dus zo,n product moest gebruiken vandaar dat ik dus nu opzoek ben naar het product
ik weeg 75 kilo ben 1.75 lang en wil groeien zodat je me niet meer over het hoofd ziet:) ben al niet de langste
 
ik ben 30 jaar heb heel wat jaartjes judo en kickboxen gedaan tot drie jaar terug
nu train ik pas drie en een halve maand elke dag en het bevalt me prima
ik kreeg te horen omdat ik zo fanatiek ben dat ik dus zo,n product moest gebruiken vandaar dat ik dus nu opzoek ben naar het product
ik weeg 75 kilo ben 1.75 lang en wil groeien zodat je me niet meer over het hoofd ziet:) ben al niet de langste

Je moet eerst eens een goed fundering voor je lichaam bouwen. Ofterwijl train eerst eens een paar jaren en zoek ik die jaren alles uit over aas (anabolen steroiden) en kom dan eens met een mooi voorstel qua kuur. Op de het anabolen forum kun je echt alles vinden...
wanneer je nu direct kuurt dan zal je na je kuur alles weer verliezen want je hebt geen basis. Mede members houden er ook niet van als je van alles vraagt zonder maar zelf iets opgezocht te hebben.
De basis voor jou is nu 1 goede voeding (anders zul je nooit groeien, verhouding koolhydraten, eiwitten, vetten etc) van alles over te vinden in de voedingssectie,2 hard en effectief trainen en 3genoeg rust.
Neem eerst deze hele site eens rustig door voordat je met verdere vragen komt...
 
ik ben 30 jaar heb heel wat jaartjes judo en kickboxen gedaan tot drie jaar terug
nu train ik pas drie en een halve maand elke dag en het bevalt me prima
ik kreeg te horen omdat ik zo fanatiek ben dat ik dus zo,n product moest gebruiken vandaar dat ik dus nu opzoek ben naar het product
ik weeg 75 kilo ben 1.75 lang en wil groeien zodat je me niet meer over het hoofd ziet:) ben al niet de langste
kerel met groeien bedoelen ze niet in de lengte :hamer:
 
Back
Naar boven