XXL Nutrition

Methoxybol 7 ????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

falcon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
539
Waardering
1
Ik was een beetje aan het rondneuzen op het net, en daar kwam ik bij een Nederlandse webwinkel dit supplement tegen: Methoxybol 7. Als verkooppraatje stond er het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
U heeft geen verboden middelen nodig op groter en gespierder te worden.

Duizenden bodybuilders ondervinden nu de voordelen bij het gebruik van "Methoxybol 7". Tot op heden was er nog geen enkel supplement, dat bewezen zoveel effect had in alle aspecten bij het verkrijgen van spiermassa. Studie heeft aangetoond dat "Methoxybol 7" superieur is aan het in Rusland zo bekende synthetische anabool "Dianabol".
De combinatie in Methoxybol zal aantonen dat u sterker en gespierder wordt en meer definitie zult krijgen door het verhogen van uw testosteron niveau.

Ingrediënten:
5-Methyl-7-Methoxyisoflavone 200mg
20 Hydroxyecdysterone 200mg

Andere Ingrediënten:
Micro Crystaline Cellulose, Barley Flour.

Aanbevolen gebruik:
Neem 2 capsules bij voorkeur 30 min. tot 1 uur voor de training.
--------------------------------------------------------------------------------

Wat vinden jullie hiervan? Ik sta er zelf wat sceptisch tegenover, maar misschien hebben jullie er een ander gevoel bij?
 
heeft iemand ervaring met dit porduct of is het niks
 
Men maat heeft t gebruikt ja,van het merk SAN!!!
Geloof dat ie 2 of 3 kilo gegroeit!!!



TRAIN BEYOND THE PAIN AND DEATH IS YOUR ONLY RELEASE!!!
 
Ja ik heb het gebruikt ...

En om eerlijk te zijn vond ik het niet heel erg spectaculair. Ik had het genomen op aanraden van een vriend (die er volgens zichzelf super op ging).

Ik zelf heb niet veel ondervonden, ik nam 3 capsules per dag (minimale dosis is dat) totdat de 90 caps opwaren. Het enige wat ik er wel van ondervond was dat je wat gespierder leek (nee géén wereldwonder verwachten gewoon een klein beetje beter ogent) maar qua gains géén extra resultaten, ook niet tijdens het gebruik.
 
methoxybol

Ik zou zeggen... probeer het eens! als je het niet probeert weet je zeker dat het niet werkt. De stof zorgt voor een vergrote proteïne opnamen, verwacht geen wonderen maar ik weet zeker dat het werkt!, kijk op www.bodybuilding.com en zoek op de actieve stof in dit product. methoxy isoflavonen en ecdysterone. tip: neem een hoge dosis!!!
 
is het op natuurlijke basis of is het een pro hormoon?
 
T is op natuurlyke basis kale,men trainingsmaat (mackadon)zweert er bij!!!
Heb t zelf nog nooit gebruikt!!!Wel ff op de dosering letten!!!Hoe hoger hoe
beter.Men maat had die van SAN maar die van SYNTRAX heeft ook een hoge
dosering!!!
 
en hoelang moet je het gebruiken dan?
 
wow interressant spul, hoe duur is het en waar kun je het kopen?
 
FREAK!!! zei:
T is op natuurlyke basis kale,men trainingsmaat (mackadon)zweert er bij!!!
Heb t zelf nog nooit gebruikt!!!Wel ff op de dosering letten!!!Hoe hoger hoe
beter.Men maat had die van SAN maar die van SYNTRAX heeft ook een hoge
dosering!!!

Ik had die van SAN (op de aanbovel dosis) 3 caps per dag. Ik merkte amper wat. Als je de dosis verhoogt maak je ook meer kans op mogelijke bijwerkingen en als je overdoseert en er zou wat gebeuren dan is het je eigen schuld omdat je dan heb overgedoseert.
 
[SAN]

Duizenden bodybuilders ondervinden nu de voordelen bij het gebruik van Methoxybol 7. Tot op heden was er nog geen enkel supplement, dat zoveel effect had in alle aspecten bij het verkrijgen van spiermassa. Studie heeft aangetoond dat Methoxybol 7 superieur is aan het in Rusland zo bekende synthetische anabool ''Dianabol''. De combinatie in Methoxybol zal aantonen dat u sterker en gespierder wordt en meer definitie zult krijgen door het verhogen van uw testosteron niveau.

================================================

Dit was de reden waarom ik het nam en ik heb niet eens een kilo ermee gewonnen terwijl ze de gains vergelijkbaar stellen met Dianabol ??? :mad: (de aabevolen hoeveelheid toen ik het gebruikte was maximaal 4 caps per dag en nu hebben ze het verhoogd naar maximaal 8 per dag.) Dit houd dus in dat je met de nieuwe dosis 11 dagen per potje doet, laten we ervan uit gaan dat je evenlang als Dboll zou kuren (6weken dus 42 dagen) dat is dan 4 potjes dus 240 euro (528 gulden) voor 6 weekjes Methoxybol-7.

Sorry maar ik vind het geldklopperij en volgens mij sta ik in mijn gelijk, je betaald gvd rond de 60 euro voor één potje en beweren de gains van Dboll
 
KaLe zei:
is het op natuurlijke basis of is het een pro hormoon?

natuurlijke basis zijn volgens mij dezelfde stoffen als in isobol van syntrax
 
dosering methoxy 7

Jimbo zei:
Ik had die van SAN (op de aanbovel dosis) 3 caps per dag. Ik merkte amper wat. Als je de dosis verhoogt maak je ook meer kans op mogelijke bijwerkingen en als je overdoseert en er zou wat gebeuren dan is het je eigen schuld omdat je dan heb overgedoseert.


bedoelde ook de dosering per capsule jimbo,hoe hoger hoe minde caps je op een dag hoeft in t nemen!!!
Neem bv hmb de werkende stof is (vanaf)3 gr,wat heb je nu liever 4 caps van
750 mg.of 12 van 250mg.???Bij die laatste slik(EN BETAAL) je je scheel!!!
 
FREAK!!! zei:
bedoelde ook de dosering per capsule jimbo,hoe hoger hoe minde caps je op een dag hoeft in t nemen!!!
Neem bv hmb de werkende stof is (vanaf)3 gr,wat heb je nu liever 4 caps van
750 mg.of 12 van 250mg.???Bij die laatste slik(EN BETAAL) je je scheel!!!

De eerste natuurlijk ... (logisch)

Maar nu de vraag vind jij dat ze hun produkt mogen vergelijk met Dboll ?
Ik vind van niet dus ben benieuwd wat jij erover hebt te zeggen. (btw Dboll is de dagelijkse dosis 30mg)
 
Ik zou t minstens een maand gebruiken kale!!!3caps op een dag en 90 in een
pot is 30 dgn.Heb op internet gezocht naar de maximale periode dat je t mag gebruiken
maar heb nix gevonden.Zou persoonlijk met(bijna) geen 1 supplement(behalve proteine/multis
en glutamine)de 2 mndn overschrijden.Sommige supplementen zijn zelfs zo sterk dat je
ze maar 3 weken non stop mag gebruiken,gevolgd door een week rust!!!
Bv:universal M-STAK(zit trouwens ook methoxy in!!!).
 
Jimbo zei:
De eerste natuurlijk ... (logisch)

Maar nu de vraag vind jij dat ze hun produkt mogen vergelijk met Dboll ?
Ik vind van niet dus ben benieuwd wat jij erover hebt te zeggen. (btw Dboll is de dagelijkse dosis 30mg)

Vindt persoonlijk dat geen 1 product die link mag leggen!!!
Dit is een belofte die ze nl.NOOIT na kunnen komen!!!
Maar je weet hoe dat gaat in de reclame wereld is ALLES
geoorloofd!!!
 
en drie cap per dag is goed? (in die SAN zit 200mg methoxy)
 
KaLe zei:
en drie cap per dag is goed? (in die SAN zit 200mg methoxy)

Ik had met 3 caps (600mg Methoxy) géén resultaat. Als je het dan toch gebruikt zou ik op zeker spelen en de dosis toch wel verhogen anders is het net zoals bij mij zonde van het geld.
 
He kale je hoort nog ff van me ,zou t vanavond ff aan mackadon vragen.(men trainingsmaat)Maar volgens mij mag je niet meer dan 600 mg.per dag innemen!!!
Laat t je morgen ff horen,of misschien dat MACK vanavond nog on line is!!!
 
Back
Naar boven