Fitness Seller

Methoxybol 7 ????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn er verder nog mensen (naast Jimbo) die het gebruikt hebben of van plan zijn te nemen? Zo ja, laat even weten wat de resultaten waren. Als ze er al zijn :)
 
Ecdysterone is non-hormonaal. het geeft een signaal aan je lichaam af zodat het meer proteïne kan opnemen, ecdysterone veranderd je proteïne syntese, dit is geen fabel. ecdysterone doet niets veranderen aan je insuline, testosteron of cortisol. ook treden er geen schadelijke effecten op die je bij steroïden wel hebt.
methoxy heeft ook een anabole werking, nu moet je niet denken dat je er huge van wordt, pas als je een plateau hebt bereikt weet je pas wat een suplement doet. begrijp me goed, dit is in combinatie met een hardcore trainings programma!!, p.s. ik train samen met Freak.
 
Jij ging er goed op las ik.. Wat ws jou dosis per dag en hoelang blijf je die krengen slikken?
 
800 mg per dag. voor methoxy staat 3 weken en 1 week stoppen. dat is precies 1 pot. voor ecdy. staat 2-4 maanden.
 
Mackadon zei:
voor ecdy. staat 2-4 maanden.
??? bedoel je hiermee 2-4 maanden een 3 weken op 1 week af cyclus?



maar 800mg dat zijn die van SAN toch? die zijn 200mg de stuk..
 
dream warrior zei:
natuurlijke basis zijn volgens mij dezelfde stoffen als in isobol van syntrax



De werkende stof van syntrax isobol is ecdysterone,de werkende stof van
syntrax methoxylon(of SAN methoxybol 7)is methoxyisoflavone!!!
 
Even ter info, hoe hoger de dosis ecdysterone, hoe beter deze zal werken ( tot op zekere hoogte... Je moet geen 10gr per dag nemen natuurlijk ;) )
 
Wat een gelul, superieur aan DBoll :rolleyes:

Echt, ik ken niemand die er goed resultaat met die veel te dure shit had.

Trouwens Robin, jij was toch wel tevreden over methoxyisoflavonen en ecdysterone?
 
Johny zei:
Wat een gelul, superieur aan DBoll :rolleyes:

Echt, ik ken niemand die er goed resultaat met die veel te dure shit had.

Trouwens Robin, jij was toch wel tevreden over methoxyisoflavonen en ecdysterone?


helemaal mee eens, zonde van je geld, als het echt zo goed zou werken waarvor zou men nog AS pakken, zeker als je er geen bijverschijnselen bij krijgt, stick to the hardcore basics, en bespaar jezelf een hoop centen of doe het gelijk goed
just my humble opinion
 
was was ook erg nieuwschierig en heb het toen gekocht in combinatie met aminos en bcaa en me voeding schema was ook erg anders 6 keer per dag eten en 2 pakken kwark per dag dat is 100 gram al vast en dan nog tonijn blikje en dan met kei hard trainen de voor geschreven hoeveel heid was 2 per dag dan zou je er 45 dagen mee doen ik heb gekozen voor 3 per dag en ik heb alles bij erlkaar 4 kilo er bij gepakt der zal vast nog wel wat af gaan maar toch ik vond het er fijn
maar vergeet niet eten is belangrijkste

maar ik ben zelf 16 jaar dus ik weet ook niet of dat er ook mee te maken heeft maar ieder moeite waard
 
Mackadon zei:
Ecdysterone is non-hormonaal. het geeft een signaal aan je lichaam af zodat het meer proteïne kan opnemen, ecdysterone veranderd je proteïne syntese, dit is geen fabel.
.

Is inderdaad geen gezever, alleen om Dbol achtige werking te hebben moet je aan een baxter liggen van dat spul, want ik denk dat het na een kwartiertje of zo, al compleet afgebroken is door je lichaam. Orale toediening van ecdy is nutteloos.
 
Weer een topic door Den_bb omhoog gekickt van 1,5 jaar geleden
 
Back
Naar boven