- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Beste DBB,
Heb binnenkort mijn 2e kuur in de planning staan.
Nu lijkt me methyl tren toch redelijk verleidelijk om als kickstart te gebruiken ipv winstrol.
Alleen is er niet heel veel info over te vinden, en zie ik af en toe voorbij komen dat 2 mg niet veel doet (ondergedoseerd?)
Iemand ervaring met die van EP of GS? (in het geval dat de merken niet openbaar besproken worden mag je me ook pm'en met ervaringen)
Dus vandaar ook extra twijfel.. En het is ook geen goedje waarmee je snel boven de 4 mg gaat pakken ED als je er weinig van merkt.
En hoe zit het met herstel ten opzichte van winstrol? Als ik de methyl tren 2/3 weken pak en winstrol 4 weken zou pakken?
Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.
Hier onder nog wat info:
1e kuur was:
1-4 Winstrol 40mg ED
1-10 Test E 500mg EW (zéér waarschijnlijk ondergedoseerd)
12-16 Nolvadex 20mg
En de kuur die ik van plan ben te pakken is:
1-4 Winstrol 40mg ED of 1-2/3 Methyl tren 2mg ED
1-9 Test E 750mg
10-12 Test E 1gr
12-16 Nolvadex 20mg
En ik wil trouwens graag iets droger uit de kuur komen maar wel genoeg massa pakken, vandaar ook de overweging om te kickstarten met methyl tren.
Ook overweeg ik proviron op 50mg erbij te nemen. En eventueel aromasin achter de hand te houden.
Wat is hier jullie mening over, verstandig of niet?
Alvast bedankt.
Heb binnenkort mijn 2e kuur in de planning staan.
Nu lijkt me methyl tren toch redelijk verleidelijk om als kickstart te gebruiken ipv winstrol.
Alleen is er niet heel veel info over te vinden, en zie ik af en toe voorbij komen dat 2 mg niet veel doet (ondergedoseerd?)
Iemand ervaring met die van EP of GS? (in het geval dat de merken niet openbaar besproken worden mag je me ook pm'en met ervaringen)
Dus vandaar ook extra twijfel.. En het is ook geen goedje waarmee je snel boven de 4 mg gaat pakken ED als je er weinig van merkt.
En hoe zit het met herstel ten opzichte van winstrol? Als ik de methyl tren 2/3 weken pak en winstrol 4 weken zou pakken?
Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.
Hier onder nog wat info:
1e kuur was:
1-4 Winstrol 40mg ED
1-10 Test E 500mg EW (zéér waarschijnlijk ondergedoseerd)
12-16 Nolvadex 20mg
En de kuur die ik van plan ben te pakken is:
1-4 Winstrol 40mg ED of 1-2/3 Methyl tren 2mg ED
1-9 Test E 750mg
10-12 Test E 1gr
12-16 Nolvadex 20mg
En ik wil trouwens graag iets droger uit de kuur komen maar wel genoeg massa pakken, vandaar ook de overweging om te kickstarten met methyl tren.
Ook overweeg ik proviron op 50mg erbij te nemen. En eventueel aromasin achter de hand te houden.
Wat is hier jullie mening over, verstandig of niet?
Alvast bedankt.