AndroidHealthClinic

Methyl tren als kickstart + andere vragen

Bezoekers in dit topic

BeginnerMuscle

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Beste DBB,

Heb binnenkort mijn 2e kuur in de planning staan.
Nu lijkt me methyl tren toch redelijk verleidelijk om als kickstart te gebruiken ipv winstrol.
Alleen is er niet heel veel info over te vinden, en zie ik af en toe voorbij komen dat 2 mg niet veel doet (ondergedoseerd?)
Iemand ervaring met die van EP of GS? (in het geval dat de merken niet openbaar besproken worden mag je me ook pm'en met ervaringen)
Dus vandaar ook extra twijfel.. En het is ook geen goedje waarmee je snel boven de 4 mg gaat pakken ED als je er weinig van merkt.

En hoe zit het met herstel ten opzichte van winstrol? Als ik de methyl tren 2/3 weken pak en winstrol 4 weken zou pakken?

Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.

Hier onder nog wat info:

1e kuur was:
1-4 Winstrol 40mg ED
1-10 Test E 500mg EW (zéér waarschijnlijk ondergedoseerd)
12-16 Nolvadex 20mg

En de kuur die ik van plan ben te pakken is:
1-4 Winstrol 40mg ED of 1-2/3 Methyl tren 2mg ED
1-9 Test E 750mg
10-12 Test E 1gr
12-16 Nolvadex 20mg

En ik wil trouwens graag iets droger uit de kuur komen maar wel genoeg massa pakken, vandaar ook de overweging om te kickstarten met methyl tren.
Ook overweeg ik proviron op 50mg erbij te nemen. En eventueel aromasin achter de hand te houden.
Wat is hier jullie mening over, verstandig of niet?

Alvast bedankt.

Beste DBB,

Heb binnenkort mijn 2e kuur in de planning staan.

Nu lijkt me methyl tren toch redelijk verleidelijk om als kickstart te gebruiken ipv winstrol.

Alleen is er niet heel veel info over te vinden, en zie ik af en toe voorbij komen dat 2 mg niet veel doet (ondergedoseerd?)

Iemand ervaring met die van EP of GS? (in het geval dat de merken niet openbaar besproken worden mag je me ook pm'en met ervaringen)

Dus vandaar ook extra twijfel.. En het is ook geen goedje waarmee je snel boven de 4 mg gaat pakken ED als je er weinig van merkt.

En hoe zit het met herstel ten opzichte van winstrol? Als ik de methyl tren 2/3 weken pak en winstrol 4 weken zou pakken?

Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.

Hier onder nog wat info:

1e kuur was:

1-4 Winstrol 40mg ED

1-10 Test E 500mg EW (zéér waarschijnlijk ondergedoseerd)

12-16 Nolvadex 20mg

En de kuur die ik van plan ben te pakken is:

1-4 Winstrol 40mg ED of 1-2/3 Methyl tren 2mg ED

1-9 Test E 750mg

10-12 Test E 1gr

12-16 Nolvadex 20mg

En ik wil trouwens graag iets droger uit de kuur komen maar wel genoeg massa pakken, vandaar ook de overweging om te kickstarten met methyl tren.

Ook overweeg ik proviron op 50mg erbij te nemen. En eventueel aromasin achter de hand te houden.

Wat is hier jullie mening over, verstandig of niet?

Alvast bedankt.

Ik zou het lekker bij de winstrol houden als ik jou was.
Geen methyl tren als je tren maagd bent.
Als je graag tren wilt gebruiken hoezo schiet je dat dan niet?
Exemetane bij de hand houden en hcg mee laten lopen.
Als je nog naar een gram wilt ook zeker langer doortrekken.
Die 3 weken op 1 gram brengt je toch niks.

Hoezo denk je dat je gear ondergedoseerd was?

Ben vandaag met methyl negonne zal iets late weten!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het lekker bij de winstrol houden als ik jou was.
Geen methyl tren als je tren maagd bent.
Als je graag tren wilt gebruiken hoezo schiet je dat dan niet?
Exemetane bij de hand houden en hcg mee laten lopen.
Als je nog naar een gram wilt ook zeker langer doortrekken.
Die 3 weken op 1 gram brengt je toch niks.

Hoezo denk je dat je gear ondergedoseerd was?

Tren trekt me zeker wel erg aan maar om prive redenen en financieel is hcg erbij zetten niet mogelijk.
Vandaar eerst nog een Test kuur te doen, maar dan wat hoger gedoseerd. En dacht dat methyl tren die 2/3 weken qua herstel wat minder kwaad kon vanwege de korte duur en in het begin van de kuur. Dat is dus de reden eigenlijk. Ben in de kuur daarna wel van plan Tren te proberen.

De gear deed minder dan ik verwacht had, en de batch die ik had bleek achteraf ook ondergedoseerd te zijn toen ik het in echt of nep topic tegen kwam.

En proviron wel een meerwaarde? Tegen vocht, meer vrije test etc.
Heb het liefst zo min mogelijk vocht gains.

Ben vandaag met methyl negonne zal iets late weten!

Thanks brah, ben benieuwd!
Op welke dosering doe je?

Laatst bewerkt:
Dan zou ik het geld van die methyl tren en provi in hcg stoppen, gaat je veel meer opleveren uiteindelijk 2 maand na de nakuur.

• Like
Waarderingen: Greenmonkey
Hmm zet me toch wel weer aan het denken.
Misschien dat ik toch voor een Test E 250 Tren E 400/600 kuurtje ga dan.
En HCG na paar weken zetten 2x250 iu of in 1x 500 iu EW? Is dat genoeg qua hoeveelheid?
Hoe zit het trouwens met libido crash na de kuur?

Laatst bewerkt:
Allereerst zou ik uberhaupt niet kuren als je 't niet geheel kunt betalen maar dat is mijn mening.

MT als kickstart zou ik persoonlijk nooit doen. Die shit moet zo sterk zijn dat je bijna gegarandeerd terugvalt als het uit je bloed is, lijkt me zonde. Daarnaast lijkt het of je denkt dat HCG roid-soort afhankelijk is. Dat is niet zo, het is bullshit om het te willen pakken omdat je Tren gaat zetten.

• Like
Waarderingen: Greenmonkey en GPRO
Allereerst zou ik uberhaupt niet kuren als je 't niet geheel kunt betalen maar dat is mijn mening.

MT als kickstart zou ik persoonlijk nooit doen. Die shit moet zo sterk zijn dat je bijna gegarandeerd terugvalt als het uit je bloed is, lijkt me zonde. Daarnaast lijkt het of je denkt dat HCG roid-soort afhankelijk is. Dat is niet zo, het is bullshit om het te willen pakken omdat je Tren gaat zetten.

Ja dat MT idee heb ik al uit mn hoofd gehaald. En met een beetje passen en meten kan ik een Test/Tren kuur incl HCG en nolva wel financieren. I know, tuurlijk het is altijd beter maar ik kan me een grafiek hier op DBB herinneren waarbij er bij voorbeeldkuren met bijvoorbeeld alleen Test 500 geen HCG bij staat en in combinatie van Tren of Deca oid wel.

Maar na hoeveel weken de HCG beginnen te zetten dan?
Maakt het veel uit of je die vanaf week 1 mee laat lopen of na x aantal weken tot aan 1e week nakuur dat ik me kan herinneren?

HCG pak je vanaf het moment dat de onderdrukking begint, week 1 dus.

En dan niet de 500 iu per week die je aangaf maar 2x 500.

Laatst bewerkt:
Tren trekt me zeker wel erg aan maar om prive redenen en financieel is hcg erbij zetten niet mogelijk.
Vandaar eerst nog een Test kuur te doen, maar dan wat hoger gedoseerd. En dacht dat methyl tren die 2/3 weken qua herstel wat minder kwaad kon vanwege de korte duur en in het begin van de kuur. Dat is dus de reden eigenlijk. Ben in de kuur daarna wel van plan Tren te proberen.

De gear deed minder dan ik verwacht had, en de batch die ik had bleek achteraf ook ondergedoseerd te zijn toen ik het in echt of nep topic tegen kwam.

En proviron wel een meerwaarde? Tegen vocht, meer vrije test etc.
Heb het liefst zo min mogelijk vocht gains.

Thanks brah, ben benieuwd!
Op welke dosering doe je?

Gewoon niet beginnen met kuren dan. Ziekig doen om een paar tientjes.... Fck slacht je je kip zelf ook om geld te besparen ofzo?

Die MT gaat het sowieso niet meer worden.
Het wordt dus het volgende:

1-12 Test E 250mg EW
1-10 Tren E 400mg EW
1-4 Winstrol 40mg ED
1-14 HCG 2x500 iu EW
14-18 Nolvadex 20mg ED

Zou ik hier meer winst mee maken dan de Test 750 kuur met winstrol en proviron die ik van plan was?
En zou eventueel de Tren uppen naar 600 lekker zijn of zou voor mn 2e kuur 400 voldoende werk doen?

Laatst bewerkt:
persoonlijk zou ik de tren op 600 doen met lage dosis test, maar als het je eerste keer tren is dan beter om eerst op 400 te doen. Proviron of mast zou er ook nog goed bij passen trouwens

Beetje mast op zijn bf zou ik niet doen.
Zonde van het geld net zoals provi.
Denk dak het een lekker kuurtje is zo.

Voor die 250mg test ? :p

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Btw je nakuur zou ik wel minimaal 4 weken doen.

Terug
Naar boven