MuscleMeat

Methyl tren inject?

Bezoekers in dit topic

mdox

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Hi,

Er is hier nog niet heel veel over te vinden en er zijn weinig logs beschikbaar. We zitten er aan te denken om onze laatste 3 weken van de kuur af te sluiten met Methyl tren inject, Ik zie wel vaak mensen het als kickstart of als korte kuur gebruiken, maar weinig mensen die er mee afsluiten.

Zijn er hier nog mensen met MT ervaring die hierover de kennis/ervaringen kunnen delen? Momenteel in week 2 van test/npp/primo.

mvg,

Mdox

MT als afsluiter is heerlijk. Zou 't zelf nooit als kickstart gebruiken omdat het zo sterk is dat alles er naast wegvalt imo. Heb m'n laatste cut op iets van 2 gram totaal gezeten waaronder uiteindelijk iets van 525 mg Ace EW en toen de MT erbij kwam was 't alsnog een wereld van verschil.

• Like
Waarderingen: Daadkrachtig
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, denk inderdaad als je het nu nog de laatste 3 weekjes toe gaat voegen dat mocht het goed gedoseerd zijn, je nog aardig er wat uit gaat halen!

• Like
Ik deed MT na een leanbulk op 1000mg test per week. Werd er keihard van.

• Like
Vaak de laatste weken voor een wedstrijd voor de final touch. Maar kan ook zo als laatste knaller gebruikt worden. Zelf nog geen ervaring mee, moet ook flink levertoxisch zijn dus toch wel uitkijken.

• Like
Na 3 dagen zie je al een wereld van verschil in de spiegel.
Mijn lever vond het alleen niet zo fijn. Bij dag 12 had ik wit grijze schijt, was mijn pis heel donker en aftoe steken op de plek van mijn lever. Dit toen maximaal 16 dagen gebruikt. Gelukkig waren die leverklachten binnen een week weg na stoppen.

• Like
Heerlijk spul je voelt je top!
Behalve @88ja haha :P
Vind MT zelf niet genoeg toevoegen
En het heeft te veel nadelen geloof me
Lichamelijk is het heel zwaar !
Ik werd retegeil en agressief een aantal uur na de injectie
Zou niet in de schouder prikken voelt best kut vind ik zelf
Ook niet combineren in een kuur met andere orals ook niet afwisselen
Je verliest er veel vocht door en je merkt het ietsje sneller dan tren ace
Leuk goedje prewo maar verder zinloos imo
Beter NPP zetten, mooi vol en meer kwalitatieve massa
Ook is NPP stukken minder belastend voor je lever dan MT
Ik vind MT een beetje hyped, mensen zeiden dat ze droger werden en de kilo's erbij op vlogen
Vond dit erg tegenvallen in beide opzichten
Maar iedereen reageert vast anders
Ik zette genoeg in elk geval

Ik nam het aan het einde van me test npp kuur en de vocht verdween behoorlijk snel maar het hiervoor nemen is niet verantwoord imo
Daarvoor is het te levertoxisch
Ga het niet snel weer nemen
Misschien wedstrijdprep

• Like
Waarderingen: 88ja
  • Topic Starter Topic Starter
Had de rest ook last van de lever?

Ik hoor wisselende recenties over MT, voornamelijk door ondergedoseerde tabs/vials verwacht ik.
Een vriend van me is er na ruim 2 weken mee gekapt vanwege mentale sides, zat op 1,6 mg (inject) per dag, verschil in looks en kracht was wel oke, vergelijkbaar met 100 mg winny.

• Like
Had de rest ook last van de lever?
Hoe zou je dat moeten weten. Normaalgezien merk je daar buiten moeheid en lusteloosheid niets van. Last van de lever krijg je wanneer het te laat is omdat je lever niet meer werkt zoals het moet door de cirrose.

• Like
Waarderingen: Daadkrachtig en Pillz
Zat op 2mg per dag inject, natuurlijk ondergedoseerd maar dit was prima zo. Vocht hoef je je geen zorgen meer over te maken, flinke pizzas eten zonder zorgen haha! Kracht ging ook hard vooruit. Mentale sides had ik niet zo, maar dat is voor iedereen anders.
Als je het neemt, kun je het imo het beste nemen om je shape af te maken

• Like
Sterkste roid out there, zonder twijfel. Maar wel een mentale (en fysieke) fucker...

Ik hoor wisselende recenties over MT, voornamelijk door ondergedoseerde tabs/vials verwacht ik.
Een vriend van me is er na ruim 2 weken mee gekapt vanwege mentale sides, zat op 1,6 mg (inject) per dag, verschil in looks en kracht was wel oke, vergelijkbaar met 100 mg winny.
ik had tabs en deed niks op 4mg p/dag.

Ik zat op 2 mg injects en veranderde letterlijk met de dag haha, en dat was naast 525 Ace, een lading Bold, Mast en wat Test.

Terug
Naar boven