AndroidHealthClinic

Methyl tren - Parabolan

Bezoekers in dit topic

Narcotik

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Goedemorgen heren

Ik ben momenteel al 4 weken ver in een test e 500mg - parabolan x 2 amps - t3 cycle 50-75mcg

Vanaf week 6 ben ik van plan om 750mg test e te gaan gebruiken (voor de eerste keer)

Nu was ik aan het denken om eventueel methyl tren aan deze cycle te gaan toevoegen of zou ik eerder opteren voor eventueel 3 amps parabolan per week? 1 amp is 76mg/1,5ml.

Gains zover : 5kg erbij en 2% droger, overal geen bijwerkingen en best wel tevreden over de cycle.

Ik zou beginnen met een ampul erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Even OT maar misschien kan iemand mij hier een antwoord op geven, ik doe 2 x week quad injects. Nu merk ik dat mijn linkerquad de naald er moeilijker in gaat, heb het gevoel dat ik met een naald door een dik stuk karton aan het duwen ben. Rechts geen problemen. Scar tissue lijkt mij ook zéér sterk aangezien ik 1 cycle per jaar doe, heb wel de laatste 3 jaar enkel mijn quads gebruikt. Glutes zijn geen optie (veel te dikke huid) en in het verleden ging de naald er moeilijk door, mijn huid veert mee.

Enige reden hiervoor? Doel is om nog wat droger te komen, sta nu gemiddeld op 11 a 12% en gewicht op 90kg te houden. Zou hier graag nog minstens enkele % afwillen
Dan moet je je dieet onder de loep nemen, ben ik bang ;-)

De reden waarom je beter een ampul para erbij kan doen is omdat methyltren te geavanceerd is voor jouw doelen.

(schadelijk, je zit al aan tren, je doet geen wedstrijden etc)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Daadkrachtig, Sanca Saxon en Narcotik
Een ampul parabolan erbij zetten zou ik doen. Zoals al eerder gezegd wordt, lijkt ook mij methyl tren te heftig voor jouw doelen. Jouw doelen kun je ook bereiken zonder methyl tren. Voeding hier en daar wat aanpassen, ampulletje parabolan erbij en klaar

• Like
Waarderingen: Narcotik
Terug
Naar boven