AndroidHealthClinic

methyltesto wie heeft er ervaring mee?

Bezoekers in dit topic

pipo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
graag zou ik willen weten wie er persoonlijk ervaring heeft met het gebruik van methyltesto.
ik weet wat alle bijwerkingen zijn van dit middel, maar ben toch benieuwd wat voor ervaring andere gebruikers of ex-gebruikers van dit middel hebben.

Heeft nu echt niemand heir ervaring mee??

Je groeit bijna niet van methyltesto. Je hebt de neiging dik te worden en veel vocht vast te houden (als je geen dikke buik krijgt, krijg je wel zo'n opgeblazen gezicht), en je wordt er bijzonder onevenwichtig van: het ene moment zit je in de put, het andere moment ben je agressief. De echte dianabol werkt anders. Daarvan ga je je juist heel energiek voelen.

Methyltestosteron ontstaat als je Dianabol gaat maken, ergens halverwege het proces. Oost-Europese farmaceuten hebben er handje van om dan het productieproces stop te zetten en de methyltesto in pillen te stoppen. Zo sparen ze veel geld uit. Dat ze een waardeloos product maken, dat zal ze worst zijn.

Genoeg info ;) ?

Methyl test aromatiseert in methyl estrogeen en metaboliseert in methyl DHT. De methylvormen zijn sterker dan de originele hormonen, dus meer kracht en agressie van methyl DHT, en meer water en vet vasthouden door methyl estro. Klinkt niet echt lekker, tenzij je anti aromataze medicijnen gebruikt.

dat wist ik al!!
ik vroeg me meer af of er mensen zijn die ervaring met het goedje hebben.

of jimbo bedoelde datgeen wat jij in je quete vermelde dat dat jouw ervaring is?

De artikels van internet, boekjes etc. ken ik al.

wil gewoon weten hoe jullie erop reageerden.

Los van andermans ervaringen moet je toch wel beseffen dat er kwalitatief beter spul op de markt is. Misschien een stomme vraag maar waarom ben je benieuwd naar iemands ervaringen van een product dat je eigenlijk vet en vochtig maakt?

Mensen die er ervaring mee hebben hebben waarschijnlijk niet bewust ervoor gekozen om dat te gaan gebruiken en hebben gewoon fake gekocht.

Methyl test word voornamelijk door powerlifters gebruikt je wint er weinig massa mee word wel sterker en agresiever. als je nou persee wil neem dan gewoon dianabol krijg je tenminste nog wat massa wel veel vocht vet

Jimbo slaat de spijker twee keer op z'n kop hier.

Scheelt mij weer wat typewerk. :D

DBC01 zei:
Jimbo slaat de spijker twee keer op z'n kop hier.

Scheelt mij weer wat typewerk. :D

moderator boft dus weer!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Is dit JIMBO,s ervaring of heeft hij dit ook gelezen?

niet echt een bevredigend antwoord op m,n vraag maar neem genoegen met hetgeen ikzelf al wist.
ik laat wel eens horen/lezen wat mijn ervaring met die goedje is!!

Ehm Pipo je luistert niet ...
Het is waardeloze troep, waarom geloof je dat niet ?
Waarom wil je het eerst zelf ondervinden ? Als je in een sloot valt weet je toch ook dat je nat wordt ... same here with methyltesto. Je wilt iets gaan gebruiken waarvan je al weet dat het zonde van je tijd en geld is.

En om even terug te komen of het mijn eigen ervaring is ... nee maar het waren wel de ervaringen bij mij op de sportschool van een fake partij Naposims.

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met fake Primotabs en dbol.

De meeste dbol wordt nu eenmaal op die manier gemaakt, da's nergens van overgeschreven, da's eigen ervaring, da's een feit: originele dbol uit de jaren '70 is niet meer, komt niet meer, is afgelopen en klaar. Daarom waarschuw ik zo vaak op DBB voor dbol, wat mij veel 'vrienden' heeft opgeleverd LMAO :D:D:D
Nieuwe gebruikers worden vettig met een waterretentie-plofkop en hebben een 'vol' gvoel en denken: wow, dit zijn ste-ro-iden!

Maar goed, ik snap het niet helemaal beste clown, je stelt hier een vraag, krijgt er perfect antwoord op en nog ben je niet tevreden. Ik denk dat je liever had zien staan dat het tof spul was. Je zult het wel voor niks of goedkoop hebben gekregen en vindt het zonde om te laten staan dus tóch proberen he :(
Ik dacht trouwens te lezen dat jij niet meer zou posten, alleen nog maar lezen? Moeilijk vol te houden he! :D

Groet,

DBC01

Doe rustig dbc let op je bloeddruk :D

lol Droomboy, kwam het dan BD-verhogend over bij jou?

Da's jammer, want het was 'For Entertainment Purposes Only' :D

DBC01 zei:
lol Droomboy, kwam het dan BD-verhogend over bij jou?

Da's jammer, want het was 'For Entertainment Purposes Only' :D

Wahha was meer een joke :p

trouwens jur, een cupje meer zie ik?

DBC01 zei:
Mijn ervaring met fake Primotabs en dbol.

De meeste dbol wordt nu eenmaal op die manier gemaakt, da's nergens van overgeschreven, da's eigen ervaring, da's een feit: originele dbol uit de jaren '70 is niet meer, komt niet meer, is afgelopen en klaar. Daarom waarschuw ik zo vaak op DBB voor dbol, wat mij veel 'vrienden' heeft opgeleverd LMAO :D:D:D
Nieuwe gebruikers worden vettig met een waterretentie-plofkop en hebben een 'vol' gvoel en denken: wow, dit zijn ste-ro-iden!

Maar goed, ik snap het niet helemaal beste clown, je stelt hier een vraag, krijgt er perfect antwoord op en nog ben je niet tevreden. Ik denk dat je liever had zien staan dat het tof spul was. Je zult het wel voor niks of goedkoop hebben gekregen en vindt het zonde om te laten staan dus tóch proberen he :(
Ik dacht trouwens te lezen dat jij niet meer zou posten, alleen nog maar lezen? Moeilijk vol te houden he! :D

Groet,

DBC01

yep moeilijk in te houden ja met z,n bedwetertje als jij die graag op veel posts zijn laatste woordje wil hebben!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

maar volhoudende moderator en portier bedankt voor je duidelijke antwoord!!

had wel verwacht dat jij wat volwassender was en bepaalde discussies zou laten voor wat het is, zo ook de ERG leuke GHB discussie over verslaving aan wiet enzo :D :D gewoonweg prachtig hoe je erop reageert doet me plezier dat te lezen!!

soms gebruiken powerlifters het vlak voor een wedstrijd voor de agressie.. moet zeggen dat de mensen die ik ken er idd agressiever van werden en ook meer gefocust daardoor.. hoge dosering uurtje voor de wedstrijd!

Back
Naar boven