AndroidHealthClinic

Methyltrienolone only of test er bij

Bezoekers in dit topic

Enige verschil is de 17a-methyl groep, om het oraal beschikbaar te maken, dus in die zin kan je wel spreken van oral tren. Maar neem aan dat je meer doelt op de werking van het product i.p.v. de structuurformule?

inderdaad. Van oral tren spreken is doen alsof 17aa ervoor zorgt dat een AS oraal dient ingenomen te worden.

Terwijl het voor een compleet andere AS zorgt die in veel gevallen qua werking verschilt met het originele. Dat het bio-beschikbaarder wordt is maar een deel van de effecten, en er zijn andere vormen van orale AS.

Dat "17aa" vaak als synoniem voor "oral" gebruikt wordt moet er dus uit. Methyltrenbolone kun je het nog noemen, als je dbol methylboldenone wil noemen.
 
Laatst bewerkt:
Als je daar op doelt versta ik het wel zelfde met bold en dboll ging mij enkel om wel of niet orale vorm van tren
 
Als je daar op doelt versta ik het wel zelfde met bold en dboll ging mij enkel om wel of niet orale vorm van tren

"oral tren" = tren acetaat. Al is het niet vergelijkbaar qua beschikbaarheid met het injecteren van tren acetaat(wat bij 17aa - AS wel is), en is het niet zeker of de acetaat wel iets doet en het niet gewoon algemeen is voor tren.
 
Ok had ik geen flauw benul van wist wel dat primo acetaat in tabs was maar van tren ace in tabvorm wist ik niks thankx
 
Ok had ik geen flauw benul van wist wel dat primo acetaat in tabs was maar van tren ace in tabvorm wist ik niks thankx

ze waren er, of ze er nog zijn weet ik niet, aangezien de bekenste ug die ze gemaakt heeft al een tijd opgedoekt is.
 
ze waren er, of ze er nog zijn weet ik niet, aangezien de bekenste ug die ze gemaakt heeft al een tijd opgedoekt is.

zijn naar mijn weten niet meer te krijgen.....
 
Ga je van Methyltren ook zo geweldig stinken naar koeienzweet? Maatje van me stinkt ontzettend naar koeien met 400mg tren. Is dat ook zo met Methyltren?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven