XXL Nutrition

Metoxyisoflavone en beta-ecdysterone

Bezoekers in dit topic

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2014
Berichten
1.178
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
hallo,

Ik heb voor de bulk deze stack is aangeschaft om te proberen ik heb er veel over gelezen en het klinkt allemaal erg positief. Enigste wat mij onduidelijk blijft is of ik deze producten moet cyclen?

Ik zat zelf aan 4 weken on 2 weken off te denken.

Heeft iemand hier ervaring mee of wellicht een artikel waar ze wel ingaan op het cyclen of niet?
 
heb ervaring met beta ecdy, maar nergens gelezen dat je dit moet cyclen.
Zelf gewoon 2 maanden achter elkaar genomen.

Ben benieuwd naar je ervaring met deze stack!
 
Kon zelf ook niks vinden over cyclen, dan doe ik het ook gwn achter elkaar. Ja ben zelf ook benieuwd als je de artikelen en studies mag geloven zou het resultaat erg goed moeten zijn!
 
Kon zelf ook niks vinden over cyclen, dan doe ik het ook gwn achter elkaar. Ja ben zelf ook benieuwd als je de artikelen en studies mag geloven zou het resultaat erg goed moeten zijn!

Uiteindelijk zullen je verwachtingen hoger zijn dan het resultaat helaas. Maar het heeft me zeker weer even verder gebracht, aangezien ik al een tijdje stil stond met vooruitgang.
 
Ja nouja ik verwacht niet dat het een super middeltje is, laatst hmb geprobeert en hier ben ik echt super tevreden over, in de cut in massa aankomen en in de bulk ook veel snellere progressie. Aanrader!
 
nog nooit geprobeerd en heb al heel wat getest. Bedankt voor de tip.
 
Is door erg veel studies onderbouwt, hmb is het afbraak product van leucine. Werkt goed met creatine.
 
Back
Naar boven