MuscleMeat

Metro - Speerwerp incident?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
9.653
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik kom op mijn stage en wordt meteen verwittigd van dit nieuws.. het stond achterin de Metro, helaas heb ik die niet op mijn werk? kan iemand wat knip/plak werk voor mij verrichten??


--------------edit----------

dit bedoelde ik dus [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja daar ben ik al heen geweest, maar dat gaat 5 minuten duren voor ik mij daar heb aangemeld en dat is 5 minuten teveel~!!
 
Vandaag, 08:53

Vandaag, 09:13

Tijd tussen jouw posts.... 20 minuten, had je het dus al een kwartier kunnen weten.
 
Hehe eindelijk ik heb me zelf ingeschreven bij de Metro Club!! en nu het foto'tje kunnen zien!
 
Vandaag, 08:53

Vandaag, 09:13

Tijd tussen jouw posts.... 20 minuten, had je het dus al een kwartier kunnen weten.

Ik weet het al een half uur!!! maar ik dacht misschien is er wel iemand anders lid... ik ben bezig met men stage HEEL HEEL HEEL DRUK ;).. maarjah..
 
wtf die foto :eek:

hoezo pijnlijk!
 
Damn wat een foto....
 
Doet me op 1 of andere freaky manier denken aan Greenday - Jesus of Suburbia...
 
ooit een ventje in Haarlem geweest een jaar of tien geleden, die krijg hem in zijn achterhoofd.

Sindsdien is het verplicht om een helm op te hebben bij het speerwerpen op scholen
 
Helm dragen? tegen een speer whahaha.. dat helpt niet geloof mij maar... op mijn middelbare school werden ook geen helmen gedragen... en heb er toch 5 jaar rond gelopen.

Als er iemand een speer in zijn lijf krijgt is er een onveilige situatie geweest, waarin door de leraar niet goed op de veiligeheid is gelet.. Mensen horen in een omgekeerde V-opstelling te staan met aan de linker kant de linkshandigen en aan de rechterkant de rechtshandigen met hierachter de leraar.
 
welkom in de wondere wereld van de extreme piercings :D
 
wij droegen 3 jaar geleden ook geen helmen hoor met speerwerpen. lijkt me toch verdomde pijnlijk.
 
Krijg je daar nou bonuspunten voor als je een official raakt?
 
Conflict tussen scheidsrechter en speler loopt uit de hand:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahahahaha die foto ook.
 
hahahaha, tsja, waarom zou je anders een speer gooien? om iets te raken toch? Alleen ziet ze er niet uit alsof je er langer als een week van kan eten.
 
Back
Naar boven