XXL Nutrition

Mezelf even voorstellen !

Bezoekers in dit topic

ZeroD

Novice
Lid geworden
8 dec 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Hallo beste mede fitness/bodybuilding fanaten !

Waar zal ik beginnen ...

Misschien best even enkele stats !


22 jaar
90 kg
1m85

Lichaamsvet momenteel schat ik op een 16 procent , geen idee hoeveel het precies is !

Anyway !

Zoals meerdere hier op het forum , lees ik stiekem al enkele jaren mee ;) , ben ondertussen 4.5 jaar bezig met fitness/bodybuilding waarvan 3.5 jaar echt fanatiek ivm eten/trainen/supps

In een periode van 4.5 jaar heb ik een hoop geleerd ! waar ik dit forum in wil bedanken en hun leden , enkele vrienden en fcourse nog enkele bronnen via internet !

Na 4 jaar hard naturel te hebben getraint was ik van mijn startgewicht : 75 kg opgeklommen naar 85 kg !

Ik denk datik men lichaam begin te kennen , en begin te snappen wat ik moet doen om aan te komen , wat niet wilt zeggen dat het al optimaal is ! wil graag bijleren !

Na 4 jaar naturel en 10 kilo later ben ik via een kennis in aanraking gekomen met as

Op aanrade van hem na wat getwijfel dan tochmaar het een kans gegeven , want ja ... jullie zullen het wel kennen ... ik wou meer !

Dusja , deze hier op de AS ... oh god wat zou dat geven ?

Na veel twijfelen en overleg methem wou ik voor een oral only gaan , heb uiteindelijk tbol+winny voor 8 weken gekozen gevolgd door een nakuur nolva van 4 weken

Ik had men huiswerk gedaan dus ik was bewust vande leverschade risico's van oral's , heb tijdens het kuurtje geen extra bescherming genomen (liver protect pillen etc) maar gewoon veel water gedronken

Kuurschema was als volgt :

Week 1-8 50mg winny/dag
Week 1-8 50mg tbol/dag
Week 9-10 40 mg nolva/dag
Week 11-12 20 mg nolva/dag

Heb uiteindelijk halverwege de dosis winny + tbol geupt naar 80 mg/dag

En wow ik dacht datik op 50mg/dag hard ging ... na de verhoging in dosis was ik hard, droger en retesterk !

Daarna loog de weegschaal er niet om ..

Was na 8 weken van 85 naar 91.5 geschoten ...

Enja nu +- 4 maand later zit ik nog altijd op 90 kg (wel ietsje minder droog en iets meer vet als op AS) , overlaatst bloeddruk laten meten bij medisch onderzoek en was zeer goed ! , ook bloed laten trekken en ook dat was inorde

Nu we de winter ingaan , heb ik stiekem zitte denken aan een eerste inject kuurtje ...

Hierover zal ik een andere tread openen want dit wordt anders een 100 bladzijde verhaal haha ,

Dus nu weten jullie ongeveer zowat mijn trainingsgeschiedenis ^^

Verwacht jullie maar aan een boel vragen ! want ik wil nog zo veel mogenlijk bijleren ! :D

Grt ZeroD
 
Back
Naar boven