Fitness Seller

Mezelf voorstellen

Bezoekers in dit topic

hk95

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 mei 2018
Berichten
262
Waardering
541
Lengte
1m78
Massa
82kg
goedenavond DBB'ers

24 jaar oud, mijn roots liggen in de balkan. na jaren dit forum gelezen te hebben zonder account besloot ik iets minder dan een jaar geleden dit account aan te maken om zo een bijdrage te leveren aan deze community

uiteindelijk is het, mede door mijn obsessie voor stims, voornamelijk een bijdrage in de supplement-sectie geworden. dit is iets wat is bijgebleven uit mijn startfase: een rookie die met zijn zakgeld, later studiefinanciering, de beurs van XXL Nutrition maandelijks opvulde door overbodige dingen te bestellen.

sinds 2017 ben ik serieus begonnen en train ik 4x per week en maak ik gebruik van een prima voedingsschema. ook is mijn kennis met betrekking tot de sport rijker geworden. geen onnodige supplementen meer, betere voeding, lekkerder in mijn vel en ook mentaal voel ik mij beter sinds ik deze sport serieuzer uitoefen

heb geen ambitie om de sport professioneel uit te oefenen en om op een podium te staan, ik zie bodybuilding als een moment van rust om even een moment voor mijzelf te hebben in de gym. ook is deze sport iets wat als een rode draad door de familie loopt.

overige interesses: voeding, auto's, politiek, psychologie, geschiedenis, literatuur, marketing, vreemde talen

tot slot wil ik iedereen in dit forum bedanken voor alle bijdragen en het bestaan van deze website. toen ik begon met deze sport heeft dit forum veel voor mij kunnen betekenen. ook is het mooi om te zien dat mensen van alle soorten en maten een doel hebben en dat binnen deze community men elkaar helpt deze doelen te bereiken. er heerst een 'familie-sfeer' die ik op andere fora vaak niet of minder merk, complimenten daarvoor!
 
Back
Naar boven