AndroidHealthClinic

MGF (IGF-1Ec) vs IGF-1 LR3 for hyperplasia? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,

Ik ben even opzoek naar mensen die ervaring hebben met zowel MGF als IGF-1 LR3.
Kwam namelijk een stelling tegen van MyNameIsJeff die zei:

"There are two types of IGF1: 1) the 'normal' stuff that is produced in the liver and has systematic effect. 2) the MGF variant that is produced locally in muscle tissue. Only the MGF type increases satellite cell proliferation (~Hyperplasia)."

Wat ik hier nou uit haal is dat IGF dus niet hyperplasie triggert?
Het is wel mijn voornaamste doelstelling om het effect van hyperplasie te bewerkstelligen.
Dus ben ik benieuwd wat handiger is om te doen:

1) HGH blijven runnen 5 i.u. E.D. en hierbij IGF-1 LR3 cycles hanteren
2) IGF-1 LR3 cycles laten vallen en extra investeren in hogere HGH dosering?
3) HGH op 5 i.u. dosering houden maar op zoek gaan naar MGF ipv IGF om het hyperplasie effect te versterken/ te vergroten?

p.s. andere benaming van MGF was IGF-1EC geloof ik (correct me if i'm wrong).

Bedankt alvast.

Gr.
 
Staat me iets van bij dat gewone MGF niet veel deed maar je voor de PEG variant moest gaan en dat dan ook weer moest combineren. Er is hier iemand op 't forum die er vroeger een en ander over heeft geschreven. Is al wel tijden terug. Ik vond het in ieder geval veel en veel te veel moeite.
 
Als ik @BigCat mocht geloven deed het fuck all. Of toch niets spectaculairs.
 
Staat me iets van bij dat gewone MGF niet veel deed maar je voor de PEG variant moest gaan en dat dan ook weer moest combineren. Er is hier iemand op 't forum die er vroeger een en ander over heeft geschreven. Is al wel tijden terug. Ik vond het in ieder geval veel en veel te veel moeite.

Heb al het een en ander gevonden idd. https://forum.bodybuilding.nl/topics/peg-mgf-vs-mgf.70795/
Stond wel wat nuttige info in. Maar blijft nog best wat onduidelijkheden omtrent MGF dus ik houd het nog even afzijdig.
 
image.png
 
Ik meende ooit een artikel van hem gelezen te hebben op een Engelstalig Board waar hij uitlegde dat het niets deed. Of toch zeker niets speciaals deed
 
Ik meende ooit een artikel van hem gelezen te hebben op een Engelstalig Board waar hij uitlegde dat het niets deed. Of toch zeker niets speciaals deed

Ja klopt. Maar de meningen lopen erg uiteen. De een zegt dat het alleen werkt icm IGF en AAS.
Ander zegt dat je sporadisch moet injecten en dat alleen PEG variant werkt want PEG increased de halfwaardetijd van de peptide.
Andere (ook professionele mensen) claimden weer dat PEG de werkzame stof van MGF in de weg zat en het hierdoor alleen minder werd..

Des te meer je zoekt, des te meer contra's je erover vindt :bang:
 
Tja als je geld over hebt kun je het natuurlijk gerust een keer proberen, in de hoop dat je ook nog eens de echte peptides in goede kwaliteit en puur weet te bemachtigen. Al met al een behoorlijke gok voor mogelijkerwijs wat extra gains links en rechts. Als we al veel moeite hebben om gewoon GH te scoren welke voldoet aan redelijke kwaliteitseisen, mag je je afvragen hoe het zit met allerhande peptides zoals deze.
 
Ja klopt. Maar de meningen lopen erg uiteen. De een zegt dat het alleen werkt icm IGF en AAS.
Ander zegt dat je sporadisch moet injecten en dat alleen PEG variant werkt want PEG increased de halfwaardetijd van de peptide.
Andere (ook professionele mensen) claimden weer dat PEG de werkzame stof van MGF in de weg zat en het hierdoor alleen minder werd..

Des te meer je zoekt, des te meer contra's je erover vindt :bang:
Ja klopt, erg verwarrend allemaal. Heb ook nog op het punt gestaan om het te gebruiken maar uiteindelijk toch niet gedaan
 
Ja klopt, erg verwarrend allemaal. Heb ook nog op het punt gestaan om het te gebruiken maar uiteindelijk toch niet gedaan

Sanca Saxon het nieuwe jaar komt er aan, tijd voor het inhuren van een peptide expert anno 2019?
Met al die mensen die GH kopen hier kunnen er wel wat donaties gemaakt worden voor professionele input :trollfacex:
 
Ik heb ervaring met MGF Peg. En eigenlijk wel met bijna alle peps.
Enigste wat ik heel goed merkte tijdens gebruik van MGF is dat de herstel als een raket gaat. Ik gebruikte het alltijd op mijn rust dagen in de dagervoor getraind spiergroep. De spierpijn ging de zelfde dag nog over.

Als je het aan mij vraagt kan je beter investeren in meer HGH dan peps. Peps doen wel iets maar met hgh merk je meer effect. En om met peps goed resultaat te behalen moet je meerdere gebruiken en aan een juiste protocol houden anders werkt het amper.
Bovendien prik jij je suf met vanalles.
 
Ik heb ervaring met MGF Peg. En eigenlijk wel met bijna alle peps.
Enigste wat ik heel goed merkte tijdens gebruik van MGF is dat de herstel als een raket gaat. Ik gebruikte het alltijd op mijn rust dagen in de dagervoor getraind spiergroep. De spierpijn ging de zelfde dag nog over.

Als je het aan mij vraagt kan je beter investeren in meer HGH dan peps. Peps doen wel iets maar met hgh merk je meer effect. En om met peps goed resultaat te behalen moet je meerdere gebruiken en aan een juiste protocol houden anders werkt het amper.
Bovendien prik jij je suf met vanalles.

Ik twijfel de laatste tijd ook wat meer over de hoeveelheid HGH die nodig is om hyperplasie te veroorzaken.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/hgh.407455/ in dit topic ging het ook over het verschil tussen 3 á 6 i.u. doseringen en 10 á 12 i.u. doseringen...
En dat 'experts' bij 3 á 6 bij amateur sporters niet echt konden bewijzen of het zorgde voor extra toename van spiermassa.

Maar even voor mijn situatie: momenteel zet ik dan 5 i.u. HGH / dag en hanteer ik 3 weken ON/OFF cycles met IGF (inject elke 72 uur).
Maar jij zou zeggen: laat de IGF peptide voor wat het is en ga voor 10 i.u. HGH per dag? Hier kan ik veel meer uit halen?
 
Ik wil ook 10iu gh per dag kunnen betalen :(
 
Back
Naar boven