Fitness Seller

Gestopt mhl92 contest log 2011

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
respect, ziek zijn en gewoon gaan!

Nette training ook nog:) Nice deads. Mooie PR met BOR
 
respect, ziek zijn en gewoon gaan!

Nette training ook nog:) Nice deads. Mooie PR met BOR
thx bart:D Wou deze training echt niet missen, en anders lag ik maar een beetje op bed :rolleyes:
 
Toch geen komkommers gegeten he MHL?

Die chinups moet je eigenlijk gewoon proberen non-assisted te doen..zolang je ehm assisted blijft doen kom je dasar bijna niet vanaaf. Gewoon tegen jezelf zeggen dat je 20 reps moet maken..desnoods allemaal singles;):rolleyes:
 
Toch geen komkommers gegeten he MHL?

Die chinups moet je eigenlijk gewoon proberen non-assisted te doen..zolang je ehm assisted blijft doen kom je dasar bijna niet vanaaf. Gewoon tegen jezelf zeggen dat je 20 reps moet maken..desnoods allemaal singles;):rolleyes:
Haha nee:P
Chinups lukken me wel non assisted, alleen pull ups niet. Zal volgende week dinsdag eens kijken hoever ik kom zonder assist.
Moest vandaag vrij vroeg trainen ivm hemelvaart. Was nog steeds ziekjes maar wel gewoon weer knallen. Had helaas geen spotter vandaag want me broer was ook ziek. Vandaar de iets lagere gewichten dan normaal, alleen het was pittig genoeg.

BP 1x5 70kg 2x5 65kg
PP (eerste keer) 1x5 40kg 1x3 40kg, kreeg toen licht last van me rug. moet nog even aan techniek werken. Dus 1x6 30kg MP gedaan.
CGBP 3x6 50kg
db fly's 3x8 12kg
lateral raise 3x8 10kg
one arm reverse grip pushdown 3x8 7,5kg.

Ik was kapot:D
marvin nog zin om keer te trainen? Ergens tussen onze woonplaatsen in ofzo?:o
 
Laatst bewerkt:
mooie bench!

PP heb ik geen ervaring mee... geen idee hoe dat voelt
 
mooie bench!

PP heb ik geen ervaring mee... geen idee hoe dat voelt
thx, had eigenlijk op 5x5 70kg gehoopt, dus zo goed was die eigenlijk nie:o

Vandaag voor 't eerst in 3 weken volgens mij de benen weer eens gepakt. Voelde lekker!

Squat ( smith)
3x5 75kg
Front squat ( 1ste keer)
3x8 40kg, geen idee welke grip ik moet gebruiken. Bij de normale krijgt ik last van me polsen, en als ik me handen gekruist heb, dan weet ik niet weer de stang moet liggen.
RDL (1ste keer)
3x6 70kg (weet niet zeker)
Leg press:
2x8 130kg 1xpompen met 100kg
Leg curl:
3x8 60kg
Standing calfe raises
4x8 70kg

Kon hierna nog amper de trap oplopen.
Feels good:D
 
Ik heb het ook altijd moeilijk met de manier van vasthouden met front squat. Doe gewoon gekruist nu omdat op de andere manier mijn polsen echt naar de klote gaan. Denk dat je wel spierpijn zal hebben aan je beentjes morgen :) Goed bezig!
 
Succes maat!Ik volg.:)
thx en welkom bro!:cool:

Ik heb het ook altijd moeilijk met de manier van vasthouden met front squat. Doe gewoon gekruist nu omdat op de andere manier mijn polsen echt naar de klote gaan. Denk dat je wel spierpijn zal hebben aan je beentjes morgen :) Goed bezig!
Ja bij 30kg gingen mijn polsen al veel pijn doen. Gekruist moet ik nog even aan wennen denk ik.
Weet ook wel zeker dat ik spierpijn ga krijgen, heb nu al moeite met trappen:rolleyes:
 
Enjoy de spierpijn MHL! En tja..FSQ's wat zal ik zeggen!:eek:
 
mooie serie romanian deads man! goed voor de grip:)
 
Wanneer staat de volgende op de planning, morgen?
 
met de front SQ moet je er echt op letten dat je bovenarmen loodrecht ten opzichte van de grond zijn, dus je duwt je armen echt omhoog. Als het goed is blijft de barbell dan gewoon liggen zonder dat je hem uberhaupt hoeft vast te houden. Ik oefende eerst met een lege (lichte) stang en gestrekte armen om de positie van de barbell fine te tunen en een goede positie van de rug te bewaren tijdens de beweging. Gaat lekker hier iig, succes verder
 
met de front SQ moet je er echt op letten dat je bovenarmen loodrecht ten opzichte van de grond zijn, dus je duwt je armen echt omhoog. Als het goed is blijft de barbell dan gewoon liggen zonder dat je hem uberhaupt hoeft vast te houden. Ik oefende eerst met een lege (lichte) stang en gestrekte armen om de positie van de barbell fine te tunen en een goede positie van de rug te bewaren tijdens de beweging. Gaat lekker hier iig, succes verder

Hmm, bedankt voor de tip. Zaterdag ga ik het weer proberen, hopelijk gaat het dan wat beter!

Vandaag een push ipv pull training ivm spierpijn in me benen.

BP:
1x5 70kg
1x5 70kg ( laatste spot)
3x5 70kg (4de fail)
6x60kg

PP
1x3 40kg
1x3 45kg ( fail)
1x5 30kg MP
Vind de MP toch veel fijner dan de PP.

CGBP
2x6 50kg 1x6 52,5kg ( laatste fail)
DB fly's: 3x8 12kg
lateral raise 3x8 10kg
one arm reverse grip pushdown: 3x8 10kg

Geen slechte training opzich:D
 
Goede training inderdaad. Lekker ook van je spierpijn :D
 
Toch blijven oefenen op PP MHL! Je gaat er vanzelf van houden..it's not just about pumpin' in Sjaaks powerbuilding schema;)
 
CGBP gaat ook goed dude! lekker bezig geweest weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven