AndroidHealthClinic

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split)

  • Topic starter mhl92
  • Startdatum
  • Reacties 262
  • Weergaven 13K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

mhl92

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
1.175
Waardering
118
Lengte
1m88
Massa
95kg
Hallo, ik open na de (mislukte) contest log mijn gewone log. In de hoop dat ik op de volgende contest een paar goede foto's kan plaatsen!


Heb een vrij lange vakantie gehad en ben al met al zo'n 6kg afgevallen. Weeg nu nog een lullige 81/82kg bij 1.88.
Ben nu weer 100% gemotiveerd om flink wat massa erbij te pakken.
Ben op het moment het eten een beetje kwijt geraakt. Dus de laatste paar dagen van de vakantie begin ik weer rustig de kcal omhoog te halen.
Vanaf 5 september als mijn 2de jaar op het Windesheim begint ga ik rond de 3500 kcal per dag zitten.

Vanmiddag is mijn eerste training. Heb gekeken naar het Y3T trainingsschema wat in de flex stond. Het leek mij opzich wel leuk om te doen, ookal lijkt week 1 mij iets aan de saaie kant. Toch ga ik het een kans geven, waarbij ik vanmiddag de eerste training heb.

Ik pak het Y3T schema op 3 dagen aangezien ik niet meer tijd heb om naar de sportschool te gaan ivm met de 2 andere sporten die ik beoefen.

Ik train redelijk serieus sinds december 2010. Maar ben er een maand tussenuit geweest met een pols blessure, en nu met vakantie ook zo'n 2 maand wel getraind maar niet serieus en niet echt gegained. Ik kom van zo'n 75kg. En weeg nu dus rond de 81/82kg ( hoogste gemeten 88kg, niet veel hoger in vet%)

Hopelijk kan ik met deze bulk van 3500kcal flink wat massa erbij gaan plakken!


Na lang twijfelen toch ff deze pic erop gezet. Is laatste dag barca deze pic is dus na 18 dagen totaal ongezond leven. Sta er helemaal leeg op en weet me gewicht op dat moment ook niet. Maar zal wel rond de 80kg zijn geweest.
Ik hoop dat deze pic een motivatie voor mezelf kan zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Over 3 maand zal ik wss opnieuw foto's posten. Ik ga ervan uit dat er dan behoorlijk wat verschil inzit

Vanmiddag volgt mijn eerste training!:)

20-9
riu8u8.png


20-9
2irrfcy.png


Pic 4-10 latspread
15d165c.jpg
 
succes kerel:)
 
Ik ga je uiteraard volgen! :D
 
leuk ... en Y3T logje ... denk dat je de eerste bent

succes!
 
eerste training gehad:
Ging wel goed opzich.

Pull up wide grip 2x8 bw 1x5 bw ( langzame negative)
one arm row: 3x8 28kg per hand
deadlift: 3x8 90kg ( dit was heel zwaar, ik doe normaal wat minder reps)

CGBP: 3x8 45kg
Dips tot failure: 10x 6x ( langzame negative) 7x

Behoorlijk pittige training. Donderdag staat de volgende training op 't schema.
kcal voor vandaag ligt rond de 3000, iets meer dan verwacht.
Moet vanavond om 10 voor 2 me broer nog van het vliegveld halen dus neem ik mooi wat extra eten mee!
 
kijk, netjes kerel! de kop is er af:)
 
,....
Moet vanavond om 10 voor 2 me broer nog van het vliegveld halen dus neem ik mooi wat extra eten mee!
Zo hoort het!:meal::thumbs:

Mooie Deads MHL! En ook zeker mooie CGBP's!
 
Vandaag proberen de kcal wat meer op te schroeven. Merk dat ik nog behoorlijk moeite heb om al het eten naar binnen te werken. Hopelijk gaat dit weer snel wat makkelijker.
Morgen staat er een training met skatermarvin op het schema. Ben benieuwd :)
 
Eergister met skatermarvin getraind, was leuk.. beetje late update maargoed.

incline bb press: 2x6 55kg 1x6 50kg ( ofzo? weet nie meer, was wel helemaal leeg)
db press: 1x6 22kg 2x6 24kg
standing cable fly's: 3x6 26kg (?)

standing bb curls: 2x6 32kg (?) 1x6 35 kg (?)
alternate dumbbell curls: 2x6 12kg 1x8 12kg.

Dat was um volgens mij.
Vandaag eerste voetbal wedstrijd gehad viel vies tegen. Hopelijk kan ik morgen wel gewoon mijn benen trainen!
 
nette training weer met buffel marv:)
 
idd een beste buffel is dat:rolleyes:

Vandaag schouders wel met Y3T getraind, benen niet dus die post ik ook niet. Was meer een herstel training ivm lichte spierpijn nog. En wil mijn benen zeker niet een week overslaan.

Schouders:
seated dumbbell press: 1x6 14kg 1x6 16kg 1x6 18kg.
side lateral raise: 1x6 10kg 2x6 12kg
rear lateral raise: 1x6 9kg 2x6 10kg

Dit was dus voor mij week 1 van de 3 met Y3T.
Waar week 1 vooral compounds zijn met 2-3 sets en 6-8 herhalingen.
Week 2 zijn ook 3 zware compounds en 1 isolatie oefening voor met 3-4 sets en 8-10 herhalingen. Het volume gaat dus iets omhoog.. Ben benieuwd.
Week 1/2 zijn bedoeld als voorbereiding op week 3 wat ook wel de "Total Annihilation" genoemd wordt.
 
idd een beste buffel is dat:rolleyes:

Vandaag schouders wel met Y3T getraind, benen niet dus die post ik ook niet. Was meer een herstel training ivm lichte spierpijn nog. En wil mijn benen zeker niet een week overslaan.

Schouders:
seated dumbbell press: 1x6 14kg 1x6 16kg 1x6 18kg.
side lateral raise: 1x6 10kg 2x6 12kg
rear lateral raise: 1x6 9kg 2x6 10kg

Dit was dus voor mij week 1 van de 3 met Y3T.
Waar week 1 vooral compounds zijn met 2-3 sets en 6-8 herhalingen.
Week 2 zijn ook 3 zware compounds en 1 isolatie oefening voor met 3-4 sets en 8-10 herhalingen. Het volume gaat dus iets omhoog.. Ben benieuwd.
Week 1/2 zijn bedoeld als voorbereiding op week 3 wat ook wel de "Total Annihilation" genoemd wordt.
Ik heb bijna zin om in week 3 mee te komen trainen na hier wat over gesproken te hebben! Dat wordt MHL aka Mister intensity! :D
 
Ik heb bijna zin om in week 3 mee te komen trainen na hier wat over gesproken te hebben! Dat wordt MHL aka Mister intensity! :D

haha ben ook zeer benieuwd naar week 3. Je bent altijd welkom! En ik heb wss ook al een vermoeden welke dag je het liefst komt:o
 
vandaag even wat vroeger getraind dan normaal.
Laatste borst-bicep training voor week 3. Heb het gevoel dat me borst nog niet echt klaar is voor week 3, mijn biceps voelden wel ok aan!
Voor volgende week heb ik ook besloten om alleen fitness te doen, dus even mijn andere sporten te laten vallen. Dus ik ga dan 5 dagen splitten aangezien de belachelijke intensiteit van elke dag.

Training van vandaag ging redelijk goed, dikke pomp in de biceps ook.

Incline bp: 2x8 50kg 1x5 50kg
flat dumbbell press: 1x8 22kg 2x8 24kg
incline fly's: 3x8 10kg
decline bench: 2x8 60kg 1x5 60kg

preacher curl: 3x8 28kg
alternate standing db curl: 3x8 12kg
hammer curl: 3x10 12kg
 
haha ben ook zeer benieuwd naar week 3. Je bent altijd welkom! En ik heb wss ook al een vermoeden welke dag je het liefst komt:o
Hmm, ik vrees dat ik dan alleen niet meer terug kan rijden na wat rest-pause werk voor benen a 80 en 60 reps..;)

Mooie training vandaag gozer! Zeker voor de ochtend ook:D! En natuurlijk alvast succes gewenst aankomende week ;)

Week 3 kun je beter vrij nemen van school ook;)
 
Hmm, ik vrees dat ik dan alleen niet meer terug kan rijden na wat rest-pause werk voor benen a 80 en 60 reps..;)

Mooie training vandaag gozer! Zeker voor de ochtend ook:D! En natuurlijk alvast succes gewenst aankomende week ;)

Week 3 kun je beter vrij nemen van school ook;)

haha, nou nou vrij voor school is wel heel erg:p
Kijk maar of je keertje training mee wilt doen. Hoeft niet benen te zijn.
Zit nog even met indeling te kloten. Maar ik split dus alles.
Borst,rug,schouders,benen,armen..
 
Ok...bij mij schikt het weekend altijd het best!! Moet even kijken of ik kan in die week! Want heb de 17e weer een party en de 18e een verjaardag..
 
Back
Naar boven