AndroidHealthClinic

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok...bij mij schikt het weekend altijd het best!! Moet even kijken of ik kan in die week! Want heb de 17e weer een party en de 18e een verjaardag..

Mijn week 3 valt niet bij de 17e en 18e. Maar misschien het is leuker dat je in cycle 2 komt trainen, dan ben ik ook weer wat sterker, dat is misschien toch wel wat leuker.

Het gaat wss zoiets worden:
Ma: rug
Di: borst
wo: schouders of benen
do: armen
vr: schouders of benen.

Kan natuurlijk ook nog besluiten om woensdag een rust dag te pakken, maar denk het niet.
 
Vandaag rug en triceps gepakt.
Voelde beide wel goed aan, denk dat deze spiergroepen ook wel redelijk klaar zijn voor week 3. Heb ook behoorlijk veel zin in de rug training van week 3, aangezien de rug toch 1 van mijn favo trainingen zijn.

Pull ups: 2x8 1x7
one arm db rows: 3x8 28kg
wide grip pulldown: 2x8 50kg 1x8 55kg
deadlift: 3x8 90kg

CGBP: 3x8 50kg
dips: 1x7 1x7 1x6 ( wou proberen 3x8:o)
reverse grip 1 hand pulldown: 2x8 7,5kg 1x8 10kg

Zaterdag/zondag nog even flink de benen en schouders aanpakken. En dan op naar week3. Kijk er behoorlijk naar uit!:)
 
Na vrij lang puzzelen ben ik eruit gekomen hoe week 3 eruit ziet.
Heb mijn nieuwe rooster van school gezien en moet 3 dagen in de week naar school, alleen deze 3 dagen duren allemaal tot half 7, dus ben ik rond 9 uur thuis. Zwaar klote dus.

Ma: rug ( voor school, dus rond 10/11 uur)
di: benen
wo: Schouders ( als ik optijd thuis ben, kan hopelijk 't laatste uur skippen)
vr: Armen
Zo: borst

Zaterdag heb ik een wedstrijd. Gaat een drukke week worden. Kan ik woensdag mijn schouders niet trainen, train ik ze samen met mijn armen.
Zometeen even de laatste benen en schouder training van week 2, en dan heb ik week 2 erop zitten:o
 
Vandaag benen en schouders, pff wat zweten...:rolleyes:

Legpress: 1x8 130kg 2x8 150kg (PR)
Wou nu eigenlijk hacksquat in smith doen, maar toch maar gewoon gaan squatten ( in de smith) 3x8 80kg
sldl: 3x8 70kg
leg curl: 3x8 55kg
leg extensions: 3x8 60kg

seated machine press: 2x8 40kg 1x8 45kg
lateral raise: 1x8 12kg 2x8 10kg
seated rear lateral raise: 3x8
front raise: 3x8 10kg

Wel leuke training, laatste van week 2. Op naar week 3!:)
 
vandaag training 1 van week 3: rug.
Merkte vooral dat me onderarmen er vrij veel moeite mee hadden, moest soms droppen in gewicht omdat me onderarmen het niet hielden.

BOR: 3 warmup setjes.
BOR CG SS BOR WG 2x12 45kg 1x12 40kg ( onderarmen totaal naar de klote, gewicht is ook niet heel hoog, maar voerde het zeer strikt uit, en elke rep echt knijpen.

one arm dumbbell row: dropset 15 reps: 26/24/22kg Dit was echt zeer intens.

WG Pulldown SS WG pulldown reverse grip: 3x12 40kg, bij de reverse grip pompte me hele onderarmen weer op.

pulldown voor je lichaam met zo'n klein ding: Dropset 12 reps: 45/40/35kg

Aan 't einde van de training redelijke pomp in me lats. Was wel een behoorlijk zware training, was ook flink aan het zweten. Nog lichte spierpijn in mijn benen van afgelopen zaterdag, hopelijk is dat morgen over aangezien morgen mijn benen op 't schema staan. Anders moet ik weer trainingen gaan verplaatsen.:mad:
 
Gaat lekker, Y3T staat bij mij ook nog wel gepland, leuke afwisseling, zeker omdat je naar week 3 moet opwerken welke het zwaarste is met al die supersets en dropsets.

Succes man.
 
Gaat lekker, Y3T staat bij mij ook nog wel gepland, leuke afwisseling, zeker omdat je naar week 3 moet opwerken welke het zwaarste is met al die supersets en dropsets.

Succes man.

dankje! Y3T is denk ik wel aan te raden ja, tot nu toe bevalt het schema mij vrij goed. Zit nu voor de eerste keer in week 3, en wil hierna nog 1cycle doen. :D
 
ik zie dat je er weer heftig tegen aangaat :D
 
Aaah balen! Zondag kan ik niet! Had graag die YT3 borst workout meegedaan! Dan klapt ie serieus uit elkaar denk!

Al klaar om dood te gaan vandaag?
 
ik zie dat je er weer heftig tegen aangaat :D

Dat mag ook wel!:D
Aaah balen! Zondag kan ik niet! Had graag die YT3 borst workout meegedaan! Dan klapt ie serieus uit elkaar denk!

Al klaar om dood te gaan vandaag?

jammer! Heb nog lichte spierpijn in mijn benen, en wil helemaal vol kunnen gaan @ benendag. Dus denk dat ik zondag mijn benen ga pakken. En vandaag mijn borst!:)
Ben wel zeer benieuwd naar de borsttraining van vandaag. Gaat heel zwaar worden hoop ik!:D
 
lekker zo met die supersets!
 
lekker zo met die supersets!

ja idd! Is eens wat anders dan ik normaal doe, voel 't ook goed!

Vandaag dus borst: Moest ff kijken naar gewichten, dus was niet 100% tevreden over de snelheid waarin alles ging, en de burn.

Pauze sets incline bp smithmachine: 3x warmup setjes. toen 2x15 45kg 1x15 47,5kg. Bij de laatste set voelde ik het echt burnen, en had ook spotter nodig bij de laatste set.

incline fly's pauze sets: 3x12 12kg

flat dumbbell press pauze sets: 3x15 22/20/18kg

cable fly's: pauze set tot failure. 7,5kg Kwam uiteindelijk op iets van 35 reps, maar voelde op 't laatst meer mijn schouderkoppen dan mijn borst.
Dus nog 1 setje op de seated press machine tot failure met 50kg, dit was meteen achter de cable fly's aan zonder rest.

Leuke training, goede burn ook!
 
Zondag ochtend ga ik me ook even op nuchtere maag wegen.
Ben benieuwd hoeveel gewicht ik heb gepakt in deze 3 weken. Hoop zelf op een kg of 2.:D
 
gewichten zeggen niet zo veel, als je tot failure traint dan ben je gewoon goed bezig!
 
Mooie training MHL! Ben benieuwd wat voor goed nieuws de weegschaal je gaat brengen! :D
 
gewichten zeggen niet zo veel, als je tot failure traint dan ben je gewoon goed bezig!
+1 en in week 3 ga ik elke keer tot failure :)

Mooie training MHL! Ben benieuwd wat voor goed nieuws de weegschaal je gaat brengen! :D
Ben zelf ook zeer benieuwd!:D

Vandaag schouders, zeer snelle training. 25min en ik was weer weg!

seated machine press: 3 warmup setjes. 1 pauze set: 50 reps 30kg belachelijke burn in me schouders, niet normaal:o

front raises: 1x15 10kg 2x15 8kg.. heel zwaar.
bent over lateral raises: 2x15 9kg 1x15 10kg
seated lateral raises. 3x15 9kg + 1 set staand met 8kg tot failure.

morgen armen! zin in!
 
25 minuten:eek: Korte training dan! Succes vandaag alvast!:D
 
echt mega volume hou je er in kerel!

droog aan het worden:)
 
25 minuten:eek: Korte training dan! Succes vandaag alvast!:D

thx:D

Armen: Was ook binnen no-time klaar. 25/30min op zijn max. Behoorlijke pomp in zowel biceps als triceps:)

triceps:
Straight bar pulldown 3 warmup setjes: drop set: 8 reps 30/25/20 kg
dips tot failure: 10;8;8 samen met wat bench dips
CGBP: drop set 8reps: 50/45/40kg ( extreme burn, echt heel heftig)

alternate dumbbell curl: 3 warmup setjes: dropset 8 reps: 14/12/10
Preacher curl drop sets 8 reps: 25/22.5/20 ( is iets meer maar weet precieze gewichten niet meer)
2 setjes 21'en met 18kg (barbell)

Zaterdag rust dagje, en zondag benendag. Dan moet ik echt even goede muziek meenemen. Ivm met 80 reps op de leg press en 60 reps op de squat:o
 
gaat hem niet worden morgen. Lichte blessure aan mijn lies. En ben net thuis van het stappen. Morgen denk ik een extra rug dag. En pak ik de benen training van week 3, gewoon in week 1:rolleyes:
 
Back
Naar boven