MuscleMeat

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laatste training weer nice kerel! Ontevreden zijn hoort er idd echt bij:)

Jup, is van de ene kant ook wel goed dat je nooit tevreden bent. Vndg ff rug en triceps.

deadlift: 3x4 130kg Techniek was niet helemaal zuiver maar wel goede burn in me onderrug.
db row: 3x8 32kg
lat pulldown: 1x8 55kg 2x8 60kg
seated row: 3x8 40kg
v bar pulldown: 3x6 60kg

straight bar pushdown SS bench dips 3x8
reverse grip pushdown drop set 8 reps
 
Goede training bro! Sterke deadlift.
 
Lekkere DL. Knappe workout.:)
 
Je deads gaan lekker maat! Begint serieus gewicht te worden!:D Daarna ook zeker nog mooie db rows!:thumbs:
 
Goede training bro! Sterke deadlift.
thx bro, vond 't zelf nog wel meevallen!

Lekkere DL. Knappe workout.:)
thx, volgende week gewoon 135kg !

Je deads gaan lekker maat! Begint serieus gewicht te worden!:D Daarna ook zeker nog mooie db rows!:thumbs:
Ik vind dat allemaal nog wel meevallen haha:rolleyes: DB rows waren heel easy totaal geen moeite mee, maar db's gaan niet hoger dan 32kg.

Vandaag (lees 3 uur snachts) gesprek gehad met een "vriend" over fitness. Het kwam er op neer dat ik helemaal verkeerde trainde, want ik trainde alleen mijn korte spieren en dat was anabool en katabool ( je weet wel wat hij bedoeld toch?:rolleyes:) En hij trainde goed want zijn fysio was 10x zo breed als mij en trainde al 40 jaar, ook met shakies enzo. Maar hij trainde goed, want je moest alleen je core trainen maar je rug niet. En dat kip met rijst is helemaal niet goed want je moet veel vet aanzetten zodat je zo veel sneller gaat groeien ( lees: Vla,chips,koeken,speculaas etc vreten tot je er bij neer valt).
Resultaat: Over 9 maand heb ik 15 euro verdiend met een weddenschap ( hij zou er net zo als mij bij staan over 9 maand. Gaat hem natuurlijk makkelijk lukken!!:o

Zo even benen trainen, scoop jack3d erbij knallen. Werken in het theaterhotel heeft zo zijn nadelen..
 
Benen en schouders:cool:
Training begon al lekker, oordopjes in begint er iemand in mijn zij te prikken en te praten /ignote en oordoppen weer in:rolleyes:

squat(smith) Moet toch eigenlijk leren los squatten:rolleyes:
4x5 85kg 1x5 90kg
leg press: 8x160kg 6x170kg 2x190kg(fullstack) 10x170kg
single leg extensions pauze set 25 reps 27,5kg echt een te zieke burn
leg curl: drop set 2,5kg drops 60kg begonnen. + 1 set singles tot fail
standing calfe raise: 3x10 85kg = burn baby burn

MP (smith, bankje beetje incline)
3x5 55kg 1x5 60kg 1x5 65kg
side raises: 2x6 14kg 1x8 14kg + side cable raises 1 set tot fail
bent over raises: 3x8 12kg

lekkere training, rest van de zondag vul ik in met eten eten en slapen:D
 
Ik heb nog een gratis toegangskaartje voor mijn healthcity, als iemand zin heeft om een keer te komen trainen in de laatste 2 maand dat ik er nog train. PM me maar of laat een berichtje achter:)
(nohomo)
 
3de logje ja, contest log is mislukt. Volgend jaar doe ik hopelijk wel goed mee:o
Trainingen gaan idd goed vooruit. Fysiek ben ik nog heel ontevreden, maar dat hoort bij deze sport!:)
Hoe zit 't met jou log dan? Heb er als 't goed is een abbo op, maar zie laatste tijd nooit updates:eek:

laatste tijd zit ik er toch wel regelmatig op hoor :P
 
laatste tijd zit ik er toch wel regelmatig op hoor :P
Zal er eens een kijkje nemen!:)

Erg leuk dat je eens meekijkt!:D

Zo meteen borst+biceps. Hopelijk tref ik een betere spotter dan vorige keer:)

Ik heb nog een gratis toegangskaartje voor mijn healthcity, als iemand zin heeft om een keer te komen trainen in de laatste 2 maand dat ik er nog train. PM me maar of laat een berichtje achter
(nohomo)
 
benen aardig aangepakt kerel!
 
benen aardig aangepakt kerel!
thx:) goede spierpijn ook.

Warning, strong :sd: foto
116md6r.jpg

Pre training genomen
Post training
iw11cw.jpg


inb4 lelijk hoofd

training:
BP 4x5 77,5kg ( laatste 2 reps faalde hard 1x5 70kg (6 keer zou niet lukken)
incline db press: 1x6 28kg 2x6 30kg ( gewoon beginnen met 30kg volgende x)
db press: 1x6 30kg 1x6 32kg 1x7 32kg ( zelfde als hierboven alleen dan 32kg)
fly's: 3x8 pompen

alternate db curls drop set 8 reps: 18/16/14kg Extreme burn, echt ziek
alternate seated db hammer curls: 1x8 14kg 2x8 16kg
preacher curl tot fail

Werd nog half uitgelachen toen ik vroeg of ze db's tot 44kg wouden gaan aanschaffen. "Db's van 40kg? Die bestaan helemaal niet!!"

nu 3 eitjes, over uurtje kwark en dan slapen! Fijne avond allen!!
 
Goede trainingen weer MHL!:D En die weddenschap lijkt me zeker in de pocket...wil wel zien hoe zo'n iemand eruit ziet na zo'n vreselijk 'dirty' bulk!:eek:

Als er echt niemand reageert..wat me sterk lijkt..kan ik misschien nog wel een keertje een dagje in Almelo komen trainen;):rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 21:52 ----------

Werd nog half uitgelachen toen ik vroeg of ze db's tot 44kg wouden gaan aanschaffen. "Db's van 40kg? Die bestaan helemaal niet!!"
Epic!:rolleyes:

Vandaag ook lekker getraind! Mooi om te zien dat de gewichten alsmaar omhoog gaan! Wat betreft de foto's kan ik zeggen dat je zeker vooruitgang boekt! Je schouder begint al goede vormen te krijgen! Als je de pose wat beter zou uitvoeren komt je borst beter tot zijn recht..
 
Lekkere training Michiel.

Gewoon door blijven knallen! :)
 
Goede trainingen weer MHL!:D En die weddenschap lijkt me zeker in de pocket...wil wel zien hoe zo'n iemand eruit ziet na zo'n vreselijk 'dirty' bulk!:eek:

Als er echt niemand reageert..wat me sterk lijkt..kan ik misschien nog wel een keertje een dagje in Almelo komen trainen;):rolleyes:

Tot nu toe ben je de enige :rolleyes: Vraag ook niemand van mijn "vrienden" aangezien die mij alleen maar proberen te demotiveren en niet serieus kunnen trainen;)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 21:52 ----------

Epic!:rolleyes:

Vandaag ook lekker getraind! Mooi om te zien dat de gewichten alsmaar omhoog gaan! Wat betreft de foto's kan ik zeggen dat je zeker vooruitgang boekt! Je schouder begint al goede vormen te krijgen! Als je de pose wat beter zou uitvoeren komt je borst beter tot zijn recht..

Echt domme lui daar. Thx :) Poseren moet ik idd even op oefenen. :)

Lekkere training Michiel.

Gewoon door blijven knallen!

thx bro, jij ook!:D
 
Lekkere training bro! Hoe bevalt Y3T cycle? In muscle magazine staat Y3T trainingsschema van Brandon Curry, lijkt me leuk om eens te proberen.

Heb het nog niet helemaal door gelezen. staat wel: week 1: 10-12 reps, week 2: 14-16 reps en week 3: 18-20+ reps waarin een combinatie word gedaan van supersets, giantsets en drop sets.

Hoe doe jij het met die phases? En hoe bevalt het tot nu toe?
 
Nice pica's:) gaat lekker man!
 
Lekkere training bro! Hoe bevalt Y3T cycle? In muscle magazine staat Y3T trainingsschema van Brandon Curry, lijkt me leuk om eens te proberen.

Heb het nog niet helemaal door gelezen. staat wel: week 1: 10-12 reps, week 2: 14-16 reps en week 3: 18-20+ reps waarin een combinatie word gedaan van supersets, giantsets en drop sets.

Hoe doe jij het met die phases? En hoe bevalt het tot nu toe?

Ik zit momenteel weer in een "gewone" split met de focus op kracht.
Y3t deed ik als ik het goed herinner
1ste week: compounds/grotere oefeningen (5/6 reps)
2de week: compounds + 1 isolatie oefening (8/10 reps)
3de week: Helemaal los, met zieke supersets/pauze sets/drop sets.

Heb 2 keer een cycle van 3 weken gedaan en mij beviel het echt goed. Kracht ging goed vooruit, leuk om te doen en mijn bodyweight was ook flink gestegen ( ook door andere factoren)
Ik vind het zeker een aanrader om te doen, ik doe zelf binnenkort weer een cycle van 6 weken!:)


Nice pica's:) gaat lekker man!

thx bartje:D
 
thx! wil in december met Y3T beginnen, zal binnenkort ff bij trainingen het schema posten zodat mensen kunnen checken of alle oefeningen erin staan.
 
thx! wil in december met Y3T beginnen, zal binnenkort ff bij trainingen het schema posten zodat mensen kunnen checken of alle oefeningen erin staan.

ben benieuwd:)

Vandaag bij attilas getraind voor de eerste keer, samen met "Themistery".
Leuke/goede begeleiding, weet eigenlijk wel zeker dat ik hier naar toe ga.
Training is niet echt log waardig. Deadlift techniek verbeterd, en paar oefeningen anders uitgevoerd dan ik normaal doe. Veel geleerd, beetje gepraat.
 
Back
Naar boven