XXL Nutrition

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joah ik ben er niet heel erg lang, maar idd rond die tijd. Morgen ook zoiets

hmm kj, als je nog tijd hebt, ff kijken naar squatt/MP techniek als je wilt :)
 
hmm kj, als je nog tijd hebt, ff kijken naar squatt/MP techniek als je wilt :)

Komt goed ik ben sws dan aan het squatten, een paar andere zullen ook meedoen dus daar kan je nog wel bij ;)
 
Lekker bezig geweest MHL, nice dat je met Mistery traind! Hou je hem wel heel:)
 
ik hoop dat ik word heel gelaten:P
 
ha ha. Is goed om samen te trainen, kun je elkaar lekker opfocken naar hogere weights.;):)
 
Kijk aan er wordt buffelig samen getraind! Goed om elkaar lekker te motiveren..en fijn dat je nu in een gym traind waar mensen wel wat over voeding weten ipv dat ze denken dat alles uit je training moet komen..;)
 
ha ha. Is goed om samen te trainen, kun je elkaar lekker opfocken naar hogere weights.;):)
vooral de techniek staat op dit moment nog voorop.

Kijk aan er wordt buffelig samen getraind! Goed om elkaar lekker te motiveren..en fijn dat je nu in een gym traind waar mensen wel wat over voeding weten ipv dat ze denken dat alles uit je training moet komen..;)
Ja idd, is een hele verbetering.. al veel geleerd!

Schema ga ik een beetje wisselen. Benen apart trainen en achterkant schouders+MP op mijn rug/tricep dag zetten.
Vandaag op techniek getraind van mijn squat.
5x10 50kg 8x70kg zoiets was het volgens mij.
GM's: 3x? ??kg
sissy squats: 3x8 ???kg
leg extensions. 2x8 35kg 1x8 40kg
single leg leg curl: 4x8 25kg

MP: techniek 10x stang. 7x30 6x50kg (volgens mij):o

Net de trein gemist dus half uur moeten wachten. Morgen kwart voor 6 de wekker dus lekker me bed in!
 
Die mp's gingen best goed. GM's heb je met 50kg gedaan.
 
Ziet er uit als een lekkere training. Jammer dat je de gewichten niet meer precies wist, maar keep it up man!:)
 
ik weet ze nog wel xD
 
wil ik ze nog wel weten?:o
 
vanaf volgende week ga ik ook even meer op mijn MM letten. Oefeningen wat langzamer uitvoeren, meer gericht om echt de spier te pakken. Gewichten ga ik dan ook iets verlagen. Voeding ga ik ook wat proberen op te schroeven. Boterhammen proberen te vervangen door hoogwaardige producten, sochtends havermout IPV brinta ( is wel even wennen ).
En ook trek ik nog eens een potje creatine open wat al een tijd in de kast staat :)
 
Is toch niet verkeerd die training?
 
wil ik ze nog wel weten?:o

Tuurlijk wel, ze waren echt niet verkeerd. Je bent goed bezig je pikt alles snel op, je pakt overall gewoon decent weights ;)
 
Is toch niet verkeerd die training?
mwah:o

Tuurlijk wel, ze waren echt niet verkeerd. Je bent goed bezig je pikt alles snel op, je pakt overall gewoon decent weights ;)
Thx:D

Vandaag rug+triceps. Kuiten niet gedaan moet vnv hele avond werken en morgen ook.:mad:

BOR: 8x60kg 6x80kg 8x60kg 8x70kg 8x60kg. Even zoeken naar goede gewicht waarbij ik de oefening het beste kan uitvoeren.
V-bar pulldown: 3x8 50 of 55kg. Techniek was denk ik niet perfect
db rows: 8x26kg 8x30kg 8x32kg. Techniek ook nog niet helemaal zuiver
WG pulldowns: 1x8 45kg 1x8 50kg(techniek ging toen falen) 1x8 45kg
seated rows: 8x40kg 8x45kg 8x50kg

straight bar pushdowns: 1x8 25kg 2x8 30kg
rope pushdowns: 3x8 15kg
one arm reverse grip pushdowns: 3x8 10kg

Geen slechte maar ook niet een extreem goede training, techniek moet nog beetje bij geschaafd worden. Probeer de oefeningen rustig en met goede techniek uit te voeren. Zodat ik de spier echt voel branden!
 
Ziet er goed uit hoor. Werken aan de techniek kost nu eenmaal wat tijd. Gun jezelf die tijd ook.;):)
 
Toch lekkere training voor de zaterdag!
 
Ziet er goed uit hoor. Werken aan de techniek kost nu eenmaal wat tijd. Gun jezelf die tijd ook.;):)
Gelukkig leer ik redelijk snel blijkbaar:D

Toch lekkere training voor de zaterdag!
thx:)

Enorm katabool weekend. Gister om 4 uur begonnen met werk (half 4 weg)
Lag er om half 4 ook weer in. Helemaal gesloopt. Moest een buffet lopen voor 350 man ofzo. Wordt nu 10 minuten geleden wakker en over een uur mag ik weer beginnen. En kan daar niet echt normaal voedsel eten. Dus dat is allemaal mooi klote.
 
Back
Naar boven