MuscleMeat

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi pr man 160 kg!!!
165kg:D

Netjes maat die 165kg> nog 35 te gaan.;)
Hehe idd. Gewicht ging nog wel vrij soepel omhoog. Maar techniek was niet echt top.
ZA&ZO 17.5 uur gewerkt veels te veel. Weinig gegeten en belachelijke spierpijn in me biceps en rug. Gelukkig morgen dagje vrij.
 
Nette PR Michiel!!

Keep up the good work :)
 
Nette PR Michiel!!

Keep up the good work :)

thx bro:cool:

Vandaag benen:
Squat: 3x6 90kg
leg extensions: 3x6 80kg
SLDL: 3x6 80kg
leg press: 3x10 130kg
leg curl: 4x8 65kg
calves: 4x10

Fijne training, zal wel flinke spierpijn worden!
 
Vanochtend woog ik 89kg op nuchtere maag. Bijna die 90kg. Denk dat ik in januari een korte cut erin gooi. Even kijken hoe mijn lichaam reageert, aangezien ik altijd gebulkt heb. En ik ga 15 februari naar gran canaria, en dan is een iets lager vet% wel gewenst :) Vnv push training @ attilas
 
ik vind je extensions wel sterk kerel!
 
Ziet er goed uit M. En ja met vakantie blokjes showen he.:)
 
Vanochtend woog ik 89kg op nuchtere maag. Bijna die 90kg. Denk dat ik in januari een korte cut erin gooi. Even kijken hoe mijn lichaam reageert, aangezien ik altijd gebulkt heb. En ik ga 15 februari naar gran canaria, en dan is een iets lager vet% wel gewenst :) Vnv push training @ attilas

tot zo ;)
 
ik vind je extensions wel sterk kerel!
joah viel me nog redelijk mee:D

Ziet er goed uit M. En ja met vakantie blokjes showen he.:)

precies :sd:

vandaag push:

BP: 6x70kg 6x80kg (laatste spot) 2x90kg(beide spots) 8x70kg
PP: 2x5 50kg, ga voortaan maar machine/smith daar doen. Heb er beter gevoel bij dan bij MP/PP.
CGBP: 1x6 50kg 2x6 60kg
side raises: 4x8 10kg
db fly's: 3x10 12kg
straight bar pushdowns: 4x8
zo'n machine tricep ding. 3x8
 
Ik zou PP idd weg halen, maar bijv MP wel doen. Maar al die presses in 1 training lijkt mij niet wat. Maar ondanks dat lekker bezig ;)
 
Die nieuwe gym doet je goed Michiel!:thumbs: Mooie gewichten verplaatst gister en je bw gaat ook lekker zo te zien. Wil je nog een specifiek gewicht bereikt hebben voordat je lichtjes gaat cutten?
 
Ik zou PP idd weg halen, maar bijv MP wel doen. Maar al die presses in 1 training lijkt mij niet wat. Maar ondanks dat lekker bezig ;)
mwah ik vind het opzich nog wel redelijk fijn. Maargoed ik ga het er ma/di even met fatih over hebben. Even naar zijn visie luisteren

Die nieuwe gym doet je goed Michiel!:thumbs: Mooie gewichten verplaatst gister en je bw gaat ook lekker zo te zien. Wil je nog een specifiek gewicht bereikt hebben voordat je lichtjes gaat cutten?
thx marvin!:) Ja sowieso wil ik de 90kg hebben aangetikt. Wel sochtends op lege maag ;)
 
hele nacht vreselijk veel pijn gehad aan me schouder. Kon geen oog dicht doen van de pijn. Gelukkig heb ik nog een afspraak kunnen maken met een hele goede fysio vandaag om 1 uur. Gevoel kwam echt van binnen uit de schouder. Heb ook een heel lam gevoel in mijn schouder. Hopelijk niks ernstigs!
 
de blessure valt hopelijk mee. Het kan een beginnende slijmbeursontsteking zijn. Moet dit weekend gewoon elke dag met icepacks in de weer. Maandag komt er meer duidelijkheid, dit weekend sowieso geen trainingen maar rust. En dan hopen dat 't na het weekend over is
 
vandaag even rustig rug en biceps gepakt.
Rest van de week hou ik voeding mooi laag. En rustig trainen. Even mijn schouder laten herstellen, en dan de week na kerst weer mooi knallen
 
vandaag even rustig rug en biceps gepakt.
Rest van de week hou ik voeding mooi laag. En rustig trainen. Even mijn schouder laten herstellen, en dan de week na kerst weer mooi knallen

En in het nieuwe jaar ga je helemaal knallen. Eerst ff bulken met de feestdagen.:D
 
sterkte met herstellen kerel... hopelijk valt het allemaal mee en kun je snel weer voluit!
 
Hoe is het nu? Al helemaal hersteld?
 
Ik ben, zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben gestopt met loggen. Ik word nu erg goed geholpen door fatih bij attila's gym. Dit bevalt mij ook zeer goed. Zal af en toe eens een foto droppen zodat er te zien valt hoe mijn progressie verloopt. Foto's kunnen vertekend zijn hoe ik er echt bij sta. Aangezien ik mijzelf klein vindt en de foto's vallen nog best mee!

Rug 24 jan
10opdky.jpg

Biceps 24 jan
23wnn1e.jpg
 
Je kan jezelf niet beoordelen niet IRL of op foto's haha... voor mijn gevoel oog ik altijd klein xD.
 
Goed je gister weer even gesproken te hebben! En kom zeker eens buurten daar tussen de buffels!

Maar moet toch zeggen dat met name je rug echt goede vooruitgang boekt! Zie een goede V-shape en je traps lopen ook al mooi hoog op!:thumbs:
 
Back
Naar boven