AndroidHealthClinic

MHP iemand ervaring met dit merk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
de supps zien er op het eerste zicht goed uit....toch?

Muscletotaal.nl
 
echt niemand ofwat? moet ik dan maar zelf proefkonijn spelen?!
 
MHP:

- Probolic-SR
- Up Your Mass
- A-Bomb
- Leukidrol-SR
- T-Bomb II

Man man man :roflol: !!
 
Hey,gebruik probolic en glutamine,voor de smaak moet je het niet doen,maar daarom geloof ik erin en voel het wel werken,vind het één van de goede BETROUWBARE produkten;)groetjes
 
Hey,gebruik probolic en glutamine,voor de smaak moet je het niet doen,maar daarom geloof ik erin en voel het wel werken,vind het één van de goede BETROUWBARE produkten;)groetjes

voor de smaak doe ik het niet, als het werkt is het goed voor mij ;)

deze sprak me wel aan

SUPERAANBIEDING! Beste Groeihormoonbooster ter wereld! Spotprijs!
MHP is het snelst opkomende merk in Amerika. Hun product Secretagogua-One is het meest verkochte Groeihormoon product in Amerika. Bodybuilders hebben het nu ook ontdekt, meer GH-afgifte leidt tot meer spiergroei, minder vetopslag, vertraging van de veroudering, betere nachtrust en herstel.

Alleen in september 20 euro korting!!!



Helaas is het hier nog vrij onbekend en daarom stunt Muscletotaal de maand september met de prijs om het middel bekend te maken. Want het is namelijk een topmiddel, het wordt in Amerika zelfs door artsen voorgeschreven!

Normale prijs is 79,90, alleen in september 59 euro!!!!!!!

Bekijk de ingredienten, Google wat, en je zult zien, dit is geen bullshit, dit middel brengt je GH-spiegels daadwerkelijk omhoog!


al moet ik zeggen dat ik niet zo geloof in supps die je GH verhogen, maarja, met die amerikaanse supps weet je nooit :D
 
Ja Sanka, d'as waar.....heb ook al naar dat produkt gekeken,weet in ieder geval dat de 2 andere bij mij wel werken .Voel een duidelijke pomp voor uren.;)
 
Die T-Bomb II heb ik al eens getest, niks waard. Vies smaakende pillen ook trouwens.
 
Leukidrol-SR

???

Stomste naam die ik al tegen gekomen ben

P.S. Sanca, de euro staat erg hoog, zou je niet beter op bodybuilding.com bestellen ? Haal je heel wat voordeel uit nu.
 
als je groeihormoonafgifte wil veroorzaken, zou ik gewoon op nuchtere maag tussen 5 en 10gr arginine nemen. redelijk goedkoop als je het in grote hoeveelheden bij 1fast400 bestelt. dat arginine voor meer groeihormoon zorgt is bewezen, want dat gebruiken ze ook in ziekenhuizen bij kinderen die te klein zijn om te testen of je hypofise goed werkt. het enigste verschil is dat ze het daar intraveneus toedienen en dat het niet bewezen is of orale toediening ook wel degelijk werkt. maar als arginine oraal niet werkt, zullen die andere middelen zeker niet werken.
 
Ja Sanka, d'as waar.....heb ook al naar dat produkt gekeken,weet in ieder geval dat de 2 andere bij mij wel werken .Voel een duidelijke pomp voor uren.;)

Die T-Bomb II heb ik al eens getest, niks waard. Vies smaakende pillen ook trouwens.

als je groeihormoonafgifte wil veroorzaken, zou ik gewoon op nuchtere maag tussen 5 en 10gr arginine nemen. redelijk goedkoop als je het in grote hoeveelheden bij 1fast400 bestelt. dat arginine voor meer groeihormoon zorgt is bewezen, want dat gebruiken ze ook in ziekenhuizen bij kinderen die te klein zijn om te testen of je hypofise goed werkt. het enigste verschil is dat ze het daar intraveneus toedienen en dat het niet bewezen is of orale toediening ook wel degelijk werkt. maar als arginine oraal niet werkt, zullen die andere middelen zeker niet werken.

thanks, hier heb ik tenminste iets aan :thumbs:

Leukidrol-SR

???

Stomste naam die ik al tegen gekomen ben

P.S. Sanca, de euro staat erg hoog, zou je niet beter op bodybuilding.com bestellen ? Haal je heel wat voordeel uit nu.


de naam sucks, maar JW en BAM ook maar die shizzle werkt wel voor me ;)

is het misschien een idee dat ik samen met jou bestel uit amerika?!
 
is het misschien een idee dat ik samen met jou bestel uit amerika?!

Wil dat gerust eens doen, maar het zal nog niet voor direct zijn daar ik vorige maand hyperdrol/massfx/11-OXO/ALRI pro-anabol voor 8 weken heb besteld :D
 
Wil dat gerust eens doen, maar het zal nog niet voor direct zijn daar ik vorige maand hyperdrol/massfx/11-OXO/ALRI pro-anabol voor 8 weken heb besteld :D

klinkt lekker :D

we zien wel over een maandje (of 2) ;)
 
bump
 
Back
Naar boven