Fitness Seller

Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

    Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg
 
Zeer goede review! Dank je wel! Wij zullen vandaag ook beginnen met de Micellar Casein Perfection sample actie. Het topic zal snel komen! :)

-Leon
 
Klinkt heel goed moet ik zeggen, heb laatst protein fluff proberen te maken met whey perfection.. Dat lukte niet, maar het lukt vast wel met dit spul :-)
 
Ik heb even rondgekeken voor nachtproteine maar was jullie oude micellar niet beter?

Micellar Casein Perfection zei:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
http://bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection
Micellar Casein Superior zei:
Samenstelling per 100 gram
KJ 1570,0
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram
http://www.bodyenfitshop.nl/caseine-eiwit/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-superior
Redelijk groot verschil, waarom deze terugval in kwaliteit?
 
De eiwitten zijn naar beneden en de koolhydraten omhoog in vergelijking met de vorige versie. Waarom is er voor smaak ipv kwaliteit gekozen?
 
Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. De koolhydraten zijn met 1,6 gram per shake overigens nog steeds echt minimaal. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan want we doen vanaf vandaag een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection. :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het alleen jammer dat de eiwitten zo laag gedoseerd zijn met 1 scoop in vergelijking met kwark.

1 bak kwark van de Aldi zit bijvoorbeeld al 50gram eiwitten in.
 
Ik vind het alleen jammer dat de eiwitten zo laag gedoseerd zijn met 1 scoop in vergelijking met kwark.

1 bak kwark van de Aldi zit bijvoorbeeld al 50gram eiwitten in.

Het is juist andersom, Micellar Casein is vele malen beter;:)
Micellar Casein Perfection bevat per 100 gram 82 gram eiwit. Een bak kwark heeft gemiddeld per 100 gram 13-19 gram eiwit.

Daarnaast geeft Micellar Casein een veel langere afgifte van aminozuren. (vaak zit in Magere kwark producten met smaak als Danio e.d. ook nog eens een enorme bak suiker, of zonder smaak is kwark echt niet lekker)

Dat betekent minder kcal, veel langere aminozuur afgifte, het is veel lekkerder en misschien ook nog wel voordeliger.:)
Dan is de keuze snel gemaakt:)
 
Laatst bewerkt:
Je moet nog altijd melk doen bij het poeder dat kost ook geld, maar een shake werk je veel sneller weg wat voor mij belangrijker is.
 
Je moet nog altijd melk doen bij het poeder dat kost ook geld, maar een shake werk je veel sneller weg wat voor mij belangrijker is.

Als je eenmaal een shake Micellar Casein Perfection hebt gehad dan wil je echt geen bak kwark meer.

Op alle fronten beter (veel langere aminozuur afgifte!:)) en het smaakt ook nog eens vele malen lekkerder:zuip:
 
Het is juist andersom, Micellar Casein is vele malen beter;:)
Micellar Casein Perfection bevat per 100 gram 82 gram eiwit. Een bak kwark heeft gemiddeld per 100 gram 13-19 gram eiwit.

Daarnaast geeft Micellar Casein een veel langere afgifte van aminozuren. (vaak zit in Magere kwark producten met smaak als Danio e.d. ook nog eens een enorme bak suiker, of zonder smaak is kwark echt niet lekker)

Dat betekent minder kcal, veel langere aminozuur afgifte, het is veel lekkerder en misschien ook nog wel voordeliger.:)
Dan is de keuze snel gemaakt:)

Ja, maar ik zei ook per scoop. :p Want je hebt maar 1 scoop nodig volgens jullie, dat houdt volgens jullie 20gram eiwit in.

Als je 1 scoop per dag neemt ben je inderdaad iets goedkoper uit dan kwark, maar met kwark heb je 40gram meer eiwitten in totaal. (ik bedoel dan wel de magere kwark zonder smaak)
 
Ja, maar ik zei ook per scoop. :p Want je hebt maar 1 scoop nodig volgens jullie, dat houdt volgens jullie 20gram eiwit in.

Als je 1 scoop per dag neemt ben je inderdaad iets goedkoper uit dan kwark, maar met kwark heb je 40gram meer eiwitten in totaal. (ik bedoel dan wel de magere kwark zonder smaak)

Ok duidelijk:D Neem maar een shake Micellar Perfection dan wil je echt nooit anders meer:)
 
Ja, maar ik zei ook per scoop. :p Want je hebt maar 1 scoop nodig volgens jullie, dat houdt volgens jullie 20gram eiwit in.

Als je 1 scoop per dag neemt ben je inderdaad iets goedkoper uit dan kwark, maar met kwark heb je 40gram meer eiwitten in totaal. (ik bedoel dan wel de magere kwark zonder smaak)

Als je de verpakking van 4,5 kilo koopt kost elke scoop je: 36 cent..
2 scoops = 72 cent = 41 gram proteine. Dat komt toch aardig in de buurt van de prijs van magere (franse) kwark?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 23:41 ----------

Micellar Casein Perfection bevat per 100 gram 82 gram eiwit. Een bak kwark heeft gemiddeld per 100 gram 13-19 gram eiwit.
Als je die vergelijking gaat maken moet je op zijn minst het gewicht van het water of de melk in het uiteindelijke (bereide) product meenemen.
Dan kom je denk ik aardig bij elkaar in de buurt :eek: :D
 
Klopt, en als je dan bedenkt dat Micellar Casein Perfection ook nog eens een stuk beter effect heeft.:)

Micellar Casein heeft een aminozuurafgifte van 7 uur. Het beschermt je spieren langdurig en laat constant meer spieren opbouwen. Het bevat veel minder kcal en is ook nog eens 100x lekkerder. Elke shake voor het slapen gaan is echt genieten.

Dat is de keuze inderdaad heel snel gemaakt.:) Micellar Casein Perfection is echt by far het beste product wat je kunt nemen voor het slapen gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies voor zekerheid:
Bij ons weet u zeker wat u koopt. Elke verpakking Micellar Casein Perfection bestaat voor de volle 100% uit de exclusieve Nieuw-Zeelandse kwaliteit Micellar Caseine van Fonterra. Weet u dat bij uw huidige aanbieder ook?
 
Jongens heb net de Micellar Casein Perfection variety pack aangekregen en ff chocolade smaak geprobeert..

Jullie hebben jezelf overtroffen ! Zoveel beter oplosbaar en de smaak is ook heerlijk
Super
 
net Berry blast op! nomnomnomnomn
 
Ik heb de "oude" versie nooit gebruikt dus ik kan niet oordelen over het verschil.

Micellar Casein Perfection lost goed op en smaakt zelfs in water lekker, met 250/300 ml water krijg je een vrij dikke, maar smakelijke shake. Wat mij betreft de perfecte vervanger voor kwark en een goede aanvulling op je dagelijkse voeding. Per saldo zijn deze shakes ook nog eens stukken goedkoper dan die bakken kwark en je werkt ze ook nog een stuk sneller naar binnen.

Ik ga zo maar eens een pot bestellen als aanvulling op mijn Protein Perfection Mix.
 
Jongens heb net de Micellar Casein Perfection variety pack aangekregen en ff chocolade smaak geprobeert..

Jullie hebben jezelf overtroffen ! Zoveel beter oplosbaar en de smaak is ook heerlijk
Super

Dank je, voor de complimenten. Micellar Casein Perfection knalt er ook echt weer uit vandaag.:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 16:37 ----------

net Berry blast op! nomnomnomnomn

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 16:39 ----------

Ik heb de "oude" versie nooit gebruikt dus ik kan niet oordelen over het verschil.

Micellar Casein Perfection lost goed op en smaakt zelfs in water lekker, met 250/300 ml water krijg je een vrij dikke, maar smakelijke shake. Wat mij betreft de perfecte vervanger voor kwark en een goede aanvulling op je dagelijkse voeding. Per saldo zijn deze shakes ook nog eens stukken goedkoper dan die bakken kwark en je werkt ze ook nog een stuk sneller naar binnen.

Ik ga zo maar eens een pot bestellen als aanvulling op mijn Protein Perfection Mix.

Dank je, goed dat de Micellar Casein Perfection je zo goed bevalt. De bestelling gaan we weer direct voor je versturen:)
 
Dat belooft wat zo te horen , de ouwe versie heb ik nog beetje van over , doordat het te dik werd om te drinken ben ik ermee gestopt maar als deze veel beter is kan ik weg van die smerige kwark
 
Ik zou hem eigenlijk voor het slapen opdrinken maar ik kon niet langer wachten ^^.

Ik heb dus net de Chocolade sample geprobeerd, ik leeg het zakje in mijn shakebeker met ongeveer 300 ml volle melk erin, het rook echt naar chocola. En ik zag meteen al aan de structuur ervan dat het een stuk beter te drinken was. Het zag er namelijk een stuk "zachter" en "fijner" uit dan de oude versie (waar ik nog een anderhalvekilo van heb staan) en je zag dat het zonder te schudden al een groot stuk oplostte. Vervolgens wou ik gaan schudden, kon alleen de dop van me shakebeker niet vinden dus heb mijn hand als "dop"gebruikt en begonnen met schudden. Na een een half minuutje/minuut wezen schudden keek ik ernaar, het zag er goed stevig uit en dus heb ik hem opgedronken, ik stond versteld! 0 klonten en de smaak was nog beter dan een glas nesquik!! een super verbetering!



Dus bedankt B&Fshop, nu hunker ik naar de nieuwe versie als ik de "oude" opdrink :(


Ohja, en iedereen moet niet zo zeuren over de veranderde voedingswaarden zoals eerder al is gezegd je bent bij een 4.5 kilo verpakking maar 36 cent kwijt per scoop dus als je dat met de melk rekent: 36 cent(per scoop) + 12-20 cent melk(uitgaande van van 250 ml halfvolle melk) dan heb je dus ongeveer per shake 20 eiwitten van de scoop + 8 eiwitten van de melk = 28 gr eiwitten.. voor ongeveer 50 cent, neem je 2 scoops 86 cent.. als ik franse kwark koop kost dat ongeveer 1.10 per 500gr, dus je bent goedkoper uit en het is nog lekkerder ook! so stop bishing.



Morgen zal ik deze post editten om de berry blast toe tevoegen.
Edit:
De Berry blast: Ook bij deze smaak was de oplosbaarheid geen enkel probleem, ik ben geen enkele klont tegengekomen en hij was lekker dik, ik zou geen pot van deze smaak kopen maar ik kreeg het wel naar binnen :). kan de smaak niet echt beschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven