AndroidHealthClinic

Micellar Casein Perfection of Isolaat Perfection hulp erbij please???

Bezoekers in dit topic

daniel777

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
161
Waardering
1
Lengte
1m78
Hallo,

Ik heb een vraagje:

Welk van deze 2 producten kan ik het beste nemen:

Micellar Casein Perfection of Isolaat Perfection
?

De reden waarom ik dit vraag is het volgende:

Er is best veel voedsel wat ik niet mag hebben en wat voor sporters ideaal is:
bananen, bladgroenten, noten, kwark, rijst, banaan, eieren,eiwit shakes, kruiden
nasi,bami,mihoen, brinta, cornflakes en nog een aantal andere dingen
.

Mijn darmen kunnen deze voedingsmiddelen (bijna)niet verwerken of het duurt te lang, daardoor verstop ik en zit ik lang op de wc.
Om naar de wc te kunnen gaan moet ik zo en zo al medicijnen slikken, daarom moet ik daar heel erg mee oppassen en niet eten.

Toch wil ik graag weer een shake gaan proberen vanwege de portomonee en het groeien.
Wanneer het verkeerd gaat moet ik er ook direct weer mee stoppen :(

Ik denk dat aangezien het langer duurt voor ei eiwitten dat ze opgenomen worden en kwark, dat ik eiwitten binnen moet krijgen die snel opgenomen worden, waardoor de darmen minder moeite hebben in het proces en ik toch gewoon naar de wc kan blijven gaan.

Deze 2 producten zijn beide zoals ik gelezen heb producten die snel opgenomen worden, alleen heeft isolaat veel hogere eiwitten en bijna geen koolhydraten en vet.
Micellar heeft daarentegen wel wat meer vet en koolhydraten en een iets lager aantal eiwitten.

Welke denken jullie dat ik het beste kan proberen? zodat mijn stoelgang er niet onder gaat lijden.

Ik hoor het graag van jullie, ook al heb ik dit probleem wil ik toch proberen iets te kunnen nemen, wat mij wel helpt, maar aangezien vele van jullie ervaring hebben met de eiwitten zou ik jullie mening op prijs stellen :D
 
het zijn twee totaal andere producten. isolaat is snel opneembaar, dus voor 'sochtends voor/na de training
casseïne is doorintegen zeer traag, dus ideaal voor het slapen gaan

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 11:55 ----------

wat het beste in je voedingsschema past, alleen jij weet dat, maar ik denk dat je er helemaal geen hebt..
 
het zijn twee totaal andere producten. isolaat is snel opneembaar, dus voor 'sochtends voor/na de training
casseïne is doorintegen zeer traag, dus ideaal voor het slapen gaan

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 11:55 ----------

wat het beste in je voedingsschema past, alleen jij weet dat, maar ik denk dat je er helemaal geen hebt..

Geen voedingsschema?????????

Ik heb wel een voedingsschema, die heb ik onder het kopje voeding gepost.. alleen de reden waarom ik dit vraag is vanwege de opname, dus welke zou ik het beste kunnen nemen van de 2 totaal verschillende producten, aangezien ik voor het slapen gaan niets moeten eten denk ik dat ik het isolaat moet nemen, kijkend naar wat jij me nu verteld.
 
De verschillen zijn minimien. Dus neem wat je wilt.
 
Dankjewel voor je reactie ik weet welke ik ga nemen :-D ik hoop dat het goed gaat :-D
ik ga de isolaat proberen :D
 
Hallo,

Ik heb een vraagje:

Welk van deze 2 producten kan ik het beste nemen:

Micellar Casein Perfection of Isolaat Perfection
?

De reden waarom ik dit vraag is het volgende:

Er is best veel voedsel wat ik niet mag hebben en wat voor sporters ideaal is:
bananen, bladgroenten, noten, kwark, rijst, banaan, eieren,eiwit shakes, kruiden
nasi,bami,mihoen, brinta, cornflakes en nog een aantal andere dingen
.

Mijn darmen kunnen deze voedingsmiddelen (bijna)niet verwerken of het duurt te lang, daardoor verstop ik en zit ik lang op de wc.
Om naar de wc te kunnen gaan moet ik zo en zo al medicijnen slikken, daarom moet ik daar heel erg mee oppassen en niet eten.

Toch wil ik graag weer een shake gaan proberen vanwege de portomonee en het groeien.
Wanneer het verkeerd gaat moet ik er ook direct weer mee stoppen :(

Ik denk dat aangezien het langer duurt voor ei eiwitten dat ze opgenomen worden en kwark, dat ik eiwitten binnen moet krijgen die snel opgenomen worden, waardoor de darmen minder moeite hebben in het proces en ik toch gewoon naar de wc kan blijven gaan.

Deze 2 producten zijn beide zoals ik gelezen heb producten die snel opgenomen worden, alleen heeft isolaat veel hogere eiwitten en bijna geen koolhydraten en vet.
Micellar heeft daarentegen wel wat meer vet en koolhydraten en een iets lager aantal eiwitten.

Welke denken jullie dat ik het beste kan proberen? zodat mijn stoelgang er niet onder gaat lijden.

Ik hoor het graag van jullie, ook al heb ik dit probleem wil ik toch proberen iets te kunnen nemen, wat mij wel helpt, maar aangezien vele van jullie ervaring hebben met de eiwitten zou ik jullie mening op prijs stellen :D

Het is mij nu niet duidelijk wat je probleem is? Ben je ook gevoellig voor lactose of mag je helemaal geen koemelk? :)

-Leon
 
Het is mij nu niet duidelijk wat je probleem is? Ben je ook gevoellig voor lactose of mag je helemaal geen koemelk? :)

-Leon

Hallo Leon,

Ik weet niet of ik gevoelig ben voor lactose en ik mag gewoon melk drinken.
Ik heb een darm aandoening die ervoor zorgt dat wanneer ik eieren of kwark eet, verstop raak, ook wanneer ik rijst eet en meer soorten voedsel.
Ik neem medicijnen om naar de wc te kunnen gaan.
Dus ik weet dat ik heel erg moet oppassen met eiwit shakes, aangezien micellar perfection een eiwit is dat langzaam opgenomen wordt lijkt het mij dat ik hier last van ga krijgen omdat het andere eten ook door mijn darmen naar buiten moet. Ook kan ik 's avonds voor het slapen gaan niet meer eten want dat heeft ook een verkeerde werking op de darm.

Wat ik eigenlijk zoek is een eiwit shake die ik kan nemen zonder dat ik daardoor verstopt raak.
Nu kon ik bij een bestelling op jullie site een proefzakje krijgen, ik heb mijn bestelling ook geplaatst op de bodyenfitshop (gisteren) met als cadeau de isolaat perfection.
Als dit niet het juiste is voor mij dan raak ik dus verstopt en zwaar verstopt en zit ik lang op de wc, maar dat is een risico dat ik nu heb genomen.
Maar als jij een eiwit shake hebt waar ik niet verstopt van ga raken dan hoor ik dat heel erg graag van je want dan kom ik er verder mee :D

Als ik een shake vind waar ik tegen kan dan ga ik die ook zeer zeker in grotere hoeveelheid kopen :D

groetjes,

Daniel
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn 2 heel verschillende shakes, dus versta niet goed hoe je nu tussen die 2 gaat kiezen, de casein neem je voor het slapen, 7u afgifte van eiwitten (volgens de beschrijvingen)
Isolaat is de snelste vorm (1u ongeveer voor opname).

Echt helemaal tegenovergestelde eiwitten.

Maar denk dat je beter isolaat neemt dan hé
 
Weer zo'n idiot opmerking, blijkbaar niet de eerste keer:rolleyes:

Hij doet niet anders, wen er maar alvast aan de mods doen hier niets mee, helaas.:rolleyes:
 
Back
Naar boven