XXL Nutrition

Micellar casein (Power Supps) vs Night Protein (XXL Nutr.)

Bezoekers in dit topic

The Hoste

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
31 dec 2002
Berichten
514
Waardering
13
Zowel XXL Nutrition als Power Supplements hebben een supplement met micellaire caseine. Omdat beide dezelfde leverancier lijken te hebben voor de whey isolaat, vroeg ik me af of dit ook het geval is voor de micellaire caseine.

De samenstelling van beide producten verschilt, maar dit zijn geen "harde gegevens", dus dat wil niet zoveel zeggen.
 
Had zelf het idee dat die van Power supps wat fijner is, maar daartegenover staat wel weer de hogere concentratie eiwit bij die van XXL.
 
Ik heb die van xxl gehad en die lost heel slecht op en wordt een dikke drap.
Die van powersupplements lost goed op en is als een gewone shake.
 
Volgens mij is de XXL minder carbs en meer micellar caseine.
 
Ik had die van powersupplements, die is erg lekker, vooral ananas. Lost ook goed op!
 
Ik heb die van xxl gehad en die lost heel slecht op en wordt een dikke drap.
Die van powersupplements lost goed op en is als een gewone shake.

Het is juist de bedoeling dat het een dikke drap wordt. In je maag wordt het ook een dikke drap, daardoor heb je juist een trage opname. Dát is het doel van Night Protein.
 
Het is juist de bedoeling dat het een dikke drap wordt. In je maag wordt het ook een dikke drap, daardoor heb je juist een trage opname. Dát is het doel van Night Protein.

Ja dat het traag opgenomen wordt snap ik wel maar dat het daarvoor een dikke drap moet wezen snap ik even niet???
 
Het is juist de bedoeling dat het een dikke drap wordt. In je maag wordt het ook een dikke drap, daardoor heb je juist een trage opname. Dát is het doel van Night Protein.

Geef mij dan maar een micellaire caseïne die een dikke drab wordt in de maag en niet al vóórdat ik die moet wegdrinken. Je lapjes vlees, groenten en rijst liggen toch ook niet als een puree op je bord omdat het in je maag een puree moet zijn om te kunnen verteren?
 
als je die night protein shake 10 minuutjes laat staan of iets langer is het geen dikke drab meer ... int begin had'k er ook wat problemen mee, maar nu helemaal niet meer ..
 
Het is algemeen bekend dat MC dik wordt na het aanmaken, zelf drink ik het ook nooit maar eet het met een lepel. Ik heb altijd de smaak aardbei en vind dat echt heerlijk, net een soort pudding.
 
Geef mij dan maar een micellaire caseïne die een dikke drab wordt in de maag en niet al vóórdat ik die moet wegdrinken. Je lapjes vlees, groenten en rijst liggen toch ook niet als een puree op je bord omdat het in je maag een puree moet zijn om te kunnen verteren?

Lees nou eens goed wat ik schrijf. Als jij je lapjes vlees heel goed kauwt verteren ze veel erder dan dat je grote brokken naar binnen schrokt. Dat zijn gewoon feiten.
 
Het is algemeen bekend dat MC dik wordt na het aanmaken, zelf drink ik het ook nooit maar eet het met een lepel. Ik heb altijd de smaak aardbei en vind dat echt heerlijk, net een soort pudding.
haha, volgens mij typ je dit verhaal minimaal een paar keer per week! Je zou het eigenlijk ff apart in een kladblokje moeten zetten zodat je het alleen nog maar hoeft te kopieren:D
 
Ok, uit de reacties af te leiden gaat het dus toch om twee verschillende producten. Fijn, dat wilde ik weten.
 
Ok, uit de reacties af te leiden gaat het dus toch om twee verschillende producten. Fijn, dat wilde ik weten.

De micellaire caseïne van Power Supplements wordt ook dik als je hem een half uurtje laat staan, ik heb er een keer pudding van gemaakt maar ik blijf 't als shake toch makkelijker vinden.
Het zijn inderdaad verschillende producten, maar wel beiden micellaire caseïne. :)

Jaap
 
Ok, uit de reacties af te leiden gaat het dus toch om twee verschillende producten. Fijn, dat wilde ik weten.

Het prijsverschil is ook wel behoorlijk: 34,90 voor 2000 gram bij Power Supplements en 47 euro voor 2200 gram bij XXL. Zelfs al je rekening houdt met de iets hogere eiwitwaarde blijft het een flink verschil.
 
Back
Naar boven