MuscleMeat

Micha Emelianov

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

betelgeuse

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
266
Waardering
151
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Een zeer goede trainer, met veel kennis van zaken. Sta momenteel sinds kort onder zijn coaching en ben zeer tevreden.

nog anderen met ervaringen bij Micha Emelianov?
 
Hoe was dat?
 
Wat doet hij als coach voor jou vermits je hier nog topics opent over sets, reps, testosteron natuurlijk verhogen....
Dit lijkt mij wel info die je via je coach kunt verkrijgen.
 
Ik snap trouwen niet wat de hype met die coaches is.
Ik ben ook een gelicentieerd coach en als je mijn log leest een volslagen idioot.
Alles wat je wilt weten is doodsimpel in een boek of online gratis te vinden.
Enige reden om een coach te nemen is als je wat bevoorrecht wilt worden in competities.
En dan is het naar mijn mening nog lang zijn geld niet waard.

P.m. Chrash voor persoonlijke coaching
 
Ik snap trouwen niet wat de hype met die coaches is.
Ik ben ook een gelicentieerd coach en als je mijn log leest een volslagen idioot.
Alles wat je wilt weten is doodsimpel in een boek of online gratis te vinden.
Enige reden om een coach te nemen is als je wat bevoorrecht wilt worden in competities.
En dan is het naar mijn mening nog lang zijn geld niet waard.

P.m. Chrash voor persoonlijke coaching
Voor wedstrijden wel belangrijk ja. Politiek is daar bijna net zo belangrijk als fysiek.

Wil je bijvoorbeeld de sapcup winnen, dan zou ik me laten coachen door Harry en René.
 
Voor wedstrijden wel belangrijk ja. Politiek is daar bijna net zo belangrijk als fysiek.

Wil je bijvoorbeeld de sapcup winnen, dan zou ik me laten coachen door Harry en René.
Inderdaad. Eigenlijk wel droevig dat het voor een groot deel vriendjespolitiek is.
 
P.m. Chrash voor persoonlijke coaching
Krijg ik korting als ik hier een topic voor je open en mijn naam verander in #TeamChrash?

En krijg ik dan een voorkeursbehandeling bij de Belgische bond? Of op zijn minst een Luikse wafel voor de carbload?
 
Krijg ik korting als ik hier een topic voor je open en mijn naam verander in #TeamChrash?

En krijg ik dan een voorkeursbehandeling bij de Belgische bond? Of op zijn minst een Luikse wafel voor de carbload?
Enkel cuberdons als carbload en je krijgt een voorkeursbehandeling bij de volgende dbb contest. 5de plaats gegarandeerd.
Korting kan ik niet geven want ik moet mijn kinderen kunnen voeden.
 
Intake gedaan en schema gekregen. Contact was erg snel.

Echter schema (training) sloot totaal niet aan bij mijn doelen (powerbuilding/kracht). Squat 1 keer pw 3x8 OHP 1keer pw 3x8 en Deadlift stond er niet eens in.
Extreme cut in moeten zetten, van 3500kcal en stabiel blijven qua gewicht naar 2300 kcal direct al.

Weet uit ervaring dat je juist in een cut zwaar (lage reps hoog gewicht) moet blijven trainen. En de oefeningen frequent moet blijven doen om deze op zn minst te onderhouden qua kracht.


Verder bij elke vraag en tip enkel plaatjes/video's van social media/internet toegestuurd gekregen.

Door bovenstaande ervaring besloten om eigenlijk niet aan de gang te gaan met schema en begeleiding stop te zetten. Werkt voor andere personen wellicht goed maar voor mijzelf heb ik er geen goed gevoel bij.
 
Intake gedaan en schema gekregen. Contact was erg snel.

Echter schema (training) sloot totaal niet aan bij mijn doelen (powerbuilding/kracht). Squat 1 keer pw 3x8 OHP 1keer pw 3x8 en Deadlift stond er niet eens in.
Extreme cut in moeten zetten, van 3500kcal en stabiel blijven qua gewicht naar 2300 kcal direct al.

Weet uit ervaring dat je juist in een cut zwaar (lage reps hoog gewicht) moet blijven trainen. En de oefeningen frequent moet blijven doen om deze op zn minst te onderhouden qua kracht.


Verder bij elke vraag en tip enkel plaatjes/video's van social media/internet toegestuurd gekregen.

Door bovenstaande ervaring besloten om eigenlijk niet aan de gang te gaan met schema en begeleiding stop te zetten. Werkt voor andere personen wellicht goed maar voor mijzelf heb ik er geen goed gevoel bij.

Dat is een andere ervaring idd. Al andere trainer ondertussen?
 
Dat is een andere ervaring idd. Al andere trainer ondertussen?

Tja zijn nergens echte reviews over hem te vinden. Alleen de goede resultaten staan op z’n site.

Nee ik blijf lekker zonder coach trainen, dit was echt weggegooid geld.
 
En hoeveel geld vraagt die gozer dan voor zo'n schema/ voedingstraject? Lijkt me makkelijk geld verdienen :p
 
Sommige mensen hebben een stok achter de deur nodig. Micha is een super sympathieke gozer en een goede motivator. Als je dat wat waard is moet je zeker aansluiten bij hem. Maar heel ground breaking is zijn info niet. Ook heeft hij behoorlijk wat mensen onder zich dus op maat zal het ook niet zijn allemaal. Je betaalt voor het joinen van een leuke community.

Overigens claimt hij helemaal niet dat hij het wiel heeft uitgevonden hoor. Zijn selling point is de lol die je gaat krijgen en zal houden als je aansluit.
 
Een zeer goede trainer, met veel kennis van zaken. Sta momenteel sinds kort onder zijn coaching en ben zeer tevreden.

nog anderen met ervaringen bij Micha Emelianov?
Wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom je zo veel nieuwe topics opstart met nogal curieuze vragen, als je traint onder de hoede van een toptrainer.
 
Was een prima coach, tijdje bij hem gelopen, al helemaal voor de avarage joe.
 
Wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom je zo veel nieuwe topics opstart met nogal curieuze vragen, als je traint onder de hoede van een toptrainer.

Waar maak je je druk om
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven