AndroidHealthClinic

Michael caine dol op wisselvallig weer (1 bezoeker)

Zou jij de vier seizoenen missen?


  • Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De Britse acteur Michael Caine is van Los Angeles naar Engeland verhuisd. Hij was voor zijn werk naar Amerika verhuisd, maar mist het wisselvallige weer in zijn vaderland.

"Ik ben opgegroeid met seizoenen, maar in Los Angeles is het altijd zonnig. Met ouder worden, besefte ik dat ik verbonden ben met de seizoenen. Ik ben een tuinier en ik hou van de regen", verklaart de 75-jarige acteur.

Michael Caine is op dit ogenblik te zien in de film "The dark knight" als de butler van Bruce Wayne. Hij heeft al twee Oscars op zijn schouw staan.

2hwz4zk.jpg

Hoe staan jullie hier tegenover? Zouden jullie de vier seizoenen missen? Ik persoonlijk niet, het jaar rond 35 graden lijkt me heerlijk! :)
 
Laatst bewerkt:
geef mij maar et hele jaar zomer

een van de redenen waarom ik ga verkassen
 
geef mij maar et hele jaar zomer

een van de redenen waarom ik ga verkassen

+1

mijn plan is ook om wat te verdienen tot ik een goede basis heb en dan mij hier wegmaken :o


nu de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik af en toe wel eens van regen of sneeuw hou. als ik in een poetische bui ben heb ik altijd zin om te wandelen als het pas geregend heeft, dan ruikt het altijd lekker buiten. :D
 
Ik snap hem wel de zomers hier mogen wel een stuk beter maar het is wel lekker om ook echt winter te hebben. Iedere dag 35 graden gaat snel vervelen als je iedere dag moet werken. Bovendien ben ik gek op bergen en sneeuw en is een witte kerst gewoon mooi.
 
Tja, Beverly Hills he.

In oorden met constant tropisch weer en strakblauwe hemel draait het daar om 3 dingen, je fysiek, je wagen en huis, je bed prestaties.

Sweet zou ik zeggen, droog warm weer hou ik van. Maar ijskoud weer met sneeuwen eveneens.
 
Echte winters met schaatsen en koek en zopie op het ijs vind ik wel wat hebben, maar dat is al weer lang geleden.
 
hele jaar 23 graden met een zacht briesje en geen wolken, af en toe een buitje dan misschien
 
Dit is het eerste jaar dat ik echt geen zomer wil!!!
het MOET bewolkt zijn en tussen de 15 en 22 graden ofzo
Vandaag was dus een teleurstellende dag voor mij. Geen wolkje aan de hemel en 30 graden :o
Dat betekend een ganse dag werken in minstens 40 graden. De vuiligheid kleefde aan mij en ik zweette me te pletter op het werk!! Echt TE miserabel voor woorden. Ik moet 10 uur lang vermijden om ook maar te denken aan 1 druppeltje water laat staan een verfrissende duik in een zwembad of het ijskoude voetkraantje bij de douches waar ik train :o
Maar moest ik een bediendejob hebben hoeft het geen winter meer te worden van mij.
summer all year long!!! oe yeah baby :D
 
Eensch met Caine
 
Ik vind de winter ook wel lekker.

Moeilijke keuze. Maar zou dan toch voor de zon kiezen.
 
Seizoenen zijn laatste tijd nogal ruk vind ik.

Winter mag van mij wel weer strenger zijn zodat je weer eens kunt schaatsen op natuurijs.
Gevolgd door een heerlijke lente met een weldadig lichtkrachtig zonnetje met aansluitend een niet bedrukkende warmte in de zomer met elke week een dag onweer en heerlijke plensbuien. Herfst moet lang nazomerse trekjes hebben maar mag op het einde wel rukweer zijn; harde wind en ongure dagen waarbij je op het strand lekker het zand in je ogen kan laten waaien :cool:
 
Heel het jaar door zon . En als ik winter wil , ga ik wel eens snowboarden .
 
Moet er niet aan denken dat het elke dag 25 graden is. Dan wordt het ook niks meer met trainen.
 
zo lang het niet regent valt het wel mee
 
Zonder herfst, winter en lente zou je veel minder uitkijken naar de zomer ;) Doe mij maar een frisse maar droge lente, een koude maar droge herfst en in de winter ijskoud + sneeuw :D
 
Hier in nederland kennen we geen winter. Alleen maar koud 5 graden en regen.

Persoonlijk houd ik wel van een land klimaat, met snik hete zomers en koude (besneeuwde) winters:P
 
Continentaal klimaat zegt me idd ook wel wat . Hoe dichter bij de kust , hoe meer neerslag en neerslag = k*t.
 
word altijd zwaar depri in de winter. doe mij maar het hele jaar zomer.
 
Back
Naar boven