XXL Nutrition

Michael Muzo

Bezoekers in dit topic

NK 2015

379CHERSA5AC.jpg


QSMK5I92YTQO.jpg


82PQCBBDGY8I.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Respect zeg! Superheavy weight baby! :cool:
 
Respect zeg! Superheavy weight baby! :cool:

hij heeft geluk dat.. rob s.. niet heeft meegedaan want die had hem ingepakt 2x zo hard en mooier
met alle respect michael muzo massa zat maar niet hard en droog imo
 
hij heeft geluk dat.. rob s.. niet heeft meegedaan want die had hem ingepakt 2x zo hard en mooier met alle respect michael muzo massa zat maar niet hard en droog imo
Denk ook wel dat Rob wat harden en mooier had gestaan.
 
Hij zal misschien niet de beste zijn in zijn klasse op dit moment, maar op deze wedstrijd wel. Ik heb er respect voor, zo'n man heeft ook extreme toewijding. Hij heeft ondanks dat Rob (?!) niet mee deed, wel een super mooi resultaat en een fysiek waar veel mensen u tegen zeggen. Volgens mij word hij ook flink gesponsord, dus er tegen op boksen is sowieso lastig.
 
Waarom dan niet mee gedaan?

Te druk gehad laatste weken voor wedstrijd. En was zelf al niet helemaal tevreden over hoe mijn voorbereiding was verlopen, daarom besloten het nog even uit te stellen.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

hij heeft geluk dat.. rob s.. niet heeft meegedaan want die had hem ingepakt 2x zo hard en mooier
met alle respect michael muzo massa zat maar niet hard en droog imo

Denk ook wel dat Rob wat harden en mooier had gestaan.

Thnx! Qua massa had ik het niet gered tegen Muzo maar misschien dat ik een kans had gemaakt als ik keihard was gekomen, geen idee. Misschien sta ik op de GP wel tegen hem...dan zullen we het zien. Als ik nog een paar kg massa kan krijgen op de juiste plekken moet het goedkomen :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Beetje zinloos om te vergelijken met mensen die er niet stonden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wie is die man erachter? Die zie je echt giga veel op show voorbij komen, maar heb geen idee wie het is... ???
 
yep en van vele meer :) eigenaar extreme en fit nutrition
 
Yesterday @ the European Championship I placed 4 th. Im extreme happy whit my price. Thanks too my coach Elvir Beganovic. Thanks to my family for the support nd al my fans thank you! !! Grego Francisca Sinisa Stojadinovic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij is er nog!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een sicke foto :wl:
 
Hij is derde geworden op de IFBB World Men's Championships in Spanje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven