XXL Nutrition

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Branched chain amino acids voluit.
Meer info vind je wel via t-nation.com of andere bb sites ;)
Stopt de antikatabole werking op de spieren na de training. Wat er van waar is, weet ik je (nog) niet te zeggen

Prijs zal ik eventjes narekenen :)

@ Stancke: ja, ik doe daar ongeveer 1 maand mee. Elke dag 1 shake, op trainingsdagen 1 kleine shake voor de training en grote shake voor het slapen gaan
 
FB training vrijdag 5 oktober 2007

Deadlift: (met deadstop, zoals altijd)
5 x 80
5 x 100
5 x 120
2 x 130
1 x 140
1 x 150 (failure)
1 x 150 PR!! (wijdere grip)

Bent over row:
10 x 35
8 x 40
8 x 40

Bench press:
10 x 30
10 x 40
8 x 50
-------dropset
7 x 45
8 x 40

Barbell front raises:
3 x 5 x 20

Full squat:
10 x 50
8 x 60
3 x 80
rustig aan gedaan

Opmerkingen:

De deadlift pr was zeker niet met de perfecte techniek, ik reken hem wel als PR maar nu is de boodschap me techniek verbeteren met hoge gewichten. (1ste doel bereikt tegen eind december, 100kg squat, 80kg bench, 80 BW staan nog op het lijstje) ;)
 
Brutale pr op je deadlift, gefeliciteerd!:birthday:

Gaat zeker lukken met je doelen.
 
Thx man, hoop het ook :)

Eind december dan nog eens progressie pics plaatsen, benen zijn denk ik het best gegroeid maar ik hoop dat we ook wat vooruitgang zullen zien op het bovenlichaam :cool:
 
nette deads bro' :cool:
 
Wordt tijd dat ik een nieuw pr ga zetten met deadliften:(

;)


Zit te denken om volgende week 2x deadlift, 2x pp/ohp/mp en 2/3x squat in te plannen.
Die isolatieoefeningen beginnen me soms de strot uit te hangen, om maar niet van machines te spreken. Kan aan mij liggen..
 
Zoals Masallah me al eens gezegd heeft zijn deadlifts zeer belastend voor je centraal zenuwstelsel, niet enkel voor de spieren.

2 x deadlift en dan nog eens 2 à 3 x squat per week is wel zeer zwaar voor de rug, je kan het steeds eens proberen maar zelf zal ik het nooit doen :)
 
Ja, zoals je ziet doe ik nog maar weinig isolatie oefeningen. Compounds zijn tof :D
 
Daar heeft hij wel een punt. Ik stond vandaag ook al half op instorten en merk dat ik meer slaap nodig heb, soms wat moeite om uit bed te komen:o Maar kan er gewoon geen genoeg van krijgen:wl:

Die powerlifting dudes doen die shit toch ook tig keer per week? Maar die richten zich natuurlijk vooral op enkel die oefeningen. Ik raak zolangzamerhand een beetje geil van die gewichten:o
 
Daar heeft hij wel een punt. Ik stond vandaag ook al half op instorten en merk dat ik meer slaap nodig heb, soms wat moeite om uit bed te komen:o Maar kan er gewoon geen genoeg van krijgen:wl:

Die powerlifting dudes doen die shit toch ook tig keer per week? Maar die richten zich natuurlijk vooral op enkel die oefeningen. Ik raak zolangzamerhand een beetje geil van die gewichten:o

Ze gaan natuurlijk niet zo hoog in reps, soms maar 1 rep setjes.
Je kan natuurlijk steeds proberen hé :p

Gewoon 1 setje opwarmen en de andere 3 à 4 setjes niet te hoog gaan in reps maar wel zwaarder nemen ( je PR is ook 150 dus laten we zeggen 5 x 130 als laatste set) Dit zo 2 DL trainingen volhouden, die 5 x 130. En dan de 3de week eens maxen, zo kom je zeker boven die 150 uit. Zo zou ik het doen, maar ben een leek dus mss iemand een onderbouwde mening hierop
 
lekkere trainingen allemaal en gefeliciteerd met je PR op de deadlift!!
 
Thx man, nu gewoon nog even wat meer letten op techniek bij die deadlift. Was niet volledig zuiver ;)
 
nette handtekening :p
 
Te opvallend wss? :o
Met me brute stats zodat iedereen kan zien dat ik nog lange weg af te leggen heb :D
 
Nette deadlift. Wel wat uit verhouding met je andere stats, maar dat komt wel goed denk ik!
 
Nette deadlift. Wel wat uit verhouding met je andere stats, maar dat komt wel goed denk ik!

Ja, idd uit verhouding

Maar evenveel squaten als deadliften lijkt me wel vreemd :D
100kg squat,80kg bp en 150kg dl lijken me wel goed in verhouding

Maarja, uiteindelijk gaat het om de mass gains niet om de krachtgains ;)

@Ripped buik: thx man :verneder:
 
Ik doe optrekken altijd meteen na deadliften. Als ik er nog meer oefeningen tussen doe kom ik helemaal niet meer omhoog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven