XXL Nutrition

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Is wel grappig dat hier sommige mensen kritiek lopen spuien terwijl je aan hen nog niet eens ziet dat ze trainen. Gewoon door blijven knallen Michiel. Probeer veel binnen te krijgen, maar kwalitatief hoogstaand voedsel. Post desnoods binnenkort je voedingsschema nog eens. Veel succes voor de rest!
 
Sorry hoor, maar als je niet tegen kritiek kan moet je niet zulke fotos posten. Er is duidelijk amper verschil te zien. En je kan wel zeggen dat je hard traint, maar een goed fysiek bouwen duurt jaren.

En wat jij willem9 zegt is ook onzin, aan deze log/gallerij van michiel zie ik ook amper dat hij traint. Als hij een t shirt zou dragen is hij net als elke andere normale persoon en zegt niemand: oh ben je aan het trainen.

Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik ben het met Akira en blackadder eens dat men gewoon eens de waarheid moet zeggen en opbouwend kritiek moet accepteren, ipv al dat gepep in die logs.
 
Ja, natuurlijk is BF% wat gestegen. Maar om nu te zeggen dat ik 11kg vet ben aangekomen? Waar is al dat vet dan naar toe?

Ok, er zal wel een paar kg vet en vocht bijzitten maar toch...
 
Ik zie mezelf ook genoodzaakt om de kant van Akira en Blackadder te kiezen. Laten we vanaf nu eens gezond eten, hard trainen en onze arbeidsethos niet te erg opblazen. Zo kunnen we ook irl echte beesten zijn en niet enkel in de logsectie.
 
Wat een haat jongens :rolleyes:

Als jullie dit logje van het begin gevolgd hadden wisten jullie wel dat michiel een goede progressie gemaakt heeft, hij geeft al langer aan iets aan zn bf te doen, blijven doorknallen bro', je komt er wel :wl:
 
Gisteren en vandaag was de gym gesloten, morgen dus de week starten met benen te trainen :)
 
Had het resultaat wat beter verwacht maar goed, alles op z'n tijd:)
 
Had het resultaat wat beter verwacht maar goed, alles op z'n tijd:)

mja, ik kan maar mijn best doen maar je kan toch niet ontkennen dat ik vrij goed door train, intensief...?

Als je zin hebt om morgen samen te gaan trainen? (wel in de voormiddag...)

full squat
hack squat
sldl
leg curls
calves raises
seated calves raises
 
Morgen zal het niet lukken:)

Ik zeg niet dat je slecht traint, integendeel:)
 
Morgen zal het niet lukken:)

Ik zeg niet dat je slecht traint, integendeel:)
Ok, vrijdag en zaterdag kan je ook afkomen, stuur maar sms als je zin hebt

vrijdag doe ik borst-schouders
zaterdag: rug

tzou wel nice zijn als je eens wilt bij spotten bij het benchen omdat ik wil pr'n :D en meestal train ik alleen dus niemand anders aan wie ik het kan vragen om te spotten :( ;)
 
pr'n met 75 kilo, brutal !!!! niet te veel bouncen op dat tonnetje van je he :)

Haha, de halter raakt de pectoralis major en bouncen doe ik in ieder geval niet!

Je ging hier toch niet meer komen, had ik gelezen?

Die 70kg pr is op een slechte bench (zie link my gym in signature). Die bench staat scheef en is te zacht. Op de dbb meeting (ik heb jullie internethelden daar niet gezien?) heb ik getrained op een goede bench en heb met soms wat hulp 2 of 3 setjes van 8 x 60 gedrukt...


Toch goeie poging om mij kwaad te krijgen ;)
 
Zinloze discussie . Stop de haat. Niemand wint hier iets uit .
 
Jammer weer van die haat. Toch denk dat de mening van alle mensen die hier gepost hebben interessant kan zijn, hoewel ik mij niet kan vinden in de manier waarop maar das typisch internet.
Een kritische noot geven kan ook in iets postievere bewoordingen, maar daarover ga ik niet in discussie in andermans log. Ik heb de gedelete posts trouwens niet gelezen.

progressie krachtstats van voor logje naar nu, dus over 3(+..?) maanden:)

25 september --> 26 december (?)

Squat 90-->100 (+10)
Dead 140-->150 (+10)
Bench 60--> 70 (+10)

Misschien niet oninteressant, hoe kijk je zelf aan tegen je progressie? zowel kracht als massa? Kun je iets meer vertellen, samenvattend over waar je precies vandaan komt? Dan kunnen mensen zich een beeld vormen van je progressie.
 
Ik zie in je eerste post in dit log dat je met deze manier van trainen "experimenteert" tot het einde van deze maand. Als ik jou was zou ik dit nu laten voor wat het is en nu gaan cutten totdat je VP weer redelijk is en dan drie keer pw full body trainen tesamen met goed schoon eten.

Om nou te zeggen dat je niks gegaind hebt zal ook niet waar zijn maar 11kg BW kan bij wat op die foto's zie makkelijk bijvoorbeeld 5kg vet, 5 vocht en 1kg spier zijn. De hoeveelheid VVM die je gegaind zou hebben is namelijk bijna niet te zien.

En gezien je pens zal je VP wel dichter in de buurt van 20% vet zijn dan 15%. Ik zit nu op 17% ongeveer maar ik kan nog steeds m'n bovenste vier "blokjes" zien als ik ze aanspan. Dat kan ik me bij jou niet voorstellen. Ik zou als ik jou was nu cutten tot 12% en dan beter van start gaan. Bijvoorbeeld 3 keer per week full body en wat schoner eten.

Geen brinta(als je dat al eet) maar gewoon havermout met water bijvoorbeeld. Zo min mogelijk snelle suikers eten, snelle suikers zijn nergens goed voor behalve voor belachelijke insulinepieken en vetaanmaak. Als je toch per se snelle suikers wilt eten zou ik het een (paar) uur voordat je gaat trainen eten. Alcohol en andere "breezah"-shit laten staan.. meer zelfdiscipline is altijd goed.

En je hebt het over intensief trainen maar 6 setjes (hack)squatten is al een PR voor jou.. squat more!
 
Topic weer geschoond, maar ik blijf niet aan de gang. Voor de laatste keer, kritiek is prima, maar elkaar afzeiken is nergens voor nodig. Volgende keer is het rood.
 
Als het ergens voor telt, ik kan er van meespreken wat voor een gammele bench press er staat. Je kan het in de verste verte niet vergelijken met een gewone stevige bench.
Verder lijkt mij cutten tot 12% nergens voor nodig, dan verlies je sowieso ook spiermassa en is op dit punt nog niet interessant, akkoord er kan wel een paar kilo af, maar Michiel hoeft echt geen 8% vet te gaan verliezen. Toch zeker niet op korte tijd. Akkoord hij is nog geen buffel, maar hij traint wel erg goed en intensief en iedereen is ergens begonnen niet? Ik denk dat de meesten hier vaak nog bijleren. Fouten maken mag, als je er maar iets uit leert.
 
Bedankt voor alle reacties, er zijn hier veel mensen die bewijzen dat ze toch kritiek kunnen geven op een normale manier en ik zal er zeker iets mee doen ;)

Benen-kuiten training woensdag 26 december 2007

Full squat:
10 x 20 (opw.)
8 x 70
8 x 70
8 x 70 (3x8x70 PR?)
8 x 80 PR
4 x 90 PR

Barbell hack squat:
8 x 80
8 x 90
8 x 90 (3x8x90 PR)
8 x 100 PR
6 x 110 PR

SLDL:
10 x 80
8 x 90 PR
4 x 90 (onderrug deed k*t)

Leg curls:
10 x 20
10 x 25
8 x 25

Calves raises:
10 x 100
10 x 120
10 x 130
10 x 140
10 x 150

Opmerkingen:
Ik ga nu op alle oefeningen de pr's bijhouden om zo beter mijn progressie te kunnen evalueren ;)
 
Ik zie Pr's now that's a good thing!
 
yeah, show us some!
 
Vrijdag ga ik 80kg benchen in een andere gym met een goeie bench, let op mijn woorden ;-)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven