XXL Nutrition

michiel's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wij gaan naar Nl voor :joint:
Zij gaan naar Be voor b12 :D

:D

Lekkere beentraining, ik zal die BB hacksquat moeten gaan bijhouden anders ga je me er vies op ownen bro' :wl:

Voorzichtig met die kuiten hé ;)
 
Ik heb al een 'geheim wapen' klaar :D
Waarschijnlijk stap ik binnekort (weer) over op een fb schema, het vorige schema was een soort van fb: ub/lb/fb. Ook ga ik een pl schema uitproberen voor mijn deadlift te verbeteren.

Dus binnekort mag je hier weer 2x per week: sq,bp,mp en rows verwachten ;)
Deadlift ga ik bij één maal houden/week met mss nog wat assistance (rack pulls, good mornings) als dit verwacht wordt in het schema...
 
hoe werkt een barbell hack squat???
 
thx melkje :D

Hack squat is infeite een reverse deadlift dus daarom mss de 'hoge' gewichten bij hsq.

Heb jij nu al die barbell hack squat uitgetest, ik dacht dat ergens gelezen te hebben? ;)

Heb hem een tijdje geleden af en toe eens gedaan. Nu is het alweer 2 maanden geleden ofzo... Gaat redelijk vlotjes. In het begin, toen ik hem pas deed, wat last dat de halter tegen mn kuiten/kont schuurde. Maar op het einde ging de uitvoering aardig! :D
 
Ik heb een te dikke kont voor die barbell achter je rug grappen:P


Ciko: search button, youtube, google, ...;)
 
Hier een schematje dat ik opgesteld heb, iemand nog opmerkingen?



[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
deadliften voor squat is vragen voor een verrekte houding tijdens die squat (onderrug die al hard onder handen is genomen, eventuele pomp erin)
 
Squat is idd een goede warmup voor deadlift;)
 
Over die B12 he, om de hoeveel tijd en hoeveel heb je gezet.
Vind persoonlijk dat het niet veel, eigenlijk niets doet. Maar heb ook nooit echt meer gedaan dan 2 ampullen en dan een paar weken niet.
 
deadliften voor squat is vragen voor een verrekte houding tijdens die squat (onderrug die al hard onder handen is genomen, eventuele pomp erin)

Ok, ik had al zo'n vermoeden maar heb je dan een voorstel hoe ik het kan oplossen? Squat en Hack squat eerst doen? Ik weet niet als dit dan wel gunstig zal uitvallen tijdens het deadliften ;)
 
Over die B12 he, om de hoeveel tijd en hoeveel heb je gezet.
Vind persoonlijk dat het niet veel, eigenlijk niets doet. Maar heb ook nooit echt meer gedaan dan 2 ampullen en dan een paar weken niet.

Check voor meer info het supplementen subforum ;)
1ml om de dag, 2 weken lang on en dan 2 weken off!
 
Zou je niet de ene dag wat meer onderrug gerelateerd werk doen, dus (Romanian)deadlift, SLDL
en de andere dag meer been gericht, Frontsquat, backsquat, hacksquat enz?!
 
Zou je niet de ene dag wat meer onderrug gerelateerd werk doen, dus (Romanian)deadlift, SLDL
en de andere dag meer been gericht, Frontsquat, backsquat, hacksquat enz?!

Ja, zo had ik het nog niet bekeken :)
Maar ik zou graag 2x squaten, een extra trainingsmoment inlassen is geen optie door school...
 
Het ziet er wel een zwaar schema uit man, ga je dat volhouden? Het hangt er natuurlijk ook wat vanaf wat je reprange is.
 
Borst-schouders training vrijdag 4 januari 2008

Vandaag terug in me eigen gym getrained met slechte bench

Incline bench press:
15 x 20 (opw)
8 x 40
8 x 40
8 x 40
8 x 45
7 x 45 PR?
5 x 50 PR

Bench press:
10 x 40
10 x 40
10 x 45
3 x 8 x 50 PR
3 x 60 PR (4de: failure)

Upright row:
10 x 30
8 x 35
8 x 35
4 x 40 PR

OH press:
10 x 30
6 x 30
6 x 30
5 x 30
4 x 40 (PP)

Power shrugs:
10 x 100
2 x 10 x 110

Opmerkingen:
Schouders al goed voorvermoeid, oh press was er wat teveel aan...

Ik heb examens van 8 januari tot 25 januari maar ik ga toch proberen 3-4 x per week te trainen. Voordeel is dat ik heel vaak thuis zal zijn dus eten zal geen probleem worden :)
 
Ik zie veel pr's, goed zo :thumbs:


Sucses met je nieuwe schema en je examens
 
Ik zie veel pr's, goed zo :thumbs:


Sucses met je nieuwe schema en je examens

Ben nog niet zeker van het schema ;)
Is mss zoals Simon zegt iets teveel...van het goede!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven