Fitness Seller

michiel's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het is spijtig genoeg niet gelukt, heb wel wat andere pr'tjes mee naar huis ;)


UB2 vrijdag 15 februari 2008


Deadlift (deadstop):
5 x 90 (opw)
1 x 110
1 x 130
2 x 150
1 x 160
5 x 140
5 x 130

BOR (bovenhands & strikt):
10 x 40
10 x 45
8 x 50 PR
8 x 60 (cheated)

Bench press:
15 x 20 (opw)
8 x 50
2 x 8 x 60 PR!!
5 x 60
10 x 50 (10de was nipt)

Push down:
10 x 20
10 x 20
8 x 25

OH press:
10 x 30
10 x 35
5 x 40
5 x 45
1 x 50 evenaring pr

Barbell curls:
8 x 20
8 x 30
8 x 30

Opmerkingen:

Deadlift ging niet zo goed als verwacht, die 2 x 150kg woog deze x even zwaar als 160kg vorige week. Toen was het in de vakantie, nu een week school met weinig slaap achter de kiezen ;)

Maar dat mag geen excuus zijn, volgende week start ik met de olly jackson deadlift routine maar dan zonder assistance (=rack lift, platform dl)
Desired new max: 1 x 180

Bench press gaat goed vooruit, borst ziet er ook voller uit de laatste tijd :)

Maandag eindelijk terug squaten, als de kuit pijn dan terugkomt ga ik 100% zeker naar de dokter!
 
Spijtig van je deads, toch nog een lekkere training!
 
Zo zal de deadlift routine eruit zien:

week 1: 5 x 2 x 145
week 2: 5 x 1 x 155
week 3: 4 x 2 x 155
week 4: 5 x 1 x 155
week 5: 3 x 2 x 160
week 6: 5 x 1 x 155
week 7: 2 x 2 x 170
week 8: 5 x 1 x 155
week 9: max

Mijn plan is om telkens na de verplichte routine nog wat extra deadlifts/racklifts te doen, 5 x 5 x 80% van 1RM.
 
Toch lekkere training man, jammer dat je die 170 deadlift niet gepakt heb. Ben benieuwd wat die deadlift routine je gaat brengen:D
 
toch al goede DL, nette training hoor!

succes met de dl routine
 
Bedankt allemaal.
Morgenavond weer benen trainen :)

Ook gaat het niet zo goed tussen me vriendin en ik dus mss binnekort weer volop concentreren op eten, trainen, slapen...
 
Mijn plan is om telkens na de verplichte routine nog wat extra deadlifts/racklifts te doen, 5 x 5 x 80% van 1RM.

Niet doen, deze routine is specifiek zo opgezet, als meer werk meerwaarde had zat het er wel in, hou je eerst gewoon eens aan het schema en de volgende keer kun je wat dingen veranderen als je wil.
 
Ok, ik zal ze eruit laten. Maar de eerste weken lijken me niet echt zwaar. Tot week 4 kan ik perfect zonder op te bouwen. In week 5 moet ik al direct 3 x mijn huidige pr liften :D
 
Ok, ik zal ze eruit laten. Maar de eerste weken lijken me niet echt zwaar. Tot week 4 kan ik perfect zonder op te bouwen. In week 5 moet ik al direct 3 x mijn huidige pr liften :D

Ja en dan ben je er nog niet. Daarom moet je geen gekke dingen gaan doen omdat het allemaal zo makkelijk gaat. Gewoon schema volgen zoals de bedoeling is.

Concentreer je liever op techniek en snelheid, zodat je uiteindelijk een net uitgevoerde 1rm neer kan zetten om daarna je progressie door te trekken.
 
Concentreer je liever op techniek en snelheid, zodat je uiteindelijk een net uitgevoerde 1rm neer kan zetten om daarna je progressie door te trekken.

Klinkt nice...mmmm...180kg vlot van de grond trekken. Wetende dat ik ooit begonnen ben met 80kg oid :D
 
succes maar let erg goed op je techniek en focus
 
En dan te bedenken dat je nog een toekomst voor je hebt na die routine:)
 
En dan te bedenken dat je nog een toekomst voor je hebt na die routine:)

Ja, dat hoop ik althans :p
Eerst een deftige basis en dan opbouwen met een 5x5 startend van 150kg bijvoorbeeld.

Of iemand suggesties om het beter aan te pakken? Be my guest ;)
(iets tussen low rep en high rep liefst, singles doe ik meestal na een 'werkset')
 
Niks hopen. Gewoon doen;)

Wat bedoel je met "eerst een deftige basis opbouwen..?"
Suggesties waarvoor?

Je gaat nu toch gewoon die routine doen zoals hij bedoeld is, zonder flauwekul.
 
Ja, ik bedoel: Wat dan erna? :)
Dus na die 9 weken en 180kg deadlift, wat dan doen? :)

Deftige basis (in de zin van een zware deadlift met goede uitvoering) = die routine
 
Allrighty!:)

"Daarna" is pas over dikke 2 maand. En ik begreep dat je dan ging ook gaat cutten.
Zou zowieso aan je squat gaan werken. Je gaat dadelijk het dubbele van je 4rm squat deadliften..
 
Ja, dat is een goed plan. Smolov lijkt me wat extreem, ik weet niet als ik het zou aankunnen en mijn andere lichaamsdelen zijn ook nog niet zo goed om ze op de achtergrond te schuiven

Nu moet ik nog ff 2 uurtjes naar school, cu guys :D !!
 
Ik ben er ook mee bezig en met dezelfde desired max. Daarna nog wat rackpulls kunnen echt geen kwaad hoor.
 
Ja, dat is een goed plan. Smolov lijkt me wat extreem, ik weet niet als ik het zou aankunnen en mijn andere lichaamsdelen zijn ook nog niet zo goed om ze op de achtergrond te schuiven

Nu moet ik nog ff 2 uurtjes naar school, cu guys :D !!

Smolov is niks voor jou.

Maar ik zou me wel is op je squat gaan toeleggen. Want die is eigenlijk best absurd laag. Zal je deadlift ook ten goede komen;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven