XXL Nutrition

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Over squat gesproken:

Full squat:
8 x 50 opwarmen, lettend op techniek en diepte
8 x 70 vlotjes
6 x 80 hier al sterretjes gezien
6 x 80 afzien :o

Barbell hack squat (mit straps):
8 x 100
8 x 110
8 x 110

SLDL:
8 x 70
8 x 80
10 x 90 PR
2 x 3 x 100 PR

Standing calves raises:
2 x 10 x 100
1 x 10 x 110

Opmerkingen:
Viel wel mee, eerste lb training in een tijdje...
En nog een PR erboven op :)

Tot nu toe geen last meer van kuiten, ik kijk al uit naar donderdag! ;)
 
Hoe kom het dat je 'maar' 80 kg squat terwijl je 160 deadlift ? Ik squat 150 makkelijk maar ik krijg mijn dead voorlopig niet boven de 150 (wat ook niet normaal is..).
 
Ik denk dat ik met 4 x 90 zo'n 110kg kan full squaten. Ja, het is niet echt in verhouding, dat weet ik. Maar ik zou echt niet weten hoe dit komt.

Ik lift niet met bolle rug, mss liggen squats me niet echt goed? :)
Met deadlifts kan ik altijd voluit gaan, je hebt er geen spotters voor nodig. Psychologisch is het moeilijker om voluit te gaan op full squat zonder spotters of iemand in de buurt.

Achja, ik zal er binnekort me werk van maken zolang de kuiten willen meewerken natuurlijk :)
 
Ik denk dat ik met 4 x 90 zo'n 110kg kan full squaten. Ja, het is niet echt in verhouding, dat weet ik. Maar ik zou echt niet weten hoe dit komt.

Ik lift niet met bolle rug, mss liggen squats me niet echt goed? :)
Met deadlifts kan ik altijd voluit gaan, je hebt er geen spotters voor nodig. Psychologisch is het moeilijker om voluit te gaan op full squat zonder spotters of iemand in de buurt.

Achja, ik zal er binnekort me werk van maken zolang de kuiten willen meewerken natuurlijk :)
Ik denk het niet. Ik denk eerder 1x100 ofzo
 
Raar, want toen ik vroeger 6 x 80 kon squaten deed ik al een 100kg full squat :D

Ja kan zijn is blijkbaar verschillend, als ik aan 10 reps geraak, kan ik met 5kg bij 4 of 5 reps maken. Heb een keer geprobeerd om 10kg meer te pakken dan het gewicht waar ik 8 reps mee deed en ik zat op de grond :D

Heb dit ook alleen met squatten, bij alle andere oefeningen is het omgekeerd.
 
Niet teveel denken, gewoon doen:p
 
Gewoon weer lekker 2 of 3 keer in de week gaan squaten als je geen last meer krijgt van je kuit. Toch een lekker PR op SLDL!
 
Voorlopig houd ik het bij 2x in de week ;)

Nu ga ik me klaarmaken om te gaan trainen, hopelijk weer een goede training...
 
UB1 dinsdag 19 februari 2008

Front pull down (wijd) :
15 x 30 (opw)
2 x 10 x 40
Back pull down (wijd) :
10 x 40
10 x 45

Incline bench press (wijd):
5 x 40
5 x 5 x 50 PR?
1 x 60 evenaring pr

Bench press:
15 x 20 (opw)
5 x 5 x 60 (25 reps total: PR)

Upright row:
2 x 10 x 35
8 x 40 PR
12 x 30

CGBP:
10 x 40
7 x 50 PR
5 x 50
7 x 45 (8: fail)

Barbell curls:
8 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Opmerkingen:
Gaat goed de laatste tijd. Op naar de 90kg en de 100kg bench :D !!
 
Waarom geen chins ipv pulldowns?
 
Gaat lekker hier. Nette gewichten!
We zaten een tijdje geleden dacht ik ongeveer op dezelfde krachtstats, maar ik zal ondertussen al een inhaalmanoeuvre mogen doen. :D
Keep up the progress! :thumbs:
 
Waarom geen chins ipv pulldowns?

Staat hier een paar blz terug, als ik me niet vergis. Ik bouw nu weer kracht op met pull downs zodat ik weer chins kan doen binnekort :)

Ik ben er nooit echt goed in geweest, volgende week zal ik er me nog eens aan wagen :p
 
Gaat lekker hier. Nette gewichten!
We zaten een tijdje geleden dacht ik ongeveer op dezelfde krachtstats, maar ik zal ondertussen al een inhaalmanoeuvre mogen doen. :D
Keep up the progress! :thumbs:

Thx,
post gerust eens je krachtstats, kunnen we eens vergelijjken! ;)
 
Staat hier een paar blz terug, als ik me niet vergis. Ik bouw nu weer kracht op met pull downs zodat ik weer chins kan doen binnekort :)

Ik ben er nooit echt goed in geweest, volgende week zal ik er me nog eens aan wagen :p

Als je niet echt goed bent in chins, kan je beter oefenen in chins dan pull downs te doen.:)
 
Ik wist dat die reactie ging komen :D
Maar met 5 halve reps kom je niet ver, daarom ;)
 
Hehe, dan ben je wel een dikkertje als dat zelfs al niet lukt.:p
 
Lekkere bench man:cool:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven