MuscleMeat

michiel's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice deadlift man, maar die Bor's moeten toch wel zwaarder kunnen?

Ik doe mijn best, ik vind het gewoon zo'n k*toefening...
Eigenlijk doe ik liever one arm db rows maar in mijn hc gym geen db's ;)
Binnekort stap ik mss over naar een andere.

Hoe los je je fail op zonder spotter?
De bar over je buik rollen dus...:D

Nice PR's michiel.:thumbup:
Thx Kevin ;)

hehe rollen, heb het ook eens voorgehad met 80kg, dacht moet makkelijk lukken, maar na 6 reps was het plots gedaan. Daarna gewoon naar voor gerold, abs aangespannen, rechtzitten en rechtstaan.
Rollen idd :D
 
LB1 maandag 25 februari 2008

Full squat:
10 x 60
5 x 80
5 x 85
5 x 90 PR
2 x 100 PR (3de met kleine hulp)

Barbell hack squat:
8 x 90
8 x 90
8 x 90
3 x 120 (heel traag laten zakken)
3 x 130 (idem)
3 x 140 (idem)

SLDL:
5 x 80
5 x 90
5 x 80
5 x 100 PR?
2 x 100 -leeg-

Opmerkingen:
Leuke training, niet echt zwaar gegaan maar toch mooie pr's gezet :)

Er waren deze avond 2 mensen die bij 3 x 100 even gespot hebben. Ze zeiden dat ik heel diep ging bij de full squats. Bijna met de kont tegen de grond, zoals het hoort :D :)

SLDL kon beter maar de rug zat vol...nu iets rustiger aandoen zodat ik fris ben zaterdag voor DL!

De afspraak met SpprSi is verzet naar zaterdagvoormiddag. Dan gaan we eens goed benchen :cool: En dat wil ook zeggen dat ik donderdag die 20 x 70 full squat ga proberen!!!
 
Armen daarnet ook eens opgemeten:

Links: 34cm -> 36cm
Rechts: 34cm -> 35.5cm

Ben al blij met de kleine progressie. Vocht/vet geeft natuurlijk een klein vertekend beeld :)

Zometeen plaats ik mijn training neer.
 
UB1 training 26 februari 2008

Front pull down (wijd):
10 x 30
10 x 40
Onderhands,smal pull down:
10 x 40
10 x 45
Back pull down:
5 x 40 (tijdens rep 5 pijn aan borst, ter hoogte van de oksel)

Incline bench press (45°):
5 x 5 x 50

Bench press:
5 x 60
3 x 70
2 x 70
8 x 60
5 x 60
10 x 40

Upright row (breed):
8 x 35
2 x 8 x 40
6 x 40 (22 reps total: PR)

CGBP:
5 x 50
5 x 50
2 x 10 x 40

Seated barbell curls:
12 x 30
10 x 35
10 x 35

Opmerkingen:
Geen echt goede training. Voortdurend gekraak in rechter schoudergewricht. Binnekort eens glucosamine mee bestellen bij powersupplements.nl

Ook had ik maar 5u30 min geslapen ongeveer dus was al moe op voorhand.

Nu goed rusten en dan donderdag en zaterdag weer alles geven :wl:

Morgen komt mijn vriendin een massage geven ( :eyebrow: ), onderrug kan wel wat ontspanning gebruiken!!
 
Toch een lekkere complete training man.;)
 
45 graden incline bench? Zou je niet richting de 30 graden gaan?
 
lekkere PR op squat bro!
 
Bedankt, maar had al lang geen echte progressie gemaakt op squat (mede door kuitpijn).

van 1 x 100 naar 2 x 100 is niet echt spectaculair maar wel leuk om te weten is dat die 2 x 100 heel diep gesquat was en vrij vlot ging :)

Ik herinner me nog die 1 x 100 squat van een paar maand geleden...niet met een zuivere techniek :D
 
Vanavond ga ik trouwens 20 x 70 full squat proberen. Dan nog wat lunges en calves raises erna. En dan goed uitrusten voor zaterdag (dl routine en hopelijk een nieuwe 1RM op bench press)
 
Wat een k*t training, al na rep 9 met 70kg voelde ik weer die stekende pijn in mijn rechterkuit. Ik zag het niet zitten om nog iets van benen/kuiten te trainen dus daarom er maar een breezah training van gemaakt met curlz:

Full squat:
9 x 70
-pijn kuit-

Barbell curls:
12 x 20
8 x 25
8 x 30
8 x 35

Seated barbell curls:
8 x 30
8 x 35
8 x 35

Cable curls:
10 x 10
10 x 15
10 x 20
20 x 10 pompuh

Opmerkingen:
Ik ga een doktersafspraak maken voor volgende woensdag!
Gelukkig heb ik er geen last van tijdens deadlifts dus kan ik zaterdag vrolijk verder trainen
 
klote van je kuit alweer :(
 

Omdat je met 45 graden veel meer je schouders aanspreekt dan met 30 graden, dit geld omgekeerd voor de borst. 30 graden is dus beter voor de borst. Was laatst nog een topic over voorbij gekomen, moet je even zoeken voor alle cq volledige argumenten

Jammer van je kuit weer kerel!
 
Ja, idd jammer van de kuit, mss gewoon groeipijn? Kuitomtrek is 2cm meer nu! :D
Achja, doktersbezoek zal wel duidelijkheid brengen zeker

@Tornadoo: Thx, ik zal het topic wel eens doorlezen, als 3XL zegt dat 30° beter is wil ik dat graag geloven :)
 
Dat klinkt eigenlijk ook logisch toch?
 
Morgenvoormiddag ga ik dus trainen in een andere gym (paramount, brugge) waar er een degelijke bench staat.

Morgen 2de week van de deadlift routine. Ik moet nu 5 x 1 x 155 (155kg = 94% van huidige 1RM en dat *5 :D)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven