XXL Nutrition

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/michiel-s-log-130513/index42.html#post2628464
Er is niets mis met de methode, maar als hij in die week al sowieso 1x5x90 squat, en bijna een maand verder het nog steeds doet, is er toch wat gebrek aan inzet.

Ja, een maand verder. Dus de vorige squat training is al een tijdje geleden!
Herinner je nog het probleem dat ik had met mijn kuit...?

En 5 sets met mijn 5RM is toch minstens even zwaar als het gewicht verhogen maar dan minder herhalingen doen. Volgende keer ga ik sowieso wat reps proberen met 100kg. En een 1RM poging met 110 of 115kg.

Op naar de 150kg full squat ;)

@Trasher:
Ja, ik zie dat wel zitten maar eerst even deadlift schemaatje afwerken, nog 4 weekjes geduld ;)

@wwe: Zal zeker proberen! 115kg zal wel lukken maar ik tel 'm enkel mee als de diepte goed is :wl:

@BerryDK: Laat 'm maar zeveren, hij zoekt gewoon iets om op te vitten, ook al gaan mijn trainingen goed ;)
 
110 moet er zeker inzitten met 5x5x90
 
Wat is er niet goed aan dat commentaar, en wat is er niet waar aan die stelling 'SpprSi'?

Wat is er waar aan? Er is niet 1 juiste, absolute waarheid/theorie om spiergroei te stimuleren, variatie is de sleutel, als hij nu eens zin heeft in die 5x5, waarom niet dan? Meer zeg ik er niet over, "supreme".
 
Wij trainen als gladiatoren, buiten als brute beesten met ouderwets materiaal en methodes.

Nice.

OT: Ik denk dat Michiel best een Rippetoe of een BillStar gaat volgen .
 
idd lekker bij het begin beginnen, flying fox zweert er ook bij :)

Haha, ik ken niet direct de stats van FF maar het klinkt niet veelbelovend. :D

Achja, ondertussen zijn we al weer bijna 3 maand verder sinds de vorige foto's. Qua gewicht blijf ik nu rond de 85-86kg 's ochtends. Maar ik zie toch wat vooruitgang in de spiegel...
Ik heb wat kh's geschrapt op de niet-trainingsdagen en over de hele week meer eiwitten (en vetten) gegeten ipv kh.

Mss over een maandje nog eens foto's aant eind van de bulk.
 
Haha, ik ken niet direct de stats van FF maar het klinkt niet veelbelovend. :D
Mijn stats stellen niks voor. Bovendien kan ik zowel Bill Starr als rippetoe niet doen omdat ik niet squat, deadlift en powerclean.
 
wat kan je dan nog wel? enkel presses en pulls waarbij het benedenlichaam worden uitgeschakeld?
 
wat kan je dan nog wel? enkel presses en pulls waarbij het benedenlichaam worden uitgeschakeld?

Bespreek dat ff ergens anders, wil je? ;)

@Flying Fox: Echt k*t voor je man, ook een heup probleem? (zoals Bascross)
 
wat kan je dan nog wel? enkel presses en pulls waarbij het benedenlichaam worden uitgeschakeld?
Zelfs benchen is niet altijd aangenaam als ik die dag al pijn heb aan mijn heup, maar dat gaat nog.
Geen enkele deadlift variant, squatvariant, cleanvariant, push press achtige dingen, bent over rows,... . Staande presses doe ik liever niet te vaak, en na leg extensions/curls heb ik denk ik ook wat last.

Bespreek dat ff ergens anders, wil je? ;)

@Flying Fox: Echt k*t voor je man, ook een heup probleem? (zoals Bascross)
Idd, zoals bascross. Ik zou ook stilaan aan een heupprothese moeten gaan denken.
 
Net terug van de gym. Van 21u30 tot 23u getrained, daarna litertje melk binnengekapt en gedouched en naar huis gereden door de hagel...:D

UB1 dinsdag 18 maart 2008

Bench press:
20 x 20
5 x 70 PR
5 x 70
5 x 70
4 x 70 (19 reps totaal = PR)
5 x 60 iets te kort gerust
5 x 60 idem
12 x 50 lekker p0mpeUh

Incline bench press (30°)
5 x 50
5 x 55 PR
5 x 55 (10 reps = PR)
5 x 50
5 x 50

Chin up:
5 x 5 x BW

Upright row:
2 x 6 x 40 (wat last van schoudergewrichten)
2 x 10 x 30 (rustig aan)

CGBP:
Ook pijn in schouders, zit nu al een tijdje zonder visolie...toeval? Binnekort start ik met glucosamine, preventief.

Barbell curls:
5 x 8 x 30

Opmerkingen:
Ging goed vandaag! Meer valt er niet te zeggen :p
 
Geen LB gedaan vandaag. Ben nog stijf na training van maandag :D
Das niet de echte reden, ik wil vandaag (vrijdag) zeker die deadlift halen: 3 x 2 x 160.

Failure is not an option... ;)
 
UB2 vrijdag 21 maart 2008

*Deadlift routine week 5*
3 x 2 x 160 (laatste rep in laatste set met beetje hitch)
PR

Pendlay row:
2 x 8 x 60
2 x 10 x 50
8 x 55
6 x 60
5 x 60

Bench press:
5 x 2 x 70
8 x 60
7 x 60
6 x 60
8 x 50

OH press:
5 x 40
5 x 50 PR
5 x 40
5 x 45
5 x 45

Push down:
12 x 20
2 x 10 x 22.5
2 x 8 x 25

Opmerkingen:
DL ging nog vrij vlot :)
Enkel in de laatste rep viel ik wat stil halverwege.
 
Deadlift gaat goed man. Wat staat er op het programma voor volgende week bij deadlift routine.
 
week 6: 5 x 1 x 155
week 7: 2 x 2 x 170
week 8: 5 x 1 x 155
week 9: MAX. 1 x 180.

Week 7 zal zwaar worden :)
 
Die deadlift gaat zo langzamerhand richting een acceptabel niveau;)
Je gaat geloof ik wel goed op ie routine. Ben benieuwd naar komende trainingen.

Is het zo erg gesteld met je triceps dat je pushdowns doet met 22.5kg? Mag echt wel wat flinker hoor!
 
Die deadlift gaat zo langzamerhand richting een acceptabel niveau;)
Je gaat geloof ik wel goed op ie routine. Ben benieuwd naar komende trainingen.

Is het zo erg gesteld met je triceps dat je pushdowns doet met 22.5kg? Mag echt wel wat flinker hoor!

Dat gewicht zegt imo niets.

Ik doe pull downs op diezelfde pully met +-50kg en ik doe 5x5 chin ups met BW (+-85kg). Dus valt niet echt te vergelijken. Zo lang ik maar véél moeite moet doen om die reps te maken ;)

Ik bench 2 x 80 en cgbp 3 x 60 dus triceps zal zo zwak wel niet zijn? :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven