MuscleMeat

michiel's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jij leest BFFM, dus ik denk dat je daar zelf aardig goed antwoord op weet i.c.m. met je eigen lichaam ervaringen. Het is een kwestie van uit proberen.

Je metabolisme vertraagt niet door bulken. Je eet de hele dag door, dus is je metabolisme constant bezig.
 
Ik zou bijna gaan smeken . Toe Michiel , vreet gewoon verder en bulk je tot beest . Je bent erg goed bezig nu .
 
Ik zou cutten, maar je moet het zelf weten natuurlijk.:)
 
Beargumenteer eens waarom?
 
Beargumenteer eens waarom?

Omdat hij ondanks zn dunnere armen toch wat te vet is, als ie nu een weekje of 6-8 cut kan ie weer lekker (clean) doorbuffelen, als ie niet cut gaat hij het zichzelf over een tijdje moeilijk maken omdat hij dan té diep moet gaan om hetzelfde resultaat te behalen dat hij nu op een relatief gemakkelijke manier kan halen
 
Als hij nu eens gezond gaat eten, gewoon op onderhoud, dan blijft hij op dit gewicht en met wat geluk daalt zjn vetpercentage.
 
Mijn mening is reeds bekend:p
 
Update? Al n keuze gemaakt ?
 
Is wss frikandellen aan het tellen :D

Nee serieus, ik zo cutten en daarna clean bulken (licht boven onderhoud)
 
ik zou doorbulken en volgend jaar pas gaan cutten
 
Als hij te ver doorbulk dan word hij helemaal een dik mannetje. Eet gewoon eens clean op onderhoud,dat is het beste voor je.
 
Ok, ik zal eens ongezouten m'n mening geven:)

Ik denk dat Michiel gewoon teveel tot in de details wil werken, teveel alles perfect doen. Ik zeg niet dat Michiel geen vorderingen maakt, dat nu ook weer niet maar je wordt nog altijd beoordeelt op 'hoe je eruit ziet', niet op je stats... Die stats kunnen een indicatie zijn maar daar stopt het ook.
Mijn gewichten liggen niet zo hoog als Michiel maar het resultaat is er min of meer wel (zoals Michiel zelf zei dit weekend tegen mij).

Als ik mag overdrijven, op de foto's ziet hij er niet uit (niet té letterlijk opnemen natuurlijk) maar afgaande op z'n stats, zou hij er al deftig moeten uitzien.

Moest ik Michiel zijn, ik zou gewoon Split-schema doen, gewoon trainen zonder al teveel tralala of speciale oefeningen en op vlak van voeding gewoon z'n best doen. Less shit, more result. Niet alles uitrekenen op de kcal/eiwit/vet nauwkeurig, gewoon proberen zo gezond mogelijk te eten. Niet speciaal doelen op bulken/cutten, gewoon zien waar je uitkomt.


Dit gezegd zijnde, mijn mening.
 
Daarom ga ik ook een tijd geen log meer bijhouden, gewoon op gevoel trainen en niet alleen om ter zwaarst gaan ;) Das de moeite niet om bij te houden hier

Dit logje mag voorlopig zelf dicht, updates op de grote 3 (bp, sq en dl) zullen natuurlijk gewoon in mij sig komen

Grtz
 
Sucses Michiel!
 
Succes :sukkeltje:

:jk: Thx Johan, we zien elkaar binnekort toch nog hé? :joint:
 
Jammer, maar update misschien regelmatig deze log om te laten weten hoe je erbij staat?
 
stats zeggen niets over uiterlijk he. Je kan niet zeggen, hij benched 100 dus moet hij een mooie borst hebben. Heeft te maken met genetics.
 
Daarom ga ik ook een tijd geen log meer bijhouden, gewoon op gevoel trainen en niet alleen om ter zwaarst gaan ;) Das de moeite niet om bij te houden hier

Dit logje mag voorlopig zelf dicht, updates op de grote 3 (bp, sq en dl) zullen natuurlijk gewoon in mij sig komen

Grtz

Bij deze.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven