XXL Nutrition

Gestopt Mickie "Champions train, losers complain"

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gaat lekker hoor nog op schema?
 
2 keer getraind vandaag

Training 1: benen

standing calf raise

50kg, 4 sets, high reps

incline leg press

15x200
12x200
12x200

leg extension

4x12x50kg


Training 2: borst & triceps

incline dumbbell press

3x8x36

incline smith

3x10x75

pec fly

3x10x56

daarna nog dumbbell extensions en triceps pushdown

nu vliegtuig nemen naar mallorca
see you in a week

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 22:34 ----------

Je gaat lekker hoor nog op schema?

ben nu 92,5 kg op 10%
ik wou 8% halen, maar denk niet dat me dat gaat lukken in de 2 weken die ik nog heb na mijn vakantie
maar dan cut ik voor mezelf nog even lekker door
 
Nice! Fijne vakantie man!
 
ik ben terug van vakantie. alhoewel het oorspronkelijk mijn bedoeling was om op me voeding te blijven letten, ben ik er totaal niet mee bezig geweest. integendeel, ik heb me altijd rijkelijk bediend van het buffet en meerdere keren teruggegaan om me een tweede en derde (soms zelfs vierde en vijfde) bord op te scheppen. ik heb genoten van pudding, taartjes, ijs en ander lekkers waar ik anders nooit van eet. iedere avond flink gezopen, gefeest en gedanst. kortom, echt een topvakantie. En ik heb de indruk dat het me niet eens zoveel terug achteruit geholpen heeft, ik zie er nog altijd (redelijk) droog uit en weegschaal zegt nog altijd 92kg. desalniettemin zal ik niet op tijd in mijn beste shape geraken voor de contest, maar de hoop om in de prijzen te vallen had ik toch al stilletjes laten varen dus zo erg vind ik het niet. het gaat me nu meer om voor mezelf in me beste shape ever te komen tegen het eind van de vakantie. techniek die ik hiervoor ga gebruiken is een weekje mijn normale cutdieet (gepost op pagina 1), gevolgd door een weekje ketose (eetschema zal ik nog posten), gevolgd door 1 carb-up dag of iets dergelijks. ik ben er nog niet helemaal uit. ik heb nog nooit ketose gedaan en wil het graag eens proberen. ik hou jullie op de hoogte

cheers
 
Yeah dats life! Prima toch vakantie is vakantie hè en helemaal top dat je nog niet eens heel erg achteruit bent gegaan succes met de laatste loodjes en knallen maar
 
Vakantie moet je ook genieten man :D neemt niemand je kwalijk. Ik ga hetzelfde doen (alleen valt mijn vakantie gelukkig na de contest :p ) . Nog flink de beachboy uitgehangen? Alsnog succes met het voortzetten van je cut.
 
Ik heb besloten om borst & rug vanaf nu 2x per week te pakken. op maandag eerst borst dan rug, op vrijdag eerst rug en vervolgens borst

dus training van vandaag:

rug

deadlift

opwarmsets
170kg: 5 reps met deadstop, 1 rep touch&go
170kg: 4 reps met deadstop, 4 reps touch&go

pull ups

3x8xbw

dumbbell row

12x30
8x38
8x38 dropset 7x28kg

lat pulldown

3x10x77kg

form+intensity > weights

borst

incline dumbbell press

6x36
6x36
6x36 dropset 5x26

dit kon beter

machine flies

56kg, tel niet bijgehouden, gefocust op contractie en de squeeze even aangehouden op het eind van de beweging

incline bench press

2x8x70kg

ik doe deze oefening echt niet graag, voelt niet goed aan mijn schouders

machine press

12x60
3x10x70

dat was het, anderhalf uur getraind. lekkere pomp in borst en rug dus ben er redelijk tevreden over
ik hou nog even mijn oude cut voedingsschema aan en dan probeer ik misschien eens ketose


Yeah dats life! Prima toch vakantie is vakantie hè en helemaal top dat je nog niet eens heel erg achteruit bent gegaan succes met de laatste loodjes en knallen maar

reken maar van yes dat er geknald zal worden :cool:

Vakantie moet je ook genieten man :D neemt niemand je kwalijk. Ik ga hetzelfde doen (alleen valt mijn vakantie gelukkig na de contest :p ) . Nog flink de beachboy uitgehangen? Alsnog succes met het voortzetten van je cut.

tuurlijk, liep zo over het strand: borst vooruit, lats gespreid, buik ingetrokken, zonnebril op. bishes be mirin'
:p
 
zaterdag 14 juli:

50min gejogd

zondag 15 juli:

35min gejogd

maandag 16 juli:

3 uur op het werk putten moeten graven
rug maar even gespaard en daarom borst - triceps getraind

- borst: flat dumbbell press, incline smith, machine flies, dips
- triceps: triceps pushdown, skull crushers

gewicht niks spectaculairs

vandaag rug - biceps
 
Nette DL sowieso!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven