XXL Nutrition

Microdoseren effectief of niet

Bezoekers in dit topic

Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hi y'all🫡

IK ben al paar dagen op zoek naar een goede topic die me kan uitleggen wat beter is... ben zelf nou 2 maanden aan het kuren met test e 250mg en primo 200mg.

Nu hoorde ik van iemand die microdosseert dus elke week 4 keer spuit inplaats van 1 a 2 keer dat het beter is en zo je niet in een piek en een dal zit maar een best steady lijn.

Nu hoor ik graag jullie mening hier over zodat ik het ook mee kan nemen in me volgende kuur.....😁

Peace✌️

Laatst bewerkt:
Je dosis verdelen over meer injecties is beter ja. 1 keer prikken is eigenlijk gewoon te weinig. 3 is al goed en als je prikken niet erg vind is dagelijks het best.

• Like
Waarderingen: dutchiebuild03
Hoe vaker je prikt hoe stabieler je waardes

• Like
Ik prik zelf EOD, dan heb ik het minste last van acné.

• Like
Zelf prik ik elke 3,5 dag(ongeveer) niet teveel last van sides. Maar meer zou wel beter zijn.

Hi y'all🫡

IK ben al paar dagen op zoek naar een goede topic die me kan uitleggen wat beter is... ben zelf nou 2 maanden aan het kuren met test e 250mg en primo 200mg.

Nu hoorde ik van iemand die microdosseert dus elke week 4 keer spuit inplaats van 1 a 2 keer dat het beter is en zo je niet in een piek en een dal zit maar een best steady lijn.

Nu hoor ik graag jullie mening hier over zodat ik het ook mee kan nemen in me volgende kuur.....😁

Peace✌️
Hoe vaker je prikt hoe beter! Of je het nou microdoseren moet noemen…🤗

Hoe vaker je prikt hoe beter! Of je het nou microdoseren moet noemen…🤗
Ja zelf zie ik microdoseren zoals bij mij de tren maar tbf als je het over shrooms hebt oid, dan is je wekelijkse dosering ook gewoon hoog, maar dan dagelijks gedoseerd voor andere effecten

• Like
Waarderingen: LittleStrongGuy
Ja zelf zie ik microdoseren zoals bij mij de tren maar tbf als je het over shrooms hebt oid, dan is je wekelijkse dosering ook gewoon hoog, maar dan dagelijks gedoseerd voor andere effecten
ja met paddestoelen vind ik ook meer microdoseren, met aas meer als verdelen zoadat je niet veel ml’s hoeft te prikken en comfortabeler prikt omdat je kleinere naalden kunt gebruiken🤗

Terug
Naar boven