Fitness Seller

'Microdoseren' met Test E/P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
3 sep 2019
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m91
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Dat ED of EoD microdoseren van test met een insulinenaald een ding is kwam ik voor het eerst achter via Derek van het More plates more dates youtube kanaal
Hij gebruikt 100mg test p per week en injecteert dit ED.
Wat mij erg aanspreekt omdat ik altijd last had van 1x per 3 dagen injecteren met 1-1.5ml per injectie. Of ik het nou opwarmde/masseerde of niet.
Ook wil ik geen cycles meer gaan doen, maar neig ik meer naar iets TRT achtigs voor de lange termijn.
Idee is om mijn testosteron niveau te boosten naar rond de 60-70 nmol/L.

Ik neig naar test e EoD, maar heb geen idee hoe ik bereken hoeveel ik dan moet injecten om rond dat niveau te komen met 250mg/ml
Of, is het aan te raden om toch voor test P te gaan ED? (En wat zou de dosis in dat geval zijn voor 100mg/ml?)
 
EOD kom je op 7 doseringen in 2 weken. Werkende stof blijft altijd 250mg/ml natuurlijk. Met 1ml spuit moet je dus minder gaan zetten dan 1ml. op .2ml EOD kom je op ~175mg EW . Dus reken maar uit wat je zelf wilt.
 
EOD kom je op 7 doseringen in 2 weken. Werkende stof blijft altijd 250mg/ml natuurlijk. Met 1ml spuit moet je dus minder gaan zetten dan 1ml. op .2ml EOD kom je op ~175mg EW . Dus reken maar uit wat je zelf wilt.
Je hebt me verkeerd begrepen, wellicht heb ik het slecht verwoord.
Wat ik bedoel, is dat als je rekent met test e met sterkte 250mg/ml, hoeveel ml moet ik EoD zetten om uiteindelijke op een constante waarde te komen van 60nmol testosteron per liter bloed
 
Je hebt me verkeerd begrepen, wellicht heb ik het slecht verwoord.
Wat ik bedoel, is dat als je rekent met test e met sterkte 250mg/ml, hoeveel ml moet ik EoD zetten om uiteindelijke op een constante waarde te komen van 60nmol testosteron per liter bloed
Is een beetje (veel) lichaams afhankelijk denk ik
 
Je hebt me verkeerd begrepen, wellicht heb ik het slecht verwoord.
Wat ik bedoel, is dat als je rekent met test e met sterkte 250mg/ml, hoeveel ml moet ik EoD zetten om uiteindelijke op een constante waarde te komen van 60nmol testosteron per liter bloed
Dat verschilt oer persoon, weet ook niet hoe je daarbij komt.
De een zal dus misschien wel 750mg per week nodig hebben voor deze waarde
 
EOD kom je op 7 doseringen in 2 weken. Werkende stof blijft altijd 250mg/ml natuurlijk. Met 1ml spuit moet je dus minder gaan zetten dan 1ml. op .2ml EOD kom je op ~175mg EW . Dus reken maar uit wat je zelf wilt.
Dit ik brew mijn sustanon op 300mg/ml enzet 36mg EOD. Met slin pins werkt prima als je al met met insuline spuit kun je beter test e of sustanon zetten omdat je dan nauwelijks olie in je been hoeft te rammen. Vooral met 300mg ml
 
60 nmol lijkt me wel echt laag..
Omgerekend is dat 170 ng/dl..

Maar mijn niveau voor trt was 324 ng / dl en daarvan werd al gezegd dat het hetzelfde niveau was van een 70 jarige..
 
Maar even voor de reference als ik 250 mg test inject zit ik in de bovenrange gemiddeld test levels van 600-800 ng/dl (240nmol/l)

Maar ik reageer er vrij slecht op en ken enkele die dat al hebben natuurlijk of op 100mg test
 
Waar heb je het over man ?
60 nmol lijkt me wel echt laag..
Omgerekend is dat 170 ng/dl..

Maar mijn niveau voor trt was 324 ng / dl en daarvan werd al gezegd dat het hetzelfde niveau was van een 70 jarige..
12-35nmol/L zijn referentiewaarden voor gemiddelde persoon die niet traint of gebruikt. soms word ook nog 8-28nmol/L gebruikt. Voor TRT zit je dan op een onderwaarde, anders krijg je niks voorgeschreven.

btw; op leeftijd van 70 jarige, kom je onderwaarde op ~6
 
dacht dat 1nmol/L 28.85ng/dL was, maar ben geen scheikundige.
 
Dat ED of EoD microdoseren van test met een insulinenaald een ding is kwam ik voor het eerst achter via Derek van het More plates more dates youtube kanaal
Hij gebruikt 100mg test p per week en injecteert dit ED.
Wat mij erg aanspreekt omdat ik altijd last had van 1x per 3 dagen injecteren met 1-1.5ml per injectie. Of ik het nou opwarmde/masseerde of niet.
Ook wil ik geen cycles meer gaan doen, maar neig ik meer naar iets TRT achtigs voor de lange termijn.
Idee is om mijn testosteron niveau te boosten naar rond de 60-70 nmol/L.

Ik neig naar test e EoD, maar heb geen idee hoe ik bereken hoeveel ik dan moet injecten om rond dat niveau te komen met 250mg/ml
Of, is het aan te raden om toch voor test P te gaan ED? (En wat zou de dosis in dat geval zijn voor 100mg/ml?)
Doe trt op long-esters.
Het is niet omdat het kan dat het pragmatisch gezien een goed idee is om korte esters elke dag te slinpinnen. Je kan zo op het uur ook test suspensie zetten.
 
Laatst bewerkt:
Excuzi
Heb omgekeerd gerekend :)
Maar wat ik bedoelde zoals vermeld in t bericht eronder.. sommige halen hetzelfde niveau met 2.5 keer minder test dan ik dusja is persoonsgebonden
 
60 nmol lijkt me wel echt laag..
Omgerekend is dat 170 ng/dl..

Maar mijn niveau voor trt was 324 ng / dl en daarvan werd al gezegd dat het hetzelfde niveau was van een 70 jarige..
Ik vraag mij wel af hoe jij op dat resultaat ben gekomen. Je zit er helemaal naast.
 
Ik vraag mij wel af hoe jij op dat resultaat ben gekomen. Je zit er helemaal naast.
60/0.0347
En dan dacht ik het ml gehalte hebben dus heb ik het /10 gedaan.. (173 ng/dl)
Maar moest dat dus geen 10 x verkleinen
 
Je 324 ng/dL is dan dicht bij de 11nmol/L zo uit mijn hoofd, wat bij referentiewaarden van 12-35 laag is.
 
Je 324 ng/dL is dan dicht bij de 11nmol/L zo uit mijn hoofd, wat bij referentiewaarden van 12-35 laag is.
Klopt vandaar dat ik zelf TRT zet. Best zielig dat mijn waardes dat al waren op 23 maar bon. Op 200mg per week gaat het wel lekker
 
Dat ED of EoD microdoseren van test met een insulinenaald een ding is kwam ik voor het eerst achter via Derek van het More plates more dates youtube kanaal
Hij gebruikt 100mg test p per week en injecteert dit ED.
Wat mij erg aanspreekt omdat ik altijd last had van 1x per 3 dagen injecteren met 1-1.5ml per injectie. Of ik het nou opwarmde/masseerde of niet.
Ook wil ik geen cycles meer gaan doen, maar neig ik meer naar iets TRT achtigs voor de lange termijn.
Idee is om mijn testosteron niveau te boosten naar rond de 60-70 nmol/L.


Ik neig naar test e EoD, maar heb geen idee hoe ik bereken hoeveel ik dan moet injecten om rond dat niveau te komen met 250mg/ml
Of, is het aan te raden om toch voor test P te gaan ED? (En wat zou de dosis in dat geval zijn voor 100mg/ml?)
Hoe kun je nu van TRT spreken wanner je over 60-70 nmol/l spreekt.
 
Back
Naar boven