AndroidHealthClinic

Microsoft Flight Simulator deluxe...is het 't waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je dit spel tof vindt komt je in aanmerking voor de Geek Of The Year Award!
 
Simulator is al van m'n download afgehaald, dank voor de tip, en ben COH aan het downen. ;)
 
Er is toch ook zo'n simulator beschikbaar voor scooters, ik denk dat je daar iets meer aan hebt opa! :D

Ontopic: mij lijkt het niks, maar dat hoeft niks te zeggen. Momenteel bezig met travian wat me eerst ook niks leek.
 
Ik heb geen vliegtuig dus dan zou het op een simu moeten.
Scooten doe ik irl genoeg dus heb niks nodig qua scoot-software! :D
 
Leuk joh, 8 uur achter de pc zitten op een virtuele 8km hoogte een Boeing besturen. :thumbup:

??? Even serieus, en mensen doen dat dan? Vraag ik me toch echt af wat voor afzetmarkt dat 'spel' heeft.
 
Behoorlijk hoor anders zouden ze er niet zoveel geld en tjd in stoppen.

vergeet niet: Als de piloot flauwvalt en jij in een Boeing zit ben jij wel toevallig in staat om zo'n ding te besturen! Oh zo!
 
Behoorlijk hoor anders zouden ze er niet zoveel geld en tjd in stoppen.

vergeet niet: Als de piloot flauwvalt en jij in een Boeing zit ben jij wel toevallig in staat om zo'n ding te besturen! Oh zo!

Owzo, dus je kunt het eigenlijk vergelijken met een EHBO-cursus, alleen dan voor kapingen, etc. Toch wel de moeite waard, het gebeurt steeds vaker... :rolleyes:
 
??? Even serieus, en mensen doen dat dan? Vraag ik me toch echt af wat voor afzetmarkt dat 'spel' heeft.

Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden.. maar ok..
Het bestaat wel al heel wat jaartjes dus er zal toch echt wel een markt voor zijn.
 
Het is nog veel erger. Er zijn hele sites aan gewijd en er is ook nog een vrij heftige handel in flight yokes en andere hardware om zo'n flight sim te besturen. Dan heb je het dus echt over investering van duizenden euro's soms als je bijvoorbeeld ook allerlei metertjes aanschaft.

Meestal personen die het nooit gaan maken als piloot maar wel het idee hebben dat er iets aan hun verloren is. Dan maar de virtuele wereld opzoeken van de Flightsim.
 
en simhome?

kun je alvast je leven in het home simuleren :roflol:
 
K*tzooi. K*tzooi. K*tzooi!

Heb ik 81 RARfiles gedowned en blijkt de 81ste corrupt.
Repairen werkt niet. Dag Company of Heroes.

Dan maar kopen :(
 
Download dan ook bestanden met PAR-files er bij. Je hebt nooit de zekerheid dat al je bestanden volledig zijn, met PAR-files kan je tenminste nog een redelijk groot aantal bestanden repareren.
 
Betekent dus 2x zo grote download? Ik zie geen PArs.
 
Nee ongeveer 10% extra.
 
haha torrents met pars :roflol:
 
haha torrents met pars :roflol:

Tja dat is dan weer het nadeel van torrents natuurlijk, maar ik blijf gewoon DBC de richting van Usenet op pushen :D
 
Speelt iemand al Faces of war? Ben nu de demo aan het downloaden. Lijkt me nog vetter dan CoH
 
Ik ben in staat om nu naar de winkel te lopen en genoegdoening te eisen voor mijn dolende ziel. Ik wil gamen maar die k*tdownloads worden door iemand binnen gehaald en dan volgens mij bewust van een error in een rar voorzien.

Waarom trouwens 81 pakketjes maken? Is 80 keer meer kans op een fout,
gewoon hele files plaatsen!
 
Als er dan iets is beschadigt aan dat bestand, kan je het hele bestand overnieuw downloaden. Nu alleen maar 1/81e deel.

Maar met par bestanden heb je het zo voor elkaar. 3min repareren en je kan t uitpakken.
 
Back
Naar boven