MuscleMeat

Middagdip door voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mr. Red

Novice
Lid geworden
24 jan 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
25%
Beste leden,

Hier een vraag waar ik tegenaan loop. Ik ben momenteel bezig met het volhouden van mijn voeding op niveau zodat dit een vast ritme voor mij wordt. nu heb ik elke dag een middagdip, dit komt mede door de voeding.

Ik eet nu 3 a 4 maaltijden overdag naast mijn avond en ochtend maaltijden.
Hierdoor heb ik elke dag een middagdip op het werk op mijn werk. Ik doe kantoorwerk en veel bewegen zit er niet in.De dip komt grotendeels door het eten vermoed ik. aangezien ik in de ochtend gewoon klaarwakker ben op het werk.

Ik ben 1,5 uur onderweg naar huis met OV (dan slaap ik grotendeels) en als ik thuis ben ben ik bezig met mijn eigen bedrijfje of andere deadlines die ik heb met mensen. Hierdoor slaap ik circa 6 a 7 uur per avond.

Meer slaap is vaak lastig ivm die deadlines. Hebben jullie tips?

P.S. ik lus geen koffie of een andere warme drank
 
Laatst bewerkt:
Werk erdoor? Ik heb er ook vaak last van maar dan kom ik van mijn bureau en loop eens naar buiten om de mensen die aan het werk zijn te controleren :D Is het niet mogelijk om 5-10min buiten te wandelen als je moe wordt?
Of eet minder in een keer, helpt bij mij ook. Als ik me volsteek met eten 's middags kan ik mijn ogen amper open houden op de middagplanning.
Als ik weinig heb geslapen, helpt een caffeine tablet me wel al eens. Lust ook geen koffie
 
ik heb op advies een cafeïne tabletten gekocht. en neem deze precies tijdens het eten in. nu heb ik totaal geen middag dip. Werkt perfect.
 
Moe zijn na de lunch ligt vrijwel nooit aan je vreten maar inderdaad aan te weinig (kwaliteit) slaap
 
ik heb op advies een cafeïne tabletten gekocht. en neem deze precies tijdens het eten in. nu heb ik totaal geen middag dip. Werkt perfect.
Als je naast de pot aan het pissen bent kan je beter mikken en zorgen dat t geen grotere bende wordt, of je doet de lamp uit zodat je t probleem niet ziet. Welke van de 2 is de verstandige keuze denk je?
 
Back
Naar boven