XXL Nutrition

Midian's log

Bezoekers in dit topic

Unregistered zei:
Wheheheh.. heb jij wat uit de log van AMG overgenomen van FI :P ? Die gast benched volgens mij ook zonder elbow wraps of niet?

Pols banden bedoel je? Ik denk het, zal wel als die zelf niet arched. 90 kg kan die wrist curlen. :eek:
 
terrestris zei:
ik vind een pomp in de onderarmen echt een super gevoel :D
pols kun je idd beter nu en dan eens trainen

Inderdaad :)

Typen lukt terug :D
 
Unregistered zei:
Wheheheh.. heb jij wat uit de log van AMG overgenomen van FI :P ? Die gast benched volgens mij ook zonder elbow wraps of niet?

elbow wraps zijn niet legaal, pols wraps daarintegen wel :)
 
25/05/'05

*tweede sessie*

Thors hammer

*outward, palms down*

3*eerste streep
3*eerste streep
3*eerste streep

*inward, palms up*

5*eerste streep
5*eerste streep
5*eerste streep

Strepen zijn per 10 cm vanaf het de hamer. De hammer weegt 5 kg, het zijn rotaties van binnen naar buiten (outward) of van buiten naar binnen (inward). Om de bewegingen van nagel plooien te mimicken en polsen te versterken.

Plate pinches

10kg * 20 seconden
10kg * 20 seconden
2*5kg * 20 seconden
2*5kg * 20 seconden

Nail bending

1 nagel
14 cm lang, 4 mm dik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Whaaa! Die nail bending is echt vet, hoe voer je die precies uit?
 
Eerst palmen naar boven en dan zo wat naar beneden trekken/plooien. Kin ondertussen dicht tegen borstkas houden om zoveel mogenlijk spanning te krijgen. Dan omdraaien en palmen naar beneden en zo verder plooien tot het vast steekt. Dan hem met twee vuisten dicht plooien (verder gaat dus niet, heb zelf geprobeerd met mijn benen er tegen te zetten :D)
 
cool die nailbending! feats of strength rulen!
snap allen niet wat je bedoeld in de beschrijving

toevallig aspiraties voor coinbreaking? :eek:
 
builderB zei:
cool die nailbending! feats of strength rulen!
snap allen niet wat je bedoeld in de beschrijving

toevallig aspiraties voor coinbreaking? :eek:

Kijk naar de filmpjes in de link boven u post. Zo doe ik het dus.

Voor coinbreaking goe ik nog wat moeten trainen :)
 
VET!!! Maar waarom zou je je kin tegen je borst moeten houden?
 
Vind ik makkenlijk, dan maak je zoeen bolletje. Je armen en polsen komen ook dichter tegen je borstkas en je moet wat meegaan met je lichaam. Elke spier die opspand helpt :)
 
30/05/'05

Box squats

6*bar
-
-
-
-
2*120

Front squats

6*80
6*90
3*100
3*110

Overhead squats

6*bar
6*30
6*40
6*50
3*60
1*70

Glut/hamm raises

5*bw
5*bw
5*bw

Comment: ben met goheavylifter gaan trainen, man man man ... ik ben die volume niet meer gewoon. Was dus afzien :D

Heb ook nog zerchers gedaan maar een zenuw was gekneld of zoiets, had geen gevoel meer in mijn duim voor een tijdje.
 
Laatst bewerkt:
Nette front en OH squats! Snatch/Clean je eerst de barbel, of neem je hem uit een rack?
 
Uit het rek :)
 
goede training idd. je box squats kon je nog een stuk zwaarder op gaan...

die overhead squat is trouwens een leuke oefening, ik heb ze nog nooit eerder gedaan. maar ik ga ze zeker in m'n schema steken in de toekomst :D
 
Mij lukt het alleen niet goed om de barbell in OH positie te houden, mss te weinig schouderflexibiliteit?
 
eq_909 zei:
Mij lukt het alleen niet goed om de barbell in OH positie te houden, mss te weinig schouderflexibiliteit?

Mij ook niet, de techniek is nog ver van perfect. Ik zou minder mijn schouders moeten kunnen gebruiken en echt goed een lockout hebben met schouderbladen en lats.
 
31/05/'05

Bench press

6*50
3*50
3*70
3*80
3*80
3*80
3*80
3*80
3*80


Wrist curls

10*20
10*20
10*20
10*20
10*20
5*30
3*40 (with roll out)

Vond ik een leuke workout, alles voelde licht aan. Ik ga ook eens mijn volume bij houden en zien wat de progressie daar in is.

Bench volume: 1440 kg
Wrist curl volume: 1270 kg
Total volume: 2710 kg
 
Back
Naar boven