Fitness Seller

Might Raspberry Ketone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Hallo mensen,

Ik kwam dit tegen op het internet en vroeg me af wat jullie hiervan vonden werkt dit echt ?

Is er al iemand die dit heeft geprobeerd ?

Hieronder het hele artikel

[Link niet meer beschikbaar]




SPECIAAL BERICHT: Hoe verlies je 13 kilogram buikvet in amper 5 weken met deze 2 reinigingsdiëten die beroemde mensen gebruiken.

Dit rapport is gemaakt door Men Health om de waarheid bloot te leggen achter een heel raar dieet raken van de Nederland

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opmerking: [Link niet meer beschikbaar] is in de meeste winkels uitverkocht. Tot op 08 januari 2014 is het online [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoofdverslaggever Michael Trant onderzoekt een bizarre formule voor gewichtsverlies die in Nederland en over de hele wereld snel aan populariteit wint.




Nederland (Men Health) -[Link niet meer beschikbaar] is de nieuwste buzz in de "Slag om het buikje". Miljoenen mensen prijzen deze zogenaamde "wonderpil" aan die je inneemt als een voedingssupplement om gewicht te verliezen. Het kreeg ook veel aandacht nadat het onlangs op de Dr Oz Show kwam. Het is verrassend dat veel mensen, die dagelijks met hun gewicht worstelen, nog niet van deze krachtige formule hebben gehoord. Degenen die al wel van het Raspberry Ketone-dieet hebben gehoord, zijn verward over wat het juist is, hoe je het moet gebruiken en hoe je kan voorkomen dat je voor ineffectieve formules valt of ronduit opgelicht wordt.

Volgens Dr Chen (de gastheer op de populaire Dr Oz Show) werkt [Link niet meer beschikbaar]op meer dan één manier. "Bij de eerste manier neem je het in en het zorgt ervoor dat je lichaam glucose of suiker en vet gaat verbranden, vooral in de lever ... Bij de tweede manier - de belangrijkste manier - vertraagt het de afgifte van suiker in het bloed. Dus als de suiker zich niet in je bloed opbouwt, bouw je ook geen vet op omdat suiker omgezet wordt in vet ... Als die twee met elkaar worden gecombineerd, krijg je het synergetische effect dat je vet verbrand en nieuwe vetafzetting blokkeert of voorkomt; bovendien is het ook natuurlijk en veilig."

Nou, bij Men's Health waren we een beetje sceptisch over deze [Link niet meer beschikbaar]. Zelfs nadat we ons door bergen onderzoek geworsteld hadden. Terwijl ik een goed onderbouwde mening had, had ik nog steeds geen persoonlijk bewijs dat de [Link niet meer beschikbaar] wel de moeite waard was. Dus besloot ik, met de zegen van mijn redacteuren, om het uit te testen en het product op mezelf te proberen. Is er een betere manier om achter de waarheid te komen dan het zelf te onderzoeken?
[Link niet meer beschikbaar]

"Lucas Jansen gebruikte dit dieet en verloor 11 kg in slechts 28 dagen. Hij raadt dit dieet aan iedereen aan die op zoek is naar een manier om buikvet te verliezen."

Om te beginnen bood ik me vrijwillig aan om proefkonijn te spelen. Ik heb online een fles [Link niet meer beschikbaar] aangevraagd. Might Raspberry Ketone is een van de meest geloofwaardige en betrouwbare leveranciers voor voedingssupplementen die er bestaan. Er was ook een 100% geldteruggarantie aan het product verbonden. Een andere reden waarom ik voor [Link niet meer beschikbaar]koos, is omdat het het meest geconcentreerde en zuiverste Raspberry Ketone-product op de markt is. Dit zou mij de meest nauwkeurige resultaten voor mijn test bezorgen.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van Ashley Lee uit Amsterdam werd gemeld dat hij zowaar 20kg verloren had in slechts 6 weken waarbij hij een combinatiedieet van [Link niet meer beschikbaar] met [Link niet meer beschikbaar] volgde.

In het verhaal op zijn blog zegt hij,
"Ik kon niet geloven hoe makkelijk het was. Ik heb mijn eetgewoonten of mijn dagelijkse routine helemaal niet veranderd, maar het vet smolt gewoon weg als boter. Ik hou van dit spul! Eindelijk een dieet dat gewoon werkt."


Hier is wat [Link niet meer beschikbaar]™ beweert op haar website…


  • In een onderzoek, gepubliceerd in het tijdschrift Lipids in Health & Disease, verloren proefpersonen die Raspberry Ketone innamen gemiddeld 13 kg in 28 dagen zonder dieet of lichaamsbeweging.
  • Might Raspberry Ketone bevat geen stimulerende middelen.
  • • Van Raspberry Ketone werd vastgesteld dat het het metabolisme verhoogt en gewichtsverlies met meer dan 800% stimuleert.
  • • Studies hebben een vermindering aan cholesterol van 39% aangetoond en gemiddeld 5,2 cm vermindering in buikomvang binnen 28 dagen.
Hoewel we behoorlijk sceptisch waren, wilden we toch voor onszelf uitmaken of dit product wel alles doet wat het beweert te doen. Het merendeel van de succesverhalen gaan over het combineren van [Link niet meer beschikbaar] met een [Link niet meer beschikbaar] om een maximaal gewichtsverlies te bereiken. Het idee achter het combineren van de producten is dat, terwijl Raspberry Ketone gewichtsverlies stimuleert en de energie verhoogt, Colon Cleanse je lichaam helpt zich te ontdoen van gifstoffen en het laat je lichaam efficiënter werken en calorieën verbranden. Na verder onderzoek, besloten we [Link niet meer beschikbaar] uit te testen. Het leukste bij het kiezen van dit product was dat ik een speciale aanbieding voor Solpria kreeg na de aankoop van Raspberry Ketone. Ik moest alleen voor de verzending betalen! Dit hielp de kosten drukken terwijl het me de mogelijkheid gaf om beide producten te combineren en mijn gewichtsverlies te maximaliseren.


Van [Link niet meer beschikbaar] is klinisch bewezen:


  • Het helpt bij het elimineren van giftige stoffen die zich over de jaren hebben opgebouwd
  • Het verwijdert 'slib' van de wanden van je dikke darm
  • Het helpt tegen gasvorming en een opgeblazen gevoel
  • Het helpt bij het reguleren van de stofwisseling
  • Solpria net als Might Raspberry Ketone biedt een 100% tevredenheidsgarantie.
Might Raspberry Ketone uitgetest


[Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar] werden binnen 4 dagen geleverd nadat ik mijn bestelling online had geplaatst.
De flesjes die ik ontving waren goed voor een maand pillen, wat perfect uitkwam want ik wilde de werking van de supplementen 4 weken lang volgen en mijn vooruitgang documenteren.
Mijn test van 4 weken: Might Raspberry Ketone

    1. [Link niet meer beschikbaar]
    2. [Link niet meer beschikbaar]

    Mijn resultaten
Eerste week
Na een week op het dieet was ik verbaasd over de indrukwekkende resultaten. Mijn energieniveau was hoger, en ik had niet eens honger, schijnbaar een neveneffect van Might Raspberry Ketone dat de eetlust remt.
Ik voelde me echt fantastisch.
En ik hoefde niets aan mijn dagelijkse routine te veranderen. Op de zevende dag ging ik op de weegschaal staan en kon mijn ogen niet geloven. Ik had 8 kilogram verloren. Maar ik was nog steeds niet overtuigd, want er wordt gezegd dat je aan het begin van een dieet veel water verliest. Ik wilde wachten en de resultaten van de komende weken zien. Maar het ging alleszins in de goede richting! Voor de eerste keer in jaren woog ik nu minder dan 140 kilo!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tweede week
Na twee weken begon ik de week met nog meer energie en ik sliep echt veel beter dan voorheen. Ik werd tijdens de nacht niet meer wakker of lag niet meer te woelen; mijn lichaam was eindelijk in staat om zich te ontspannen (ik denk dat dit een gevolg is van het wegwerken van de gifstoffen). Verder slaagde ik erin om nog eens 3 kilo te verliezen, met dus een ongelofelijk totaal van 11 kg gewichtsverlies in slechts 2 weken.
Ik moet toegeven dat ik begon te geloven dat dit dieet meer is dan alleen maar een modeverschijnsel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Derde week
Na 3 weken waren al mijn twijfels en scepsis helemaal verdwenen! Ik ben 2 volle broekmaten naar beneden gegaan en verloor nog eens 3 kilo. En ik heb een ton aan energie. Bij andere diëten begin je je zo rond de derde week heel vaak slapjes te voelen. Maar met Might Raspberry Ketone ging mijn energieniveaus helemaal niet naar beneden; het bleef stabiel gedurende de hele dag. Ik had geen middagslaapje meer nodig rond een uur of drie! Ik kreeg zelfs in de gaten dat mijn maag voedsel beter kon verteren. Geen opgeblazen gevoel of gênante gasontwikkeling meer nadat ik gegeten had.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vierde week
Na de vierde week was het eindresultaat gewoon schokkend. Sinds het begin van het dieet met Might Raspberry Ketone,verloor ik een ongelofelijke 14 kilogram! Eigenlijk is iedereen bij Men's Health nu kwaad op zichzelf omdat ze geen proefkonijn voor deze test waren. Met [Link niet meer beschikbaar] verloor ik tijdens de laatste week nog maar eens 2 kilo. Maar om eerlijk te zijn, had ik niet echt meer veel te verliezen. En ik ga achteraf zeker door met het nemen van Might Raspberry Ketone omdat het zo veel antioxidanten en vitaminen bevat dat mijn huid er ongelofelijk uitziet.

"Ik kon niet blijer zijn met de resultaten.
Ik verloor 13 kilo in 4 weken, zonder speciaal dieet, zonder intense training"




Tot slot: als je, zoals wij hier bij Men's Health, een beetje twijfelt over de effecten van dit dieet, moet je het zelf eens proberen; de resultaten zijn echt. Na het uitvoeren van onze eigen studie, zijn we verheugd om te zien dat mensen echt succes hebben met dit dieet (inclusief mezelf). Je hebt niets te verliezen. Volg de links die ik gegeven heb om je Might Raspberry Ketone te bestellen en weet dat je een hoogwaardig product krijgt dat werkt; geen addertjes onder het gras!

Veel succes met je gewichtsverlies
- Michael Trant



mvg Sinda
 
I call bullshit
 
Aight !
 
SCAM All the Way
 
Het is iig flink duur, ik geloof niet in wonders behalve steve, Mens Health lees ik iedere maand in de sauna in de sportschool heb het idee dat er wel vaker BS in staat tussen de zinnige dingen.
 
Er zijn genoeg reviews te lezen over dit product, maar voor deze man doet het blijkbaar veel meer: het doet wonderen.

Leuke Tel Sell achtige-reclame waar bijna niks van waar is.
 
Haha heel mooi verhaal:eek:
20 kilo in 6 weken en niet eens zijn voeding aangepast.. Dan weet je al genoeg toch!

Er is al eerder zo'n reclame campagne geweest via mens health.. Dit was echter niet vanuit mens health gedaan en hun naam is enkel gebruikt om het geloofwaardiger te maken.
 
Back
Naar boven