AndroidHealthClinic

Mighty's verjaardag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
9.653
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
jaja jij ook gefeliciteerd Verjaardagsslet

jij bent ook jarig op de mooiste dag van het jaar!!
 
Congratz kerel!

machtige man, die mighty :thumb:

:hb:
 
Gefeliciteerd Mighty!!:hb:

Maak er iets moois van.:thumbs:

Wat zij ze toch lief voor elkaar.
 
feli dude...!!
 
Thanx bro's! Karma zal de komende dagen gaan vloeien. Heb nog wat mensen terug te geven, maar iedereen krijgt karma, die hier post.:D
 
kan je nog niks geven, heb te weinig uitgedeelt de laatste tijd, sorry
 
Geeft niks. Ik heb geen haast hoor.;) :D
 
Proficiat! Heb je ook wat gegeven:).
 
feli robert, hard trainen deze dagen ;)
 
gefeliciteerd kerel :D
 
En dude, wat heb jij allemaal al gekregen voor je verjaardag?
 
Ik nog helemaal niks, behalve wat karma en felicitaties. Misschien doe ik mezelf wel wat leuks cadeau. Heb namelijk wel wat leuks gezien.
En jij?
 
Ik heb nog geen eens karma gehad voor mijn verjaardag.. een Paar SMSjes

hetgene wat ik mezelf Cadeau ga geven zijn wat Trainingsbroeken

en wat bedankjes hier op het forum. Ben nu met mijn zusje aan het skypen heb haar al ff niet meer gezien (ze zit USA) en nu ff skypen! vind ik al heel leuk op mijn verjaardag!
 
Beter kerel. Lijkt me zeker leuk om je zus dan weer te spreken. Mooi verjaardagscadeau.;)
Ik zit zelf aan de nieuwe Canon EOS 400D te denken.:D
 
Beter kerel. Lijkt me zeker leuk om je zus dan weer te spreken. Mooi verjaardagscadeau.;)
Ik zit zelf aan de nieuwe Canon EOS 400D te denken.:D

Dit is geen grapje hè?? Ik kreeg de opdracht van mijn pa en ma om ook zo een te gaan halen. Omdat nu mijn zusje weg is wij geen Digitale Camera meer hebben!! whaha wat een toeval weer :D :roflol: Had ik je dit al over de PM vertelt zeker?

ow.. tis toch een iets andere Canon 10.1 Megapixel is net wat teveel van het goede ;) en 900 euro voor een fotoapparaat ;) is ook wel wat veel :D
 
Dit is geen grapje hè?? Ik kreeg de opdracht van mijn pa en ma om ook zo een te gaan halen. Omdat nu mijn zusje weg is wij geen Digitale Camera meer hebben!! whaha wat een toeval weer :D :roflol: Had ik je dit al over de PM vertelt zeker?

ow.. tis toch een iets andere Canon 10.1 Megapixel is net wat teveel van het goede ;) en 900 euro voor een fotoapparaat ;) is ook wel wat veel :D

Als je goed zoekt, kun je hem voor minder vinden....Weet ook nog niet of hem mag/zal kopen. Eerst maar eens goed overwegen.;) :D
 
feliciteerd dudes :thumb:

sparma heb je tegoed
 
gefeliciteerd mighty:D
 
Back
Naar boven