MuscleMeat

Mijn 1e kuur. 10 weken Test-e en afsluiten met Winny

Bezoekers in dit topic

Ahnuld82

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
209
Waardering
0
Hey Bro's,

vandaag was eindelijk de dag voor de eerste inject van mijn 1e kuur!!!:banana: :rocknana: . Ik was wat zenuwachtig. Dit had ook te maken met wat ik had gelezen in Jwan zijn topic met zijn horrorervaringen:p over pijnlijke injects. Ik moet zeggen dit is me super meegevallen, nu vele uren later voel ik beetje waar ik de inject heb gezet, maar niet erg ofzo. Wel had ik de helft v de middag een paal in mn broek, maar dat zal wel het placebo effect zijn, zo snel kan die test-e nog niet werken lijkt me:eek: :p !
Ik zal hier zoals beloofd in mijn vorige topic, een log bijhouden van mijn ervaringen van deze kuur:evilnana:

Voor de mensen die mijn vorige topic niet hebben gezien. Mijn stats zijn> 1.86 lang, 86 kg, vet%= 11%.
Doelen die ik hoop te halen: Ik hoop de 95 kg aan te kunnen tikken aan het einde v de kuur, met hetzelfde of (het liefste) iets lager vet%.:D Ik weet dat dit een hoog doel is, maar ik ga ervoor!

Mijn kuur is:
weken
week 1.............500 mg test-e EW
week 2.............500 mg test-e EW
week 3.............500 mg test-e EW
week 4.............500 mg test-e EW
week 5.............500 mg test-e EW
week 6.............500 mg test-e EW
week 7.............500 mg test-e EW
week 8.............500 mg test-e EW + 50 mg Winny ED
week 9.............500 mg test-e EW + 50 mg Winny ED
week 10...........500 mg test-e EW + 50 mg Winny ED
week 11...........50 mg winny ED
week 12...........50 mg winny ED
Nakuur:
Week 13...........nolvadex 40 mg per dag
Week 14...........Nolvadex 40 mg per dag
Week 15...........Nolvadex 20 mg per dag
Week 16...........Nolvadex 20mg per dag

De gear is van GG. Test-e, en Winny(oral).

Mijn dieet is:
Uur
07:15 >…1 whey shake 30 gr
07:35 >…200 gr pannekoeken (gemaakt op water basis en 2x ei-eiwit). De pannekoeken belegd met appelstroop.
Totaal aantal kcal: 580, waarvan: 49gr Eiwit/ 72gr Koolhydraten/ 11gr Vet

10:00>….240 gr tarwebrood (6 sneden)
……………..4 x ei-eiwit (van gekookte eieren)
……………..1 x heel ei (van gekookte eieren)
……………..30 gram pindakaas
Totaal aantal kcal: 940, waarvan: 54gr Eiwit/ 113gr Koolhydraten/ 30gr Vet

12:30>….100 gr Surinaamse rijst
……………..150 gr Koolvis of kipfilet
………………30 gr Cashew noten
Totaal aantal kcal: 631, waarvan: 39gr Eiwit/ 88gr Koolhydraten/ 14gr Vet

15:30>….100 gr Surinaamse rijst
……………..200 gr Koolvis of kipfilet
Totaal aantal kcal: 494, waarvan: 43gr Eiwit/ 78gr Koolhydraten/ 1gr Vet

17:30>….100 gr Surinaamse rijst
……………..150 gr Rundergehakt
Totaal aantal kcal: 646, waarvan: 37gr Eiwit/ 78gr Koolhydraten/ 21gr Vet

20:30 (Dit is de 1e maaltijd na een training!!!)>….100 gr Surinaamse rijst
…………………………………………………………………………………200 gr Koolvis of kipfilet
Totaal aantal kcal: 494, waarvan: 43gr Eiwit/ 78gr Koolhydraten/ 1gr Vet

22:30>….200 gr Koolvis
……………..1 eetlepel Lijnzaadolie
Totaal aantal kcal: 234, waarvan: 36gr Eiwit/ 0gr Koolhydraten/ 10gr Vet

Totaal aantal kcal per dag: 4019 kcal, waarvan: 301gr Eiwit, 507gr Koolhydraten, 88gr Vet. Verdeling volgens mn excel sheet> 30%, 50%, 20%

Aanvulling op de info van mijn huidige dieet.
Qua tijden: hou er rekening mee dat ik bij de maaltijden van 12:30+15:30+17:30+20:30> gemiddeld een 20 min/tot half uurtje eet. Hierdoor komt de tijd tussen deze maaltijd op ongeveer 2,5 uur te liggen.
Verder:

Ik eet per dag 1 hele broccoli. Deze verdeel ik tussen de maaltijd van half 1, t/m 20:30. Verder eet ik ook 2 stuks fruit per dag. De broccoli en fruit heb ik niet verwerkt in het dieetschema. Dit omdat fruit kan wisselen per dag wat ik pak(ene keer kiwi, dan mandarijn). Ook heb ik supplement van mineralen en vitamines toegevoegd aan mijn dieet. Deze pak ik bij de maaltijd v 18:00 uur.

De maaltijden van 12:30+15:30+20:30>pak ik over het algemeen vaak koolvis(doorde weeks zeker omdat het makkelijk is), om te verkomen dat die vis door mijn neus gaat zitten wissel ik dit regelmatig(voornamelijk op zaterdag/zondag/soms door de weeks) af met kipfilet. Ik weet wanneer ik kipfilet pak ipv koolvis, dat het aantal kcal hoger komt te liggen.

Op trainingsdagen ga ik trainen van 19:00 uur tot 20:00 uur, na training is gelijk 1 wheyshake 30 gr op waterbasis, met 80 gr dextrose PWO. Een uur na de training pak ik de maaltijd van 20:30 (op trainingsdagen is dit dus meestal rond 21:00 uur).

Per week in de kuur zal ik mijn dieet met 150/200 kcal verhogen(K/E/V verhoudingen hetzelfde houdend dan).


Mijn trainingsschema:
Maandag> Borst, voorkant en zijkant schouders
Borst.....
............1. Incline benchpress
............2. Dumbbell fly's (gewoon plat)
............3. Benchpressmachine van hammerstrenght(plateloaded)
Voorkant schouders ( ik denk da 2 oefeningen voor voorkant schouders to much is ivm met press oefeningen van borst)
.............1. Schoulder press app
Zijkant schouders
.............1. Dumbbell side raise
.............2. Upright row (wijde grip)

Woensdag> Rug, achterkant schouders,Trapezius
Rug
............1. Chinnen
............2. Barbell bent over row
............3. High row (ik ben nog niet aan uit of ik het apperaat v hammerstrenght pak of gewoon op cable pully. Denk het app)
............4. Iso t-Barrow app zittend(hammerstrenght plateloaded)
Achterkant schouders
.............1. dumbbell rear lateral raise
.............2. Cable rear row
Trapezius
.............1. Barbell shrug(voorlangs)

Donderdag>Triceps, biceps, buik
Triceps
............1. Small bench press
............2. Dippen(app)
............3. Dumbbell skullcrusher
Biceps
............1. Barbell curl
............2. Incline dumbbell curl
............3. Dumbbell preacher curl
Onderarmen
............1. Cable hammer curl (1 hand)
Buik.......1. weighted crunches
............2. Hanging leg raise

Zaterdag> Benen, kuiten
............1. Hack squat (app , plateloaded)
............2. Legextension
............3. Straight legg deadlift
............4. Zittende Legcurl (plate loaded hammerstrength)
............5. Legpress (45 graden, deze is dus anders dan die van mn vorige schema)
Kuiten
............1. Standing calf raise (app Sled Standing Calf Raise )
.............2. Seated calf raise app. ( Lever Seated Calf Raise )


Sommige zullen denken, waarom heb je de Squat eruit gehaald? Omdat ik die oefening al in 2 schema's had zitten. Het is tijd voor iets anders, daarom plateloaded hacksquatapp (en ik had beetje last v mn knie met squaten gekregen vorige week, wil geen risico nemen en max kunnen traine in mn kuur).
Alle oefeningen zijn 3 sets.



Ik zal geregeld dus mijn bevindingen doen. WWWWWWHHAAAA> over 2 uurtjes 1e training>KNALLEN! Ik heb er zin an!:D
 
Laatst bewerkt:
Ziet er strak uit allemaal kerel!

Suc6 met je kuur, ik ga je log volgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er idd goed uit, veel succes ermee :D
 
Thanks gasten:D:D:D:D:D
Ik ben ook super enthousiast...en zooooooooooooo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik ben nu al zo gefocest op dit vlak, ben benieuwd hoe dat gaat worden als de test-e echt inslaat....volgens mij word het echt erg:D
 
Laatst bewerkt:
Zie er zeeer netjes uit! Succes, en ik ga je log zeker volgen!
 
Aan je motivatie zal het niet liggen maat!

En netjes dat je afsluit met Winny, goede keuze ;)

Ben wel benieuwd wat je morgen of overmorgen voelt van de pijn...
Maar laat je vooral niet opnaaien door mij!! :D
 
Succes ouwe gabber. Dat je maar een grote jongen mag worden;)
 
Aan je motivatie zal het niet liggen maat!

En netjes dat je afsluit met Winny, goede keuze ;)

Ben wel benieuwd wat je morgen of overmorgen voelt van de pijn...
Maar laat je vooral niet opnaaien door mij!! :D

Thanks bro! Jah, de winny om er harder en droger uit te komen.
Ik hoop idd niet dat ik het morg of overmorg voel...maar we zullen zien.:)
 
Vanavond mn 1e training gehad. Het was een goede training, niets bijzonders eigenlijk. Test-e kan ook nog niet zo snel werken.
Ik had wel nog niet eerder het chest-press app van hammerstrenght gebruikt, en had hierdoor (iets te enthousiast) teveel gewicht(plateloaded) op dat ding gegooid..voel een beetje mn schouder nu. Hoop dat het niets ernstigs is (kleine verrekking), en dat morg weg is. Komt goed.
 
succes en rustig aan met de gewichten je aanhechtingen groeien niet zo snel mee als dat je zwaarder kunt drukken .
 
Tjah beetje enthousiast he. Maare komt goed,,,tis al minder...volgens mij beetje verkeerd belast, hopelijk is morg volledig weg. Dan woensdagaaf rug en achterkant schouders + traps knallen!:D
 
succes en rustig aan met de gewichten je aanhechtingen groeien niet zo snel mee als dat je zwaarder kunt drukken .

Thanks, ik ga er ook rekening mee houden. Ik had me in dit geval beetje vergist, had dat app nog niet eerder gebruikt...daarom die fout. Maargoed, ik heb helder nu wat ik kan pakken.
 
Anders komt jacky wel even langs. :hamer: :D
 
Glucosamine en magnesium is goed voor gewrichten en kapsels e.d.

Glucosamine is een aminosuiker die als voedingsstof dient voor kraakbeen en alles wat daar mee te maken heeft.
Vooral aan te bevelen tijdens groei. En straks ga je Winny gebruiken dus misschien komt het dan ook wel goed uit.
 
Back
Naar boven