AndroidHealthClinic

Mijn 1e kuur. 10 weken Test-e en afsluiten met Winny

Bezoekers in dit topic

Hey bro's,

effe update. Ik heb maandagaaf en dinsdagavond voor het slapen gaan ibrofen genomen, en vandaag was het al een stuk minder, denk da het al bijna weg is..maarjah dat is het k*tte als je iets verrekt enz>je weet nooit precies wanneer je hersteld bent. Het is niet mijn schouder, maar mijn linker trapezius(bovenste stuk wat naar je nek loopt). Ik heb dit verrekt naar mijn mening in die 3e borstoefening. Het is meer het gevoel dat er wat spanning op zit,,,als ik mn schouderkop naar voren beweeg voel ik spanning op mn trap(als jullie snappen wat ik bedoel)
Ik ben vanavond gewoon rug gaan trainen maar niet tot failure. Op zich een lekkere training gehad, alleen heb ik de shrugs overgeslagen ivm met die verrekking.
Morgen moet ik armen doen, en zaterdag buik. Ik ga die 2 dagen gewoon trainen, en train om die blessuren heen.
Aangezien de gym maandag en dinsdag ivm carnaval gesloten is, kan ik op woensdagaaf pas weer borst doen...en dat komt naar mijn mening wel goed uit. Ik hoop dat ik dan volledig hersteld ben. Mocht het zo zijn dat ik nog last heb op woensdag dan ga ik serieus twijfelen om de kuur af te breken en een week rust te nemen.

Al met al...> een k*t begin van de kuur. Ben ook zwaar chagerijnig op mezelf voor die onbezonnen actie maandag. Maarjah het is nu 1maal gebeurd, dus ik moet het beste ervan maken. Ik hoop dat mijn plannetje goed uitpakt en dat ik woensdag voldoende ben hersteld om hard te kunnen knallen als vanouds:) Ik hou jullie op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Hey bro's,

effe update. Ik heb maandagaaf en dinsdagavond voor het slapen gaan ibrofen genomen, en vandaag was het al een stuk minder, denk da het al bijna weg is..maarjah dat is het k*tte als je iets verrekt enz>je weet nooit precies wanneer je hersteld bent. Het is niet mijn schouder, maar mijn linker trapezius(bovenste stuk wat naar je nek loopt). Ik heb dit verrekt naar mijn mening in die 3e borstoefening. Het is meer het gevoel dat er wat spanning op zit,,,als ik mn schouderkop naar voren beweeg voel ik spanning op mn trap(als jullie snappen wat ik bedoel)
Ik ben vanavond gewoon rug gaan trainen maar niet tot failure. Op zich een lekkere training gehad, alleen heb ik de shrugs overgeslagen ivm met die verrekking.
Morgen moet ik armen doen, en zaterdag buik. Ik ga die 2 dagen gewoon trainen, en train om die blessuren heen.
Aangezien de gym maandag en dinsdag ivm carnaval gesloten is, kan ik op woensdagaaf pas weer borst doen...en dat komt naar mijn mening wel goed uit. Ik hoop dat ik dan volledig hersteld ben. Mocht het zo zijn dat ik nog last heb op woensdag dan ga ik serieus twijfelen om de kuur af te breken en een week rust te nemen.

Al met al...> een k*t begin van de kuur. Ben ook zwaar chagerijnig op mezelf voor die onbezonnen actie maandag. Maarjah het is nu 1maal gebeurd, dus ik moet het beste ervan maken. Ik hoop dat mijn plannetje goed uitpakt en dat ik woensdag voldoende ben hersteld om hard te kunnen knallen als vanouds:) Ik hou jullie op de hoogte.

succes bro, en sterekte!! komt allemaal goed.
je hebt nog veel tijd joh ;)
 
True, als ik het morgen goed gaat (en die spier niet gebruik bij armen training) en bij benen(gebruik ik em zeker niet op zaterdag), dan heb ik precies 1 week om te herstellen om aankomende woensdag mn borst en voorkant schouders aan te pakken....Ik hoop echt zo erg dat ik snel herstel. Al moet ik zeggen dat het nu nog beetje voel(gevoel da ik het verrekt heb).
Bedankt voor je reactie!
 
Maak je nou maar niet druk, gaat heel snel goed komen. Gewoon ff aanvoelen allemaal genoeg rust nemen en dan is het zo weer weg.
 
Hmmm is k*tje gab maar postief blijven denken. Zal vast wel goed komen ouwe;)
 
Die shizzle werkt toch nog niet dus wees blij dat je het niet in de zesde week heb ofzo!
Enige remedie is rustig aan doen...
 
neem je ook voldoende multivitamine/ mineralen en evt glutamine?
 
Hey Bro's,

het voelt vandaag al stukken beter aan. Als meezit en zo door ontwikkeld dan ben ik rond zaterdag/zondag zeker hersteld denk ik. Ik had me vanmorgen voor de gein gewogen op nuchtere maag na het wakker worden> ik woog 87 kg(net iets daarboven), tis al 1 kg omhoog. Ik weet dat test-e gemiddeld pas in de 3e week erin slaat, ben benieuwd hoe het dan gaat (mits ik hersteld ben v die verrekking).
Vanavond moet ik armen trainen en buik. Ik doe geen small benchpress, maar pak hiervoor pushdown. Kortom probeer er omheen te trainen, net zoals gister.
Zaterdag benen nog> dan gebruik ik em ook niet dus komt goed.


@Arno> jah ik gebruik mineralen en vitaminen supplement....Geen glucosamine.

@JP79> Idd k*t, maar tis 1maal gebeurd en moet nu maar posi denken, ik heb er vertrouwen in dat ik woensdag gewoon kan knallen (ondanks die onzekerheid nooit relax is, zeker niet wanneer je net je 1e kuur bent begonnen)!

@Jwan> je hebt gelijk, maar als ik toch last blijf houden en woensdagavond niet borst en schouders kan trainen, dan zal ik mn kuur moeten afbreken en na herstel opnieuw moeten starten.

Hopelijk ben ik woensdag volgende hersteld en kan ik gewoon weer knallen
 
Laatst bewerkt:
@Arno> jah ik gebruik mineralen en vitaminen supplement....Geen glucosamine.

Zou je kunnen doen als voorzorg om je gewrichten wat meer bescherming te geven, als je last krijgt is het te laat meestal en dat wil je niet.
 
Klopt, maar vind ik nu nog neit nodig. Waar ik nu last van heb (wat gelukkig al bijna weg is) heeft te maken met lompe actie van mezelf afgelopen maandag.
Ik ga er wel aan denken tijdens winny gebruik.
Evengoed thanks v tip
 
Ja maar je bouwt vrij snel vocht op, je lichaam neemt echt al wel maatregelen. Maar het echte effect duurt nog wel ff.
 
Hey Bro's,

het voelt vandaag al stukken beter aan. Als meezit en zo door ontwikkeld dan ben ik rond zaterdag/zondag zeker hersteld denk ik. Ik had me vanmorgen voor de gein gewogen op nuchtere maag na het wakker worden> ik woog 87 kg(net iets daarboven), tis al 1 kg omhoog. Ik weet dat test-e gemiddeld pas in de 3e week erin slaat, ben benieuwd hoe het dan gaat (mits ik hersteld ben v die verrekking).
Vanavond moet ik armen trainen en buik. Ik doe geen small benchpress, maar pak hiervoor pushdown. Kortom probeer er omheen te trainen, net zoals gister.
Zaterdag benen nog> dan gebruik ik em ook niet dus komt goed.


@Arno> jah ik gebruik mineralen en vitaminen supplement....Geen glucosamine.

@JP79> Idd k*t, maar tis 1maal gebeurd en moet nu maar posi denken, ik heb er vertrouwen in dat ik woensdag gewoon kan knallen (ondanks die onzekerheid nooit relax is, zeker niet wanneer je net je 1e kuur bent begonnen)!

@Jwan> je hebt gelijk, maar als ik toch last blijf houden en woensdagavond niet borst en schouders kan trainen, dan zal ik mn kuur moeten afbreken en na herstel opnieuw moeten starten.

Hopelijk ben ik woensdag volgende hersteld en kan ik gewoon weer knallen

De Test E doet zijn werk nu al hoor gab. Die kilo is gewoon door de Test. Het is niet zo dat in week 3 de Test in 1x inslaat. Rond week3/4 zit je op de gewenste waardes...
 
De Test E doet zijn werk nu al hoor gab. Die kilo is gewoon door de Test. Het is niet zo dat in week 3 de Test in 1x inslaat. Rond week3/4 zit je op de gewenste waardes...

...en dan kickt ie in en voel je je superman. :D
 
He bro's,


effe een update.
Ik heb nog steeds last v mijn schouder(anterior). Als ik rechtop sta, en ik beweeg mijn arm naar achter (de voorste kop komt dan iets naar voren, met traps)...dan voel ik (denk ik) de aanhechting v anterior naar sleutelbeen/trapezius. Ik denk overbelast, en heb idee dat ik vorige week beter rust had kunnen houden.

Het is vandaag wel gelukkig al minder dan gister. Ik heb gister mijn 2e inject NIET gezet, en ik heb dus besloten om mijn kuur af te breken om zo eerst te herstellen van de blessure. Ik ga deze week dus niet trainen en neem rust. Hopelijk kan ik volgende week maandag wel weer trainen als vanouds.
Zodra ik opnieuw start met mijn 1e kuur, zal ik dit topic weer bijhouden/aanvullen!!

Erg k*tte situatie, baal echt van mezelf..maargoed wat ik eerder al zei: tis 1maal al gebeurd, is nu te hopen dat ik snel genoeg herstel!
 
is denk ik wel een goede keuze succes met genezen en we lezen het wel weer
 
Zonde man, maar je zal zelf wel weten wat het beste is! Geen gekke dingen meer uithalen in de sportschool dus!
Wel goed dat je naar je lichaam luistert. Je had ook door kunnen gaan en dan had je er misschien wel een maand uitgelegen ofzo.
Dus dit was voor jou een goede keus imo. Dat moet je ook maar kunnen...

Succes nog met de ''revalidatie''.
 
K*tje bro...:o
 
Zonde man, maar je zal zelf wel weten wat het beste is! Geen gekke dingen meer uithalen in de sportschool dus!
Wel goed dat je naar je lichaam luistert. Je had ook door kunnen gaan en dan had je er misschien wel een maand uitgelegen ofzo.
Dus dit was voor jou een goede keus imo. Dat moet je ook maar kunnen...

Succes nog met de ''revalidatie''.

Thanks! Ik moet eerlijk zeggen> het viel me echt zwaar om de kuur af te moeten breken en ik ben dus ook niet te genieten (omdat ik baal van die domme actie van mezelf vorige week). Maargoed, ik heb zoiets: kan beter nu eerst herstellen, en dan 1 weekje traine zonder gear...om vervolgens de kuur opnieuw te starten (gewoon dan 10 weken..die ene inject van vorige week tel ik dus niet mee).
Hopelijk is 1 weekje rust voldoende < moet ik nog even bekijken>. Dan zou dat betekenen dat ik volgende week gewoon weer kan trainen. We zullen zien
 
Back
Naar boven