XXL Nutrition

mijn 1e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mutai ik dacht zelf alles in 1 keer spuite man 500 mg test rechterbil

en 400 mg deca linker bil zelfde dag allebei kan dat niet?
 
maar je hebt wel de neiging om te kuren hehehee:p

Haha nee sorry vriend. Ik ben blij zoals ik weeg. zwaarder zou ik mijn snelheid verliezen.Ik ben van nature al aardig gespierd.sport veel.Fitness,kickboxen en american football.Groot worden is niet mijn ambitie.Goed uitzien wel.Een kuur heb ik niet nodig. Ik zie er natuurlijk al geweldig uit.haha.Ik vraag me wel af ,wat de motivatie is om te kuren .Doen jullie wedstrijden ofzo.
 
Week 1 t/m 10 500 mg test/wk

of

Week 1 t/m 10 250 mg test/wk + 200 mg deca/wk


Dat waren beginnerskuurtjes van een jaar geleden. En we gingen er goed op. Tegenwoordig zijn de doseringen hoger en is 3 middelen in een eerste kuur niets bijzonders meer. Tja... tijden veranderen. We gaan de yankees achterna.
 
Tja, ieder zn ding natuurlijk. Imo hoeft het niet allemaal in 1 kuur, dat is wat ik wilde zeggen..:)
 
bro, ik heb het erover als je deca en test op 500mg en 400mg zet kun je het beste verdelen over 2 x per week spuiten.

Waarom niet op 1 dag dan? Je hebt toch alleen maar met lange esthers te maken?
 
kan ik geen proviron toevoege aan me kuur om vocht af te drijven

week 4-10 proviron 25mcg


groet
ciko
 
kan ik geen proviron toevoege aan me kuur om vocht af te drijven

week 4-10 proviron 25mcg


groet
ciko

Dat kan de hoeveelheid weet ik niet. Maar waarom wil je toch zoveel in je eerste kuur. Je eindigt toch ook al de laatste 4 weken met winny. Beetje vocht hoort er gewoon bij en dat verdwijnt weer....
 
was een beetje in de war met een andere kuur je eindigt helemaal niet met winny. Foutje ouwe!!!!

Hoe oud ben je eigenlijk?
 
proviron op 50 mg ed..
 
bro, ik heb het erover als je deca en test op 500mg en 400mg zet kun je het beste verdelen over 2 x per week spuiten.

Dus 2x spuiten in de week, 250mg test en 100mg deca per sessie?
 
nee gab ik ga het allemaal in 1 spuit zette

500 mg test en 400 mg deca allebei in 1 spuit en spuuite

dus per week 1 keer spuite

en ik ben 20 j aar
 
Beetje veel voor eerste keer man..
Je wild teveel te snel denk ik..

Ik zou meegaan met advies JP en Bigmaus.
Verdeel gewoon over 2x..

Blijft natuurlijk je eigen keus.
Succes
 
Waarom niet op 1 dag dan? Je hebt toch alleen maar met lange esthers te maken?

ligt eraan JP welke gear je hebt... Als hij Norma's heeft kan die het beter verdelen. Daar zit in 1 ml 100mg deca in. UG is 1ml 200mg. Dus daarom zeg ik als je 400 mg deca wiltspuiten in de week beter kunt verdelen. Maar ik weet niet van welke merk zijn gear is of welke merk hij wilt gaan kopen;)
 
Waarom niet op 1 dag dan? Je hebt toch alleen maar met lange esthers te maken?

2x per week geeft mooiere (stabielere) bloedwaardes.
 
kan ik geen proviron toevoege aan me kuur om vocht af te drijven

week 4-10 proviron 25mcg


groet
ciko

Eerst maar eens kijken of je uberhaupt gevoelig bent voor vocht. :)
 
thx jongens voor julie reacties ik ga het dan maar in 2 keer doen

welke dage is beste maandag en dond????????? dus maandag 250 test en 200 deca in 1 spuit en dond 250 test en 200 mg deca in 1 spuit en spuite maar


groet
cikos
 
Zondag en woensdag doe ik altijd met lange esters.
 
oke maandag en dond lijkt me dus rieeel
 
Back
Naar boven