MuscleMeat

mijn 3de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dozer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
102
Waardering
0
in september ga ik met mn 3de kuur(mini kuur) beginnen bestaat uit:

200mg deca
250mg test enanthaat

doel: 4-5 kilo massa pakken ;)

:cool: :cool:
 
Hoezo minikuur? Ga je voor kort 6 weken of zo? Of bedoel je de hoeveelheden?


Wat wil je eigenlijk met deze post?
 
die jongen is blij dat zie je toch !! ;) ik denk dat hij de doseringen bedoelt idd.. denk aan je nakuur kerel
 
Denk niet dat het een vraag is, maar een mededeling.

Richting Log sectie dan maar.


Hoop dat hij weet dat minikuren met trage esters zeer stupide zijn en dat er ook nog zoiets bestaat als een nakuur.
 
Oh, was dat het? Succes dan!

SHIT DUDE! Lekker armpje heb je daar! Ziet die andere er ook zo uit? :D
 
Die kerel heeft een doos voor zn kop, ik dacht dat we daar inmiddels wel achter waren.. Succes ouwe :)
 
Hehe die gekke dozer.
 
ik denk dat 200 mg deca en 250 mg test 1malig word gezet en vandaar een minikuur hehe
Zie hem er wel voor aan;)
 
Dozer zei:
in september ga ik met mn 3de kuur(mini kuur) beginnen bestaat uit:

200mg deca
250mg test enanthaat

doel: 4-5 kilo massa pakken ;)

:cool: :cool:


dit is toch geen kuur als je dit 1 keer zet dus 1 week kuur of zie ik wat over het hoofd ??? Na het zal wel succes met je huuuh spuit !
 
als ik vraaguh mag hoe zagen je eerste 2 kuurtjes eruit dan ?
 
Infinity zei:
ik denk dat 200 mg deca en 250 mg test 1malig word gezet en vandaar een minikuur hehe
Zie hem er wel voor aan;)

Hahaa dat wou ik ook al zeggen. Ach, 'tis Dozer dat zegt genoeg toch. Dozer van de OLO :rolleyes:
 
Succes, je zal het wel nodig hebben!
 
Volgens mij is het de 10e keer dat je nu al hetzelfde kuurvoorstel post. Iedere keer is door door de members naar mijn mening niet goed op gereageerd. Waarom:? je wilt een korte kuur doen, maar gaat dan met langwerkende esters spelen? (beetje raar) Weet je nog steeds niet dat deca dan pas goed begint te werken als jij klaar bent. Hoe zit het met nakuur, of denk je dat dat niet nodig is naar zo'n korte kuur?
Ik ben nu wel eens benieuwd hoe je bij deze kuur komt?
 
Volgens mij heeft hij er geen verstand van.. verteld er nieteens bij wat voor een kuur hoeveel dagen... het is denk ik gewoon een mededeling van "ik ga lekker kuurtje doen"

als dit niet het geval is, post dan even meer specificaties
 
succes.
voor zover je wat gaat doen :rolleyes:
 
eddycaminos zei:
10gr creatine en 2 eiwitten shake's per dag... :D

lol , o hoop dat ie daarbij wel een goede nakuur heeft gebruikt ;)
 
ik hoop dat je met deze kuur geen doos voor je kop krijgt ofzo!!! succes gegarandeerdtttt
 
De nerd zal ook niet meer reageren he.. Waarom krijgt deze kneus nou nog geen ban???
 
Dozer, open maar een log tegen de tijd dat je gaat beginnen. Beetje meer info is tegen die tijd wel gewenst, anders gaat er een mooi hangslot op die thread.

Locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven