MuscleMeat

Mijn 6 maanden cut progressie van 25% naar 9%

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Ik wou even mijn progressie delen. Na jaren gestopt te zijn weer begonnen met trainen in April.
Ben in 6 maanden van een VP van 25% naar een VP van 9% gegaan. van 97kg naar 82kg. In deze periode ben ik 1kg spier aangekomen.

Toch wel iets waar ik trots op ben :) ondanks dat ik een stuk minder massa heb als een paar jaar terug.
Nu ga ik gewoon op onderhoud proberen te eten en weer wat van me verloren massa terug winnen.

Beforeandafterblurred.jpg
upload_2019-5-27_20-7-11.png
image[1].png
 
Laatst bewerkt:
Super progressie, indrukwekkend.
:1e:
 
Echt goed gedaan in 6mnd, droom journey!
 
Heel goede progressie, nu weer gainen:lifter:
 
Pff was ik maar dik begonnen, nette prestatie hoor!

Wat is je verdere trainings achtergrond?
 
Begonnen met trainen op mijn 19e als ecto van 60kg en op mijn 24ste was ik 94kg op 12%. Had toen een goed fysiek echter door chronische blessure's is het vanaf toen berg afwaarts gegaan.
De laatste 4 jaar helemaal niet gesport. Ben nu ook een stuk kleiner als toen ik 24 was.

Ben voor oorsprong ook ecto. Dus vet verliezen is best makkelijk voor mij als ik maar een dieet volg.
 
Laatst bewerkt:
Pff was ik maar dik begonnen, nette prestatie hoor!

Wat is je verdere trainings achtergrond?
Ik zou liever mager beginnen tbh... Dan zie je nog je pomp van je "spieren". Als dikkert geeft dat niet echt motivatie om eerst nog te moeten afvallen voor je iets kan zien
 
Lekker vooruit gegaan zeg!
Had wel graag eens je benen gezien.
Die zijn vast nog een wat droger dan je core.
 
Nette prestatie zeg en goede dadbod voorheen.
 
Das wel echt fucking goeie progressie maat!
 
Lean worden is 1 ding. Lean blijven is ding 2 :P

Langsweekend naar polen geweest.
Elke dag fastfood en uit eten en alcohol voor 4 dagen lang. Met als resultaat van 82KG naar 85kg
 
Zal veel vocht zijn... Is zo weer weg! :flexgrin:
 
Hoe doe je dat ???

Knap hoor!
 
Ik wil nu echt niet haten maar die 9% is eerder een 14% en die before is een cheatmeal met gebalde buik rond de 22%. Nergens voor nodig.
Je ziet de buikspieren net door het vet duwen en claimt 9%?
however blijven gaan en idd goede prestatie. Doe even 2 maandjes onderhoud en dan terug 4-6 maand cutten dan ben je 9%.
 
Laatst bewerkt:
Toch puike prestatie, in zes maand
 
Back
Naar boven