XXL Nutrition

Mijn anabolenkuur kent geen einde! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mTOR

Cool Novice
Lid geworden
7 aug 2019
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Dag mannen,

Ik zit al 7 maanden op de kuur.
Hier zijn volgens mij de redenen:

1. Slecht dieet en de kilos kwamen niet aan, dus de gedachte dat het nog wel goed zou komen en dagen passeerden voorbij (Ondertussen opgelost door hulp van forumleden)
2. Twijfel over de kwaliteit van het spul (dosering)
3. Verslaving (libido)
4. Schrik om gains te verliezen


Nu ik heb verschillende opinies gehoord.

1. 12 tot 16 weken kuur en dan nakuur (In mijn ogen is nakuur bullshit als het over gains verliezen gaat)
2. Men doet aan blast en cruise (In mijn ogen ongezond)

Ik durf niet af de kuur gaan.
Enig idee wat ik moet doen? De teelballen zijn nog niet gekrompen. (Heb alles bij de hand HCG, Clomid, Aromasin, Proviron)

Hartelijk dank,

Ik ben nieuw, men heeft mij in een andere rubriek in een post een Troll genoemd omdat deze persoon dacht dat ik al 7 maand op Tren A zat en dat de kilos niet meer omhoog gingen wat te wijten was aan een tekort aan CAL maar dat is nu opgelost.

Dus niet te hard met jullie antwoorden. Ben benieuwd!
 
Je durft niet off te gaan maar je wil wel off of begrijp ik het verkeerd?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Je durft niet off te gaan maar je wil wel off of begrijp ik het verkeerd?

Nee ik wil blijven kuren maar heb bang dat ik sneller doodga door te blijven kuren. Het is niet dat ik torenhoge dossisen gebruik, dat niet. 7 maand wordt niet echt aan te raden.
 
Dan zou ik gewoon gaan cruisen op 125 mg test e per week voor een tijdje en dan tzt je bloedwaarden eens checken
 
Dan zou ik gewoon gaan cruisen op 125 mg test e per week voor een tijdje en dan tzt je bloedwaarden eens checken

Hmm, Goed idee, ik ga dat doen.

Mag ik eens iets vragen. Mensen die bij de dokter testosteron krijgen, krijgen dacht ik 250mg om de 2 weken. Maar vroeg of laat krijgen zij ook te maken met testiculaire atrofie neem ik aan of ben ik verkeerd? Enig idee wat de dokter doet in dat geval? En hoe kan je dat situeren
naar mijn probleem. Op het moment heb ik er nog geen last van maar dat kan nog wel komen? ik heb HCG bij de hand, maar wanneer grijp je dan in?
Ik hoor verhalen over tijdens de kuur HCG gebruiken. Euhm Im very sorry, maar ik geloof hoe minder spullen je neemt des te beter. Dat is mijn motto.

Kan je daar wat uitleg rond geven?
 
Die doet daar niks aan?
Als je trt krijgt toegewezen is dat voor je leven, dus je maakt dan zelf geen test meer aan en dat hoef je ook nooit meer te doen.

Als je nog wel van plan bent ooit off te gaan is het verstandig om wel hcg mee te laten lopen.
Ik ben dan wel geen expert hierin dus in hoeverre je nog herstelt na jaren kuren (zelfs icm met hcg) weet ik niet.

Maar sowieso zou ik eens gaan bedenken wat je nu eigenlijk wil xd want je hebt een tijdje lang maar wat gedaan
Wat dat betreft is bovenstaand advies wss beter en je dan eens goed in te lezen :D
 
Ga gewoon even off. Wat is dit nu weer voor aanstellerij?

Eraf gaan zonder gains te verliezen. Heb er weinig ervaring mee natuurlijk dus ik ga een Elite Member niet tegenspreken. Er is een mythe dat je geen gains verliest door er af te gaan, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken. Die hormonal imbalans met al zij nzijeffecten heb ik in het verleden ervaren en die waren niet bepaald prettig. Het kan zijn dat de nakuur niet juist was opgevolgd, ik weet het niet.
 
Ja ik zal het overwegen maar dan wel over een paar maanden. Ben nu bezig met test E 750mg en 600mg NPP. Ik denk dat mijn teelballen het nog wel een paar maanden zouden kunnen rekken niet? Dan beloof ik jullie om er af te gaan. Ik was dat sowieso al wel van plan,...
 
Je verliest altijd wel een gedeelte van de gemaakte gains. Zoiets moet je op voorhand incalculeren. Vooral met Tren zie je er natuurlijk veel beter uit wanneer je on bent. (#NoShit)

Denk dat je sowieso beter off gaat. Want ik bespeur hier toch al een zekere psychische afhankelijkheid. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
 
Hey man ik denk niet dat je met de fysieke nadelen moet inzitten maar dat je eens werk moet maken van je psychologische gezondheid (niet gemeen bedoeld). Want 7 maanden kuren voor die stats is minder dan optimaal dan is het misschien slim om het eens allemaal los te laten (wel blijven trainen natuurlijk ;)) en eens te relativeren indeplaats van zo bang te zijn om gains te verliezen.
 
Hey man ik denk niet dat je met de fysieke nadelen moet inzitten maar dat je eens werk moet maken van je psychologische gezondheid (niet gemeen bedoeld). Want 7 maanden kuren voor die stats is minder dan optimaal dan is het misschien slim om het eens allemaal los te laten (wel blijven trainen natuurlijk ;)) en eens te relativeren indeplaats van zo bang te zijn om gains te verliezen.

7 maanden kuren voor die stats. Akkoord, maar ik heb wel toegegeven dat dat aan mijn dieet lag, e.g niet genoeg CAL en daar ben al voor op mijn vingers getikt in een andere post op dit forum.
Nu ik meer eet is het van 89Kg naar 92Kg. Ik zit momenteel op test E 750mg en 600mg NPP. Ik ben van plan om hiermede de verloren tijd in te halen. Zou jij niet hetzelfde hebben gedaan?
 
Hmm, Goed idee, ik ga dat doen.

Mag ik eens iets vragen. Mensen die bij de dokter testosteron krijgen, krijgen dacht ik 250mg om de 2 weken. Maar vroeg of laat krijgen zij ook te maken met testiculaire atrofie neem ik aan of ben ik verkeerd? Enig idee wat de dokter doet in dat geval? En hoe kan je dat situeren
naar mijn probleem. Op het moment heb ik er nog geen last van maar dat kan nog wel komen? ik heb HCG bij de hand, maar wanneer grijp je dan in?
Ik hoor verhalen over tijdens de kuur HCG gebruiken. Euhm Im very sorry, maar ik geloof hoe minder spullen je neemt des te beter. Dat is mijn motto.

Kan je daar wat uitleg rond geven?

Als je de rest van je leven testo krijgt van de dokter, haal je jou testikels eruit en steek je 2 grote protheses.
 
Gewoon verder blijven kuren niks aan 't handje maat
 
Keuze ligt uiteindelijk in jou handen, wat ze hier ook zeggen.
Of je stopt ermee en neem je nakuur en je zal op je tanden moeten bijten voor een 'lange' periode.
Of je gaat ermee door en neem je al de risico's erbij.
Of je gaat op cruise maar dat is nog altijd kuren.
Uiteindelijk moet je beseffen als je ermee stopt dat je gains waarschijnlijk voor een groot deel zullen verdwijnen. Ook de emotionele crash , zelfvertrouwen verliezen... zal je erbij moeten nemen.
Als ik moet kiezen zou ik er nu mee stoppen voor de volgende redenen:
- Je kuurt puur voor jezelf dus win je er eigenlijk niks mee.
- Je verdient er geen geld mee en waarschijnlijk kost het ook wel wat geld.
- Ik heb nog geen foto gezien, maar sta je zo perfect dat je de risico's er wil voor nemen om zo te blijven hoe je bent?
- Als je kaal word of impotent is dat meestal voor altijd
- Mensen en familie zien jou zeker niet liever omdat je kuurt, dus voor anderen wat ze denken over jou moet je het zeker niet doen.
 
Sommige mannen zouden beter nooit beginnen met kuren.
 
Keuze ligt uiteindelijk in jou handen, wat ze hier ook zeggen.
Of je stopt ermee en neem je nakuur en je zal op je tanden moeten bijten voor een 'lange' periode.
Of je gaat ermee door en neem je al de risico's erbij.
Of je gaat op cruise maar dat is nog altijd kuren.
Uiteindelijk moet je beseffen als je ermee stopt dat je gains waarschijnlijk voor een groot deel zullen verdwijnen. Ook de emotionele crash , zelfvertrouwen verliezen... zal je erbij moeten nemen.
Als ik moet kiezen zou ik er nu mee stoppen voor de volgende redenen:
- Je kuurt puur voor jezelf dus win je er eigenlijk niks mee.
- Je verdient er geen geld mee en waarschijnlijk kost het ook wel wat geld.
- Ik heb nog geen foto gezien, maar sta je zo perfect dat je de risico's er wil voor nemen om zo te blijven hoe je bent?
- Als je kaal word of impotent is dat meestal voor altijd
- Mensen en familie zien jou zeker niet liever omdat je kuurt, dus voor anderen wat ze denken over jou moet je het zeker niet doen.

Wat bedoel je met nu stoppen? Ik zit nu op test e en NPP, de gains stijgen. Moet ik het nu in de motteballen doen en terwijl met die restanten van die flacons blijven zitten? Of de kuur afmaken en dan nakuur?
 
Sommige mannen zouden beter nooit beginnen met kuren.

Hmm, I agree, ik had gehoopt dat dat kuren nooit bestond, teveel complicaties,...maja
 
Back
Naar boven