AndroidHealthClinic

Mijn bloed onderzoek uitslag

Bezoekers in dit topic

Ja ik zag je topic, super dat je dat hebt gemaakt. Alleen natuurlijk komt er ook overal in voor: balans is belangrijk. Vandaar dat ik niet meteen alles ga slikken en nemen, het liefst pas nadat me waardens zijn gecheckt en daarop anticiperen. Zoals nu :)

Trouwens, ik slik zink (25mg) & magnesium (500mg) & calcium uit groene groente is circa 1200mg Brandnetel maar is aantoevoegen..

Trouwens de problemen die ik laatste tijd ondervindt van veel stress, hoog cortisol daardoor.. Wellicht ook nadelig voor mijn algemene test waardens?

Deze verlagen het aantal van SHBG trouwens niet, maar de werking hiervan ;) Dus SHBG kan hoog blijven bij zink, magnesium, calcium en brandnetel maar testosteron zal hier moeilijker kunnen aan hechten.

Daarom is je vrij testosteron belangrijk.

Stress is zeer nadelig voor je testosteron natuurlijk alsook je SHBG. Phosphatidylserine zou een oplossing kunnen zijn hiervoor.
 
Deze verlagen het aantal van SHBG trouwens niet, maar de werking hiervan ;) Dus SHBG kan hoog blijven bij zink, magnesium, calcium en brandnetel maar testosteron zal hier moeilijker kunnen aan hechten.

Daarom is je vrij testosteron belangrijk.

Stress is zeer nadelig voor je testosteron natuurlijk alsook je SHBG. Phosphatidylserine zou een oplossing kunnen zijn hiervoor.
En dat is dus een goed iets dat testosteron moeilijker aan SHBG kan hechten.. ?

Die ga ik maar is opvragen naast een algemeen bloed onderzoek. Verder ook even me cortisol waardes chekken..

Ja precies, ga dat ook maar is proberen als ik weer in NL ben. Goeie dingen over gelezen bij jou topics.

Het is maar tijd om even goed in me vel te komen back in NL.

bedankt voor je adviezen :)
 
En dat is dus een goed iets dat testosteron moeilijker aan SHBG kan hechten.. ?

Die ga ik maar is opvragen naast een algemeen bloed onderzoek. Verder ook even me cortisol waardes chekken..

Ja precies, ga dat ook maar is proberen als ik weer in NL ben. Goeie dingen over gelezen bij jou topics.

Het is maar tijd om even goed in me vel te komen back in NL.

bedankt voor je adviezen :)

Yep ;)

Graag gedaan.
 
Back
Naar boven